Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Et spørsmål til United-skaren: Hvilket resultat vil dere helst ha i Chelsea - Liverpool-kampen? Hva veier tyngst, liksom: At Chelsea taper på hjemmebane, at "erkefienden" Liverpool taper eller at begge lag mister litt poeng hver?

 

og jeg vil heller at Liverpool vinner ligaen enn Chelsea og Arsenal

 

 

Og du skal liksom ha vært United-supporter fra 80-tallet og fremover? I en periode da Liverpool dominerte klubbfotballen i Europa med bl.a. 4 serievinnercup-titler (Dagens CL), så kommer du med noe slikt piss? Gud bevare meg vel.

 

Hva jeg håper på i Chelsea - Liverpool? Chelsea-seier, evt. uavgjort.

 

Jeg kan forstå reaksjonen din, men Arsenal og Chelsea truer fotballen som sport. Det gjør ikke Liverpool. Det går foran i mine øyne.

 

*RR: Jeg mener Torres var på høyde i fjor, men det er ikke ufortjent fotballmessig om Ronaldo vinner. Hater han så intenst utenfor banen, så unnner han ingenting! smile.gif

 

Her har vi vel litt av forskjellen på Liverpool supportere og Manchester United supportere.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Juve er da tilbake, og morro er det. Ble glad da de slo Real i Champions League på tirsdag.

 

Kampfiksing håper jeg at italienerne har lagt bak seg og sluttet med, men man kan jo aldri være sikker.

Jepp, gøy at de er tilbake.

Jeg har gitt dem en ny sjanse. Hvis de fortsatt driver med kampfiksing skal jeg hate dem så lenge jeg lever. :)

Får håpe det ikke skjer. :p

Lenke til kommentar

Var nok flere enn Juve som drev med kampfisking tenker jeg :)

 

Det er mange gode fotballspillere i serie A, men tempoet og underholdningen er laber. Men gidder ikke å diskutere selve fotballen, her kommer enda et poeng til hvorfor Serie A har lavere underholdningsverdi både for tilskuere og tvtittere: Nemlig banene. Olympico feks, Roma/Lazios sin, er bare fæl.

 

stadio_olimpico_rome.jpg

 

guttorm: surprompen :p

Lenke til kommentar
Old Trafford er herlig. Den beste banen noen gang. Synes stemningen er fantastisk.

Husker Roma-kampen (7-1). Kanskje den beste stemningen jeg noen gang har hørt. :)

Har du vært på mange andre kamper på andre stadioner live da? Stemningen er ganske forskjellig fra det man hører live til det mna hører i sofaen hjemme gjennom tven. :)

Lenke til kommentar
Det er bra stemning på Anfield, spess i CL, dere skal ha for det. OT på toppkamper er nok vassere, med det har nok med at det er plass til flere supportere. Men rent visuelt så er Old Trafford, sammens med Emirates, de to klart vakreste stadionene i PL.

 

Mhm. CL kamper på Anfield er vel noe av det råeste, kan ikke si noe for det. Men herregud, stemningen på den kveldskampen mot Arsenal i FA Cupen jeg var på i fjor, nei uff, herligste jeg har vært med på. Helt sykt med lysene på og Red Army og resten av supporterne på gang. Glemmer det aldri. Og jeg syns Old Trafford er en del penere enn Emirates, men Emirates er ikke så verst heller nei ;)

 

Sissoko :love:

 

:cry: Hater den fyren nesten like mye som Eboue.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...