Sameboe Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Må bare skaffe meg et liv... Har et liv jeg da Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Har et liv jeg da Utenom Alta IF, Man Utd og Fifa? Er du med i Jefecito-klanen der oppe? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Har et liv jeg da Utenom Alta IF, Man Utd og Fifa? Er du med i Jefecito-klanen der oppe? Nei, jeg bor i Buskerud jeg...Går på en skole, har dame, er sosial i fritida...Spilling skjer ikke så ofte som da jeg var mindre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Nei, du quitta etter en kamp. Quitter! Hva? Jeg ville jo ha revansj, det var en drittkamp, jeg spilte rævva Faen at jeg har problemer med tilkobling på fifa online ellers skulle jeg ha knust dere alle sammen!Får aldri noen motstandere, kommer bare at spilløkten er ferdig eller noe sånt NAT'en din er sikker strict. google "open nat". Faen at jeg har problemer med tilkobling på fifa online ellers skulle jeg ha knust dere alle sammen!Får aldri noen motstandere, kommer bare at spilløkten er ferdig eller noe sånt *kremt* Tror jeg hadde banket deg på Fifa Må bare skaffe meg live først Kom til kvarten i NM for noen år tilbake, da var jeg 12 år gammel *stolt* Har du 360? Fifa tråden karer!! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Faen at jeg har problemer med tilkobling på fifa online ellers skulle jeg ha knust dere alle sammen!Får aldri noen motstandere, kommer bare at spilløkten er ferdig eller noe sånt *kremt* Tror jeg hadde banket deg på Fifa Må bare skaffe meg live først Kom til kvarten i NM for noen år tilbake, da var jeg 12 år gammel *stolt* Har du 360? Fifa tråden karer!! Jeg ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Legg til "tomhel" Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Legg til "tomhel" Gjør det....når Xbox live er i boks Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 *VISNAKKERFOTBALL* Arsenal eier Cardiff, som halvveis forventet. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 *VISNAKKERFOTBALL* Arsenal eier Cardiff, som halvveis forventet. Løkkefotball på VELDIG høyt nivå, skal vi sittere Thor Eggen. Bendtner scorer og bommer på en veldig stor sjanse. Kanon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) nvm Endret 16. februar 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ifølge Wikipedia så har Alanzinho scoret 2 mål på tre kamper? er det sant? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Stavrum sier noe jeg er enig i faktisk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Nei, Drillo er kongen. Hold kjeft! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Stavrum sier noe jeg er enig i faktisk. Enig i at vi kanskje har tatt litt for mye av, men at det er et tilbakeslag for norsk fotball er jeg helt uenig i. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Stavrum sier noe jeg er enig i faktisk. Så utrolig latterlig. Arild Stavrum av alle mennesker også. Hei, du trener Skeid hvis du ikke har fått det med deg. Likte spessielt "Vi kan aldri vite om spillere som Ballack spilte det beste han kunne" osv. Hahaha, for en bitter mann han høres ut som. Å tape på hjemmebane for tyskere betyr nok en del, uansett hvor viktig kampen er, forresten. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Stavrum sier noe jeg er enig i faktisk. Så utrolig latterlig. Arild Stavrum av alle mennesker også. Hei, du trener Skeid hvis du ikke har fått det med deg. Likte spessielt "Vi kan aldri vite om spillere som Ballack spilte det beste han kunne" osv. Hahaha, for en bitter mann han høres ut som. Å tape på hjemmebane for tyskere betyr nok en del, uansett hvor viktig kampen er, forresten. Den kampen skulle være den kampen de skulle hente motivasjon etter tapet mot England, så motivasjonen var nok på topp helt til frustrasjonen tok over etterhvert Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Den kampen skulle være den kampen de skulle hente motivasjon etter tapet mot England, så motivasjonen var nok på topp helt til frustrasjonen tok over etterhvert Ingen kan komme å påstå at ikke Lahm prøvde (og feila) mot f.eks Braathen heller. De tyske stopperne hadde superproblemer med angrepet til Norge, og det offensive svikta gang på gang. Norge spilte en bra kamp, og Drillo gjør dette med et nytt lag han har hatt kort tid med. I tillegg til å ha flere spillere ute var det også flere som meldte forfall etter uttaket og mulig han måtte forandre planene. Det er en treningskamp og klart mindre prestisje og energi rundt kampen, men tyskerne prøvde og tapte og sånn er det. Stavrum virker som en kjip fyr. Han har hatt et par to-tre gode skrøner i media opp igjennom livet som trener i øverste divisjoner også. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Den kampen skulle være den kampen de skulle hente motivasjon etter tapet mot England, så motivasjonen var nok på topp helt til frustrasjonen tok over etterhvert Ingen kan komme å påstå at ikke Lahm prøvde (og feila) mot f.eks Braathen heller. De tyske stopperne hadde superproblemer med angrepet til Norge, og det offensive svikta gang på gang. Norge spilte en bra kamp, og Drillo gjør dette med et nytt lag han har hatt kort tid med. I tillegg til å ha flere spillere ute var det også flere som meldte forfall etter uttaket og mulig han måtte forandre planene. Det er en treningskamp og klart mindre prestisje og energi rundt kampen, men tyskerne prøvde og tapte og sånn er det. Stavrum virker som en kjip fyr. Han har hatt et par to-tre gode skrøner i media opp igjennom livet som trener i øverste divisjoner også. Vel å si at Drillo har æren for alt er å trekke det litt langt, han hadde hva? 3 treninger med dem? Er vel mer effekten av det faktisk er Drillo og en ny trener som ga dem giv. Jeg er forøvrig ikke fan av en ny Drillo-æra. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Vel å si at Drillo har æren for alt er å trekke det litt langt, han hadde hva? 3 treninger med dem? Er vel mer effekten av det faktisk er Drillo og en ny trener som ga dem giv. Jeg er forøvrig ikke fan av en ny Drillo-æra. Er enig i at jeg tror laget hadde hevet seg fra 08-sessongen uten unntak, uansett hvilken trener de hadde fått inn. De trengte sårt en ny trener og nye rettningslinjer i spillet. Tingen er at Drillo, som er en sympatisk kjernekar med humor og stolthet, tar denne risikojobben nå, og har bestått i første prøve. Jeg roper ikke ut at nå blir det VM-spill og vi kommer til å cruise til 2. plassen på FIFA-rankingen igjen osv. Det er bare pinlig å ikke kunne gi Drillo litt kreds etter en seier over en fotballstormakt i første kampen på bortebane. Om Stavrum har så mye i mot han at han ikke tåler å si gratulerer med å slå Tyskland er det han det mangler noe hos syns jeg. Endret 17. februar 2009 av niko_90 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ja Stavrum er en dust, ingenting å si på det. Å slå Tyskland med Norge er en større prestasjon enn Brazil i mine øyne. Å Drillo fortjener selvfølgelig ære for det, men jeg gi NFF enda mer ære for at de har håndtert situasjonen så bra. Å unngått å spekulere i en permanent løsning åpent i meda. Skapt ro rundt laget og beholdt mye av det gamle teamet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå