Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
medgangassupporter altså..

 

Takk. Har aldri hatt noe særlig interesse av Norge, annet enn i 05 da hele seks Startere var uttatt i troppen. :)

Gud, det er den teiteste grunnen jeg har hørt :ermm: Selv om: Strømstad,Hæstad,Håland,Johnsen og Valencia... Pluss for Start, men at Norge mister supportere fordi at de begynte å underprestere til de grader, eneste av de som er på landslaget nå er liksom Strømstad..

Lenke til kommentar

Jeg må faktisk ta parti med Kjetil på denne.

 

Landslagsfotball er en ekstremt forutsigbar ting,og hvis jeg skal sette det helt på spissen,en urettferdig en også!

Hvis du ser på en klubb,så kan en klubb gro og vokse utifra mange forskjellige faktorer: penger,supportere,spillestil,historie,etc. Mens man i landslagssammenheng må holde med det landet du er født i.Så når man er født på feks Island,en øy med 300 000 innbyggere,så skal man ha så sykt mye hjerte for landslaget?Hva med feks Brasil,som har ca.7678907 millioner innbyggere.Er det rart at di avler fram en ronaldo og en ronaldinho i ny og ne?Kultur har jo også svært mye å si,og der har jo brasil en enorm fordel.I motsetning til i en klubb,der alt kan skje ved neste managerskifte,så forblir et land drita dårlig eller drita bra.Slik har det vært i 100 år,og en Norge seier over tyskland,brasil,spania eller italia forandrer ikke på det.Vi kommer aldri til å vinne noe annet enn confederations cup i zimbabwe i år 2768,rett og slett fordi Norge er et lite land,med lite talent,dårlig klima i forhold til utvikling etc.

 

Norge er på lik linje med Latvia,Estland,Polen,Danmark når det kommer til utvikling og potensiale.Vi spiller dørgende kjedelig og det har vi som regel alltid gjort.Av den grunn greier jeg ikke helt ta på meg en Norge drakt og skrike mot tv-skjermen hver gang Steffen Iversen brekker nesa.

 

Edit:Og da forstår jeg ihvertfall at han følger ekstra med når 6-7 start spillere blir med i troppen!At 6-7 spillere fra fjæra i bibelbeltet greier komme seg såpass opp og fram,syntes til og med jeg var spennende.

 

PS:Kjetil - var du på ullevåll i forfjor og sang "Vi rykker alriiii neeeed" mot lyn i siste serierunde? :grin:

Endret av Corey
Lenke til kommentar
Når Danmark har greid EM mot alle odds, Sverige har vel vært i to VM finaler men aldri vunnet...Da bør vel også Norge greie å komme til en finale en gang ;)

 

Du skulle vel trodd det,men jeg vil si Nei til dette.

Både Danmark og Sverige har langt flere innbyggere enn Norge.

Både Danmark og Sverige har en mer utbredt og velutviklet fotball- og supporterkultur enn vi har i Norge.

Både Danmark og Sverige ligger miiiiiiileeeviiiiis foran Norge når det kommer til treningsfasiliteter,spillestil,utvikling av talenter etc.

 

Jeg husker når jeg var på turnering i Vildbjerg i 1999 tror jeg det var.Det var så mange fotballbaner at jeg kunne LETT gått meg vill der.I tillegg var jeg på treningsleir nå sist mars i Århus,der var tilfellet det samme.Norge har en plass som minner om disse stedene,og det er Ekeberg.

Lenke til kommentar
Når Danmark har greid EM mot alle odds, Sverige har vel vært i to VM finaler men aldri vunnet...Da bør vel også Norge greie å komme til en finale en gang ;)

 

Du skulle vel trodd det,men jeg vil si Nei til dette.

Både Danmark og Sverige har langt flere innbyggere enn Norge.

Både Danmark og Sverige har en mer utbredt og velutviklet fotball- og supporterkultur enn vi har i Norge.

Både Danmark og Sverige ligger miiiiiiileeeviiiiis foran Norge når det kommer til treningsfasiliteter,spillestil,utvikling av talenter etc.

 

Jeg husker når jeg var på turnering i Vildbjerg i 1999 tror jeg det var.Det var så mange fotballbaner at jeg kunne LETT gått meg vill der.I tillegg var jeg på treningsleir nå sist mars i Århus,der var tilfellet det samme.Norge har en plass som minner om disse stedene,og det er Ekeberg.

OK, la oss se dette for oss.. Den globale oppvarming fortsetter, Norge (som er et veldig høyt land) merker veldig lite til stigningen av havet. Mens Nederlenderne og danskene må imigrere pågrunn av høyden på havet. Dette vil si at vi får flere imigranter fra disse landene, og vil dermed få større antall innbygere. Jeg vil tro at Norge blir oppi 6-7 millioner innbygere vis det fortsetter i denne hastigheten, noe som gjør at vi har alle forutsetninger til å vinne et VM eller et EM ;) Men det kan jo godt hende vi avverger dette da.

Lenke til kommentar
OK, la oss se dette for oss.. Den globale oppvarming fortsetter, Norge (som er et veldig høyt land) merker veldig lite til stigningen av havet. Mens Nederlenderne og danskene må imigrere pågrunn av høyden på havet. Dette vil si at vi får flere imigranter fra disse landene, og vil dermed få større antall innbygere. Jeg vil tro at Norge blir oppi 6-7 millioner innbygere vis det fortsetter i denne hastigheten, noe som gjør at vi har alle forutsetninger til å vinne et VM eller et EM ;) Men det kan jo godt hende vi avverger dette da.

 

Hahaha.Jeg sier "GO Global Warming!" :new_woot:

 

Men det vi har glemt da,er jo at di spår en ny istid etter oppvarmingen,og da er jo Norge f***ed igjen :blush:

Lenke til kommentar
OK, la oss se dette for oss.. Den globale oppvarming fortsetter, Norge (som er et veldig høyt land) merker veldig lite til stigningen av havet. Mens Nederlenderne og danskene må imigrere pågrunn av høyden på havet. Dette vil si at vi får flere imigranter fra disse landene, og vil dermed få større antall innbygere. Jeg vil tro at Norge blir oppi 6-7 millioner innbygere vis det fortsetter i denne hastigheten, noe som gjør at vi har alle forutsetninger til å vinne et VM eller et EM ;) Men det kan jo godt hende vi avverger dette da.

 

Hahaha.Jeg sier "GO Global Warming!" :new_woot:

 

Men det vi har glemt da,er jo at di spår en ny istid etter oppvarmingen,og da er jo Norge f***ed igjen :blush:

Innen den tid så er det funnet opp noe som holder på varmen :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...