Kenny-boy Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Noen som vet om man får sett på Viasat 4 når man bestiller Real Madrid-Liverpool kampen fra ViasatOnDemand eller om det bare er en slags egen internettkanal. Lurer også på om man får med alt snakket før kampen starter og høydepunktene fra andre kamper etterpå. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nokon som veit om det går an å bestille Viasat Sport når ein har Canal+, har Viasat 4 men veit ikkje om det ein avtale mellom Viasat og Canal+? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nevn et mesterskap som er større enn CL? Ser ikke poenget ditt, at all. VM og EM. Ikke i mine øyne. Latias, har du ikke skole? Du sitter her jo 24/7! Joda. Hadde nynorsk tentamen i dag. Skrev fire sider på to timer, og gikk hjem etter det. Uansett, mener du virkelig at CL er større en VM??? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Uansett, mener du virkelig at CL er større en VM??? Kommer an på hva du legger i større. Er det antall lag, er det antall tilskuere, er det antall presseoppslag, er det antall kamper? Og om du spør om jeg vil se VM-finalen eller CL-finalen, er valget lett CL. Kanskje ikke så mye med det å gjøre, men jeg vil 10 ganger heller at Liverpool skal vinne CL enn at Norge skal vinne VM. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hadde United vært i finalen, hadde jeg så klart ment at det var større enn VM. Men hvis noen nøytrale lag er i finalen av begge turneringene, hadde jeg så klart valgt VM. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg vil mye heller at Norge skal vinne VM enn at Man United skal vinne CL eller PL. VM er - og vil for meg alltid være - den mest prestisjefylte turneringen som fins, og en norsk VM-seier er den ultimate drømmen for meg som supporter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg vil mye heller at Norge skal vinne VM enn at Man United skal vinne CL eller PL. Jepp. United vinner jo så ofte, så jeg kunne ha levd en sesong uten troféer hvis det hadde vært for norsk VM-gull. Men Pool vinner jo troféer like sjeldent som Norge, så jeg skjønner hvorfor jaktgutten heller vil vinne CL. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jepp. United vinner jo så ofte, så jeg kunne ha levd en sesong uten troféer hvis det hadde vært for norsk VM-gull. Men Pool vinner jo troféer like sjeldent som Norge, så jeg skjønner hvorfor jaktgutten heller vil vinne CL. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvem har flest europacupseire? Hvem har flest ligaseire? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvem har flest europacupseire? Hvem har flest ligaseire? Og hvem har ikke vunnet Premier League av de fire store Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Djeez, til og med jeg synes det er et dårlig og oppbrukt argument nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvem har flest europacupseire? Hvem har flest ligaseire? Vi snakker ikke om begynnelsen av 1900-tallet, men de siste årene. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Uansett, mener du virkelig at CL er større en VM??? CL er størst av ALT innen fotball, mener jeg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) http://gossipboyz.rbkblogg.no/?p=154 Vær så snill!! Få han her som kommentator! Endret 25. februar 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 http://gossipboyz.rbkblogg.no/?p=154 Vær så snill!! Få han her som kommentator! Litt innlegg faktisk Morsom video. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Og han går litt fram og går litt fram og går litt fram og han tar litt innlegg! Lenke til kommentar
JRL Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 var så nært å vinne en grei sum penger på porto kampen i går, så skjer dette http://videos.sapo.pt/gyFO03EuPZYFklwBkk9P Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 var så nært å vinne en grei sum penger på porto kampen i går, så skjer dette http://videos.sapo.pt/gyFO03EuPZYFklwBkk9P Too bad... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg vil mye heller at Norge skal vinne VM enn at Man United skal vinne CL eller PL. VM er - og vil for meg alltid være - den mest prestisjefylte turneringen som fins, og en norsk VM-seier er den ultimate drømmen for meg som supporter. Er det noe jeg ikke bryr meg om så er det Norge og Fotballen her til lands Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg vil mye heller at Norge skal vinne VM enn at Man United skal vinne CL eller PL. VM er - og vil for meg alltid være - den mest prestisjefylte turneringen som fins, og en norsk VM-seier er den ultimate drømmen for meg som supporter. Er det noe jeg ikke bryr meg om så er det Norge og Fotballen her til lands Trur du hadde endra meining om Norge gjekk til VM (sjølv om det er lite sannsynlig)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå