Limbeck Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Et spørsmål til United-skaren: Hvilket resultat vil dere helst ha i Chelsea - Liverpool-kampen? Hva veier tyngst, liksom: At Chelsea taper på hjemmebane, at "erkefienden" Liverpool taper eller at begge lag mister litt poeng hver? og jeg vil heller at Liverpool vinner ligaen enn Chelsea og Arsenal Og du skal liksom ha vært United-supporter fra 80-tallet og fremover? I en periode da Liverpool dominerte klubbfotballen i Europa med bl.a. 4 serievinnercup-titler (Dagens CL), så kommer du med noe slikt piss? Gud bevare meg vel. Hva jeg håper på i Chelsea - Liverpool? Chelsea-seier, evt. uavgjort. Jeg kan forstå reaksjonen din, men Arsenal og Chelsea truer fotballen som sport. Det gjør ikke Liverpool. Det går foran i mine øyne. *RR: Jeg mener Torres var på høyde i fjor, men det er ikke ufortjent fotballmessig om Ronaldo vinner. Hater han så intenst utenfor banen, så unnner han ingenting! smile.gif Her har vi vel litt av forskjellen på Liverpool supportere og Manchester United supportere. Endret 24. oktober 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 21 stemmer: 16 ja, 3 nei, 1 ingen formening... Hvor har den siste stemmen havnet? 17 på "Ja" nå. Men hva har det egentlig å si? Har vel ikke så mye å si, men regnestykket går fortsatt ikke opp. Var bare det jeg lurte på. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Juve er da tilbake, og morro er det. Ble glad da de slo Real i Champions League på tirsdag. Kampfiksing håper jeg at italienerne har lagt bak seg og sluttet med, men man kan jo aldri være sikker. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Juve er da tilbake, og morro er det. Ble glad da de slo Real i Champions League på tirsdag. Kampfiksing håper jeg at italienerne har lagt bak seg og sluttet med, men man kan jo aldri være sikker. Jepp, gøy at de er tilbake. Jeg har gitt dem en ny sjanse. Hvis de fortsatt driver med kampfiksing skal jeg hate dem så lenge jeg lever. Får håpe det ikke skjer. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Var nok flere enn Juve som drev med kampfisking tenker jeg Det er mange gode fotballspillere i serie A, men tempoet og underholdningen er laber. Men gidder ikke å diskutere selve fotballen, her kommer enda et poeng til hvorfor Serie A har lavere underholdningsverdi både for tilskuere og tvtittere: Nemlig banene. Olympico feks, Roma/Lazios sin, er bare fæl. guttorm: surprompen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg liker egentlig ikke baner med friidrettsarenaer. Brukes banen som spydkasting/diskos-bane når det er friidrett der? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Dæven døtte så røtig det må være å sitte der da. Et bilde jeg tok ifra toppen av svingen mellom North Stand og Stretford End på Old Trafford. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Som jeg har sagt før Gamy, det er sjarm. Er kanskje en fordel med tanke på hva supporterne har med inn på banen Neh, det finnse ikke en mer mandig stadio enn Olimpico gitt Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Sveerbatov: Bildet ditt gav meg svak ereksjon Old Trafford er verdens fiiineste bane Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Sveerbatov: Bildet ditt gav meg svak ereksjon Old Trafford er verdens fiiineste bane Get your hardon on Gamebatov Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Som jeg har sagt før Gamy, det er sjarm. Er kanskje en fordel med tanke på hva supporterne har med inn på banen Neh, det finnse ikke en mer mandig stadio enn Olimpico gitt Maradonas lekeplass - San Paolo eier tragiske Olympico. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Maradonas lekeplass - San Paolo eier tragiske Olympico. I know better Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Old Trafford er herlig. Den beste banen noen gang. Synes stemningen er fantastisk. Husker Roma-kampen (7-1). Kanskje den beste stemningen jeg noen gang har hørt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Old Trafford er herlig. Den beste banen noen gang. Synes stemningen er fantastisk.Husker Roma-kampen (7-1). Kanskje den beste stemningen jeg noen gang har hørt. Har du vært på mange andre kamper på andre stadioner live da? Stemningen er ganske forskjellig fra det man hører live til det mna hører i sofaen hjemme gjennom tven. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Latias, har du vært på OT? Det er ganske så stor forskjell på live og TV. Men Live på OT er sykt, bare høre på Red Army gjør at du får ereksjon. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Husker Roma-kampen (7-1). Kanskje den beste stemningen jeg noen gang har hørt. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Det er bra stemning på Anfield, spess i CL, dere skal ha for det. OT på toppkamper er nok vassere, med det har nok med at det er plass til flere supportere. Men rent visuelt så er Old Trafford, sammens med Emirates, de to klart vakreste stadionene i PL. Endret 24. oktober 2008 av Gamebatov Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Raste: Jepp har vært der. Var der da Fletcher scorte og slo Chelsea. Og jeg var på to kamper for flere år siden. Husker ikke så mye av det. ErlendRU: Jeg var ikke på Roma-kampen (uheldigvis). Snakker om stemningen på TV'en. Har aldri hørt noe lignende. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det er bra stemning på Anfield, spess i CL, dere skal ha for det. OT på toppkamper er nok vassere, med det har nok med at det er plass til flere supportere. Men rent visuelt så er Old Trafford, sammens med Emirates, de to klart vakreste stadionene i PL. Mhm. CL kamper på Anfield er vel noe av det råeste, kan ikke si noe for det. Men herregud, stemningen på den kveldskampen mot Arsenal i FA Cupen jeg var på i fjor, nei uff, herligste jeg har vært med på. Helt sykt med lysene på og Red Army og resten av supporterne på gang. Glemmer det aldri. Og jeg syns Old Trafford er en del penere enn Emirates, men Emirates er ikke så verst heller nei Sissoko Hater den fyren nesten like mye som Eboue. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå