Sovende Panda Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Ja, da slår vi til og med Spania og Brasil... Dette er år 2009, ikkje 1990 åra Endret 14. februar 2009 av Mutu Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ja, da slår vi til og med Spania og Brasil... Dette er år 2009, ikkje 1990 åra Godt observert Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Vi slo jo spania i 2000 da :b Etter GOLL GOLL GOLL av Iversen ;b Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Vi slo jo spania i 2000 da :b Etter GOLL GOLL GOLL av Iversen ;b Tidene endrer seg Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 MYE "lettere" å slå Tyskland enn Spania. Spania er så gode at de måtte stilt med et ekstremt svakt lag for at vi skulle hatt sjans. Da snakker vi U21 landslaget maybe Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 MYE "lettere" å slå Tyskland enn Spania. Spania er så gode at de måtte stilt med et ekstremt svakt lag for at vi skulle hatt sjans. Da snakker vi U21 landslaget maybe Det du sier henger ikke helt på grep da det samme kan sies om Tyskland. Tyskland er så bra at vi ikke kan slå dem uten at de stiller et elendig lag. Men hey, det skjedde likevel. Fotball kalles det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Spania har slitt mot nordiske lag i kvalikken før. Bla Sverige, Danmark og faktisk Nord Irland også. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Utrolig hvordan folk tar av etter en ubetydelig treningskamp Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Utrolig hvordan folk tar av etter en ubetydelig treningskamp Den er da langt ifra ubetydelig, den virker på fifa ranking! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Utrolig hvordan folk tar av etter en ubetydelig treningskamp Vi slo Tyskland, og det er stort! Om det var den kampen du mente da. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Utrolig hvordan folk tar av etter en ubetydelig treningskamp Det var vel bare rett etter at seieren var et faktum at folk tok av. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Utrolig hvordan folk tar av etter en ubetydelig treningskamp Den er da langt ifra ubetydelig, den virker på fifa ranking! Wow! Hvilket trofe får man for å gå fra 40. til 35. (eksempel) på FIFA-rankingen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Man får noen jævlig store overskrifter av å slå Tyskland. Ikke at det var negativt for Drillo heller. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Utrolig hvordan folk tar av etter en ubetydelig treningskamp Den er da langt ifra ubetydelig, den virker på fifa ranking! Wow! Hvilket trofe får man for å gå fra 40. til 35. (eksempel) på FIFA-rankingen? Sånn at du vet det, det har effekt på hvordan grupper blir å se ut på neste kvalikk Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Bare jeg som har fått med meg at det er Old Firm idag?? Alltid en kjempekamp å se! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Bare jeg som har fått med meg at det er Old Firm idag?? Alltid en kjempekamp å se! Kl når? Er jo skiflyging Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Bare jeg som har fått med meg at det er Old Firm idag?? Alltid en kjempekamp å se! Kl når? Er jo skiflyging Er spilt 72 minutter nå.Kjempetrøkk på banen og tribunen.Foreløpig 0-0. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Utrolig hvordan folk tar av etter en ubetydelig treningskamp Vi slo et toppet Tyskland som senest forrige sommer kom på 2.plass i EM? Selv om det var treningskamp vil jeg ikke kalle det ubetydelig. Det hadde vært ubetydelig om vi hadde slått et land ingen hadde hørt om før. Eller, egentlig ikke da heller, for Hareide hadde vel ikke klart det heller han. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Det eneste vi viste, var at Drillos enestående, defensive, kontringsfotball fortsatt fungerer... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Heller det enn 0 seire i løpet av ett år. Synes dessuten ikke vi spilte så veldig defensivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå