Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Feil. Det finnes ulv i Spania

Doh!Min kunnskap om spansk-fauna går på en smell! :D

Men har ikke Norge en bedre serie en Sverige? Jeg mener at Tippeligaen er høyere nivå enn den svenske.

Man kan sikkert si at Norge er en bedre liga enn den svenske,dette skyldes vel ene og alene at Norge er et rikere land.Men potensialet og kvalitet i den svenske ligaen kontra potensialet og kvalitet hos di svenske spillerne er 2 forskjellige ting.Se på Daniel Nannskog feks.En fotballpioner,som egentlig dreit litt i fotball i ungdommen.Kommer til Norge og blir superstjerne.

Slik D'amico påpeker,den norske ligaen er gjennomsyret av drita dårlige utlendinger,istedenfor norske talenter.Det som jeg mener er hovedfeilen med Tippeligaen er at di prøver være et Premier League 2.Norske spillere blir priset ut av markedet,bare pga norsk pass,mens det koster en brøkdel å hente en dansk/svensk/nigeriansk spiller med omtrent samme kvalitetene.Faktisk vil jeg gå til det skrittet og berømme Rosenborg i dette tilfellet,uansett hvor mye jeg hater den klubben.Rosenborg var en klubb som hentet di beste norske spillerne fra hele landet,uansett pris,lot disse utvikle seg og spille mot langt sterkere motstand i Champions League.Er det tilfeldig at Drillo tiden og RBK tiden var omtrent på samme tidspunkt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PS:Kjetil - var du på ullevåll i forfjor og sang "Vi rykker alriiii neeeed" mot lyn i siste serierunde? :grin:

Nei, måtte seff reise med familien til Stavanger av alle plasser. Fikk ikke se kampen engang, bare følge runden på TV2. Trist.

Det eneste som var litt gøy i etterkant er den TV2-videoen hvor en brun menigheden-kamerat av meg står og griner, som ble spilt sikkert 20 ganger i løpet av dagene etterpå. Han har fått gjennomgå for det kan man si :p

Lenke til kommentar
Nei, måtte seff reise med familien til Stavanger av alle plasser. Fikk ikke se kampen engang, bare følge runden på TV2. Trist.

Det eneste som var litt gøy i etterkant er den TV2-videoen hvor en brun menigheden-kamerat av meg står og griner, som ble spilt sikkert 20 ganger i løpet av dagene etterpå. Han har fått gjennomgå for det kan man si :p

Hmmm..Stavanger er vel den beste byen å deppe i etter ett nedrykk.Hvor ville du helst vært på fylla,i bibelbeltet hvor jentene heller har søndagsskole på lørdagene,eller i stavanger,hvor jentene blir fullere enn guttene? :innocent:

Jeg husker godt han kompisen din ja..Haha..Jaja,sånn er fotball.

Denne var så fin at jeg bare MÅTTE poste den:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Anybody up for a brazilian arse-shavin? :!:

Lenke til kommentar

Får de norske keeperne ut potensialet sitt, samt at Reginiussen blir en bauta...Så blir vi solid bakover. Jeg har troa på Norge fremover, for jeg ser at Høgli er en kvalitetsback, samt at vi har en Riise som er utrolig god på sitt beste!! Forsvaret vårt har ikke vært så bra på flere år!!

Lenke til kommentar
Faen at jeg har problemer med tilkobling på fifa online ellers skulle jeg ha knust dere alle sammen!

Får aldri noen motstandere, kommer bare at spilløkten er ferdig eller noe sånt :(

*kremt* Tror jeg hadde banket deg på Fifa :p Må bare skaffe meg live først :p Kom til kvarten i NM for noen år tilbake, da var jeg 12 år gammel *stolt*

Lenke til kommentar
Faen at jeg har problemer med tilkobling på fifa online ellers skulle jeg ha knust dere alle sammen!

Får aldri noen motstandere, kommer bare at spilløkten er ferdig eller noe sånt :(

Sikker på at du ikke har demoen? :!:

Ja, har ikke demoen! Tror noen sa det var noe feil med noen porter en gang. Kan ikke huske!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...