DJ_Dark Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Blei ikkje han solgt fra Tottenham? Også seier Keane at det er ein drøm å spela for Liverpool, og ved neste overgangsvindu blir han solgt tilbake til gamle klubben fordi trenaren ikkje likte han Uflaks. Det er klart det svir Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Blei ikkje han solgt fra Tottenham? Også seier Keane at det er ein drøm å spela for Liverpool, og ved neste overgangsvindu blir han solgt tilbake til gamle klubben fordi trenaren ikkje likte han Uflaks. Det er klart det svir Han kan trøste seg med at han blei kaptein på Tottenham Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Han sa at han var glad for å være tilbake da. Bra at han ikke kan spille i cupfinalen på søndag. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Chelsea tråden her på forumet er nesten dau Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Han sa at han var glad for å være tilbake da. Bra at han ikke kan spille i cupfinalen på søndag. Wut? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Hvis den regelen kommer inn så tror eg Liverpool kjøper Keane fra Tottenham. Når ble Keane engelsk? Crap. Eg trodde faktisk Keane var fra Nord Irland. Og da hadde han muligens kunnet gjelde som "engelsk" under en slik regel. Uansett. Det var kortsiktig tenkt. Endret 26. februar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Han sa at han var glad for å være tilbake da. Bra at han ikke kan spille i cupfinalen på søndag. Wut? LC-finale på søndag? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Han sa at han var glad for å være tilbake da. Bra at han ikke kan spille i cupfinalen på søndag. Wut? LC-finale på søndag? Mellom? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Han sa at han var glad for å være tilbake da. Bra at han ikke kan spille i cupfinalen på søndag. Wut? LC-finale på søndag? Mellom? ManUtd - Tottenham Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Han sa at han var glad for å være tilbake da. Bra at han ikke kan spille i cupfinalen på søndag. Wut? LC-finale på søndag? Mellom? ManUtd - Tottenham Ok, var derfor eg ikkje såg dei under PL kamper denne helga... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Synd for oss at det blir spilt en hel PL-runde til helga. Det siste vi trengte nå var enda en hengekamp. Synes også det er litt dumt at finalen blir spilt på en søndag. Hele turneringen blir jo spilt i midtuka, så det hadde ikke gjort noe om finalen også ble det. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Resten av "dei fire store" spelar på lørdag. Eg såg på PL tabellen, ManU hadde tatt inn igjen ein kamp, slik at dei hadde spelt like mange som resten av laga. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Resten av "dei fire store" spelar på lørdag. Eg såg på PL tabellen, ManU hadde tatt inn igjen ein kamp, slik at dei hadde spelt like mange som resten av laga. Ja, og? Det jeg sier, er at vi allerede har hatt to hengekamper denne sesongen. Til helga må vi stå over igjen i PL, og dermed er vi en kamp bak de andre. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Resten av "dei fire store" spelar på lørdag. Eg såg på PL tabellen, ManU hadde tatt inn igjen ein kamp, slik at dei hadde spelt like mange som resten av laga. Ja, og? Det jeg sier, er at vi allerede har hatt to hengekamper denne sesongen. Til helga må vi stå over igjen i PL, og dermed er vi en kamp bak de andre. Ja, forstår kva du meiner. Pavel Nedved legger opp til sommeren Eg stikker, snakkes Endret 26. februar 2009 av Mutu Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Pavel Nedved legger opp til sommeren Synd. Han har vært en fantastisk fotballspiller. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Pavel Nedved legger opp til sommeren Synd. Han har vært en fantastisk fotballspiller. x2. Spilt så lenge jeg kan huske. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Har alltid likt Nedved, synd at han legger opp, men i en alder av 36 så er det også greit å legge opp Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 I Norge fortsetter de til de er rundt 40 (Strand, R.Berg, Myggen, osv). Men det er vel fordi nivået i Norge er latterlig dårlig. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Er da litt overdrevet å si at de holder på til de er 40 når det er kun 10 prosent som kanskje gjør det og ikke det en gang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 I forhold til de store ligaene altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå