Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
helt enig, Gashi bør få prøve seg på landslaget. Han gjorde en bra jobb for ffk forrige sesong. ;)

Han har vært konge for FFK siden han kom dit! En god grunn til at de tok sølv ifjor er av Gashi sitt spill sammen med Wherman.

Ja, jeg vet. Han gjorde en super jobb på midtbanen. Det er klart at hele laget gjorde en bra jobb, men Gashi var helt klart en av de som bidro mest. Han er en som jobber konstant, selvom det ikke alltid synes så godt. Det er en grunn til at han blir kaldt en terrier ;D

Lenke til kommentar
Etter å ha lest landslags-tråden trodde jeg det bare var jeg som følte det slik. Godt å se at jeg ikke er alene her i verden.

 

Forresten, ville ikke Podolski spilt om Tyskland hadde stilt med toppet lag?

Miroslav Klose spilte vel ikke han heller? (Så bare 2. omgang).

 

Det var en herlig stemning på pub-en i går og det norske forsvaret stod som en mur med én mann jagende etter ballfører hele tiden, og tyskerne hadde ikke sjangs til å tre igjennom med vanlig fotball. De gangene forsvaret sluntra unna og mista posisjonen kom tyskerne gjennom og da så vi hvor sterke de var. Utenom det var vi herlige defensivt. Vi stressa tyskerne og fikk til mye mot dem, med et helt nytt lag.

 

Drillo sier selv at dette ikke er noe å ta av for, av nevnte grunner, men det som irriterer meg litt er at om vi hadde tapt hadde de samme folkene sagt "Jaaja, værsegod, her har dere Drilloeffekten folkens", og om det ble seier så er det "Jaaja, det her er bare én kamp, det holder aldri.". Dette er jo landslaget, og Drillo høres ut som norges kosligste og jordnære mann. Smart og fotballsmart er han også. Gi Drillo en sjangse :D

 

edit: Og de som trodde det skulle bli kjedelig kan man spørre igjen. De som hadde forventa langpassninger opp mot Carew/Aarøy/Helstad. Drillo er en fantastisk taktikker, og det var en fryd å se landslaget i går! De som ikke syns det var noe gøy å se et landslag som har hevet seg flere hakk fra tidligere sessonger spillemessig, kan sitte å surmule for seg selv :D

Endret av niko_90
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Skeptisk til Iversen, kjør Helstad, Elyounoussi eller Braaten. Alt er bedre enn Iversen. Og for Guds skyld ut med Martin Andresen.

 

Også har vi forresten en landslagstråd.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...