Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Digger ingen. Men Nightkeeper har jævla god musikksmak og Hyrlen er nordlenning (?) så det liker jeg i det minste :) Er nok ikke enig med dem i alt, men det finnes langt verre United-supportere der ute.

Noe enig, men Metallica og alt shit metall greiene er jeg for god til :p

 

Hyrlen er seff nordlening - hvor tror du han ellers har fått de evindlige sitatene sine fra? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å poenget med pollen var? Trenger vel ikke å være rakettforsker for å skjønne at tråden er poppis, når den har vært skrevet såpass mange innlegg over kort tid. DNFK kan ikke måle seg, feks. Sier jo litt. Dessuten er det veldig sunt for fotballforumet å få samla OT praten på en plass. Greit at det skal handle om fotball, men det er bedre at kommer (og det gjør det uansett) tullpreik her, enn spredt i de respektive fan trådene. Alle vinner, både brukere og mods. Ser overhode ingen negative aspekter ved denne tråden.

 

Konge tiltak imo.

Lenke til kommentar
Stemte of course ja. Bra at all fylleprat, aldersnakk, Romapreik osv havner i en tråd, i stedenfor rundt i alle supportertrådene.

Er ikke akkurat det Alastor har gitt utrykk for at denne tråden er til for, om det skulle være slik kan den bare bestå, men jeg gidder ikke være i den.

 

Så pratesyk er jeg ikke, bare bullshit kan jeg gå andre steder å finne om jeg "søker" det.

Lenke til kommentar
Hvorfor diskuterer du ikke om Roma her?

Eller har du ingen å diskutere med? :p

Hehe, er nok derfor jah ;)

 

Hvorfor jeg diskuterer/nevner Roma såpass som jeg gjør, er fordi norske folk børr få opp øya for italiensk (Roma) fotball :)

Tror nok mange folk i Norge (og også andre land) begynte å hate italiensk fotball etter kampfiksingskandalene. Italiensk fotball er ikke like populær lenger i dette landet.

Lenke til kommentar
Stemte of course ja. Bra at all fylleprat, aldersnakk, Romapreik osv havner i en tråd, i stedenfor rundt i alle supportertrådene.

Er ikke akkurat det Alastor har gitt utrykk for at denne tråden er til for, om det skulle være slik kan den bare bestå, men jeg gidder ikke være i den.

 

Så pratesyk er jeg ikke, bare bullshit kan jeg gå andre steder å finne om jeg "søker" det.

 

Men det er mange andre her guttorm, meg selv inkludert. Og bare hold deg unna, så plager det ikke deg :p Er det ikke bedre med all OT fra oss fotball-debattanter i en tråd, enn at det slettes flere sider i TIA- og United-tråden hver lørdag- og søndagsmorgen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...