Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Norge vinner mot Tyskland i en privatlandskamp, og norsk presse tar helt av! Men HALLO! Dette er bare en treningskamp! T-R-E-N-I-N-G-S-K-A-M-P. Skulle tru vi hadde vunnet EM. Noen ganger blir jeg skikkelig flau over å være norsk. :no:

Etter å ha lest landslags-tråden trodde jeg det bare var jeg som følte det slik. Godt å se at jeg ikke er alene her i verden.

 

Forresten, ville ikke Podolski spilt om Tyskland hadde stilt med toppet lag?

Lenke til kommentar

Altså. Selvom det var en treningskamp, så fortjener nå kampen litt mer hype enn noen av dere mener. Treningskamper for landslag er ikke samme som treningskamper for klubblag.

 

OG! Det var FØRSTE kampen til Drillo. MYE styr rundt hvordan han kom til å gjøre det som landslagsjef. Politisk diskusjon om Norge hadde gått tilbake til midten av 90-tallet.

 

Norge hadde ikke vunnet på over ETT ÅR, og FØRSTE kampen til Drillo.

 

Fortjener mer hype enn et lite notis gjemt i papirutgavene. (Ja, jeg vet det var godt overdrevet.)

Lenke til kommentar

Sykt å se Spania kjøre over England i går. De er verdens beste landslaglag, uten tvil.

 

Torres og Villa fungerer fantastisk sammen, og når de får strødd rundt seg med pasninger av ypperste kvalitet fra Xabi, Xavi og delvis Iniesta, samt at de har David Silva på kant og Marco Senna som anker, da skal det mye til for å slå dem. Mer ballsikkert lag finnes ikke.

 

Ang Norge, var det jo artig, men at 9/10 overskrifter på 100% Fotball dreier seg om denne kampen er totalt overdrevet. Spillestilen visste alle om, og den kan kanskje få oss til VM tross tidenes dårligste start.

Lenke til kommentar
Norge vinner mot Tyskland i en privatlandskamp, og norsk presse tar helt av! Men HALLO! Dette er bare en treningskamp! T-R-E-N-I-N-G-S-K-A-M-P. Skulle tru vi hadde vunnet EM. Noen ganger blir jeg skikkelig flau over å være norsk. :no:

Etter å ha lest landslags-tråden trodde jeg det bare var jeg som følte det slik. Godt å se at jeg ikke er alene her i verden.

 

Forresten, ville ikke Podolski spilt om Tyskland hadde stilt med toppet lag?

Podolski har jo sugd denne sesongen, så nei!!

Lenke til kommentar

YES DRILLO! Nå kommer vi til VM og vinner hele sjiten og EM gidder vi ikke være med i fordi vi er så gode når vi har fått Drillo som trener. Nå skal eg begynne å se landslagsfotball igjen. Eller....

 

Når er neste kamp som betyr noe? Slik at Norge kommer ned på jorda igjen.

 

Edit: EM VM <--> Poteito Potato

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Drillo:

 

"- Nei, det var en middag rundt midtnatt, men ingen feiring. Det er hyggelig at folk gleder seg over seiere, men det som er farlig er at forventningene kan bli for høye nå. Det kan fort bli langt tøffere borte mot Makedonia, advarer Drillo, og utdyper hvorfor:

 

- Jeg sitter litt med samme følelsen som da vi slo Brasil på Ullevaal. Grunnen til det er at Tyskland ikke tok oss alvorlig nok og undervurderte oss."

 

 

Godt å høre at han selv er på bakkenivå hvertfall.

Lenke til kommentar
Jotun: VM-kvalifiseringen begynner til sommeren.

YOU FAIL!!

 

Er nok VM kvalikk vi driver med nå gitt ^^,

Ser viss sånn ut ^^.

Eg bør gjøre litt meir research nestegang :p

Det bør du :p

 

Drillo:

 

"- Nei, det var en middag rundt midtnatt, men ingen feiring. Det er hyggelig at folk gleder seg over seiere, men det som er farlig er at forventningene kan bli for høye nå. Det kan fort bli langt tøffere borte mot Makedonia, advarer Drillo, og utdyper hvorfor:

 

- Jeg sitter litt med samme følelsen som da vi slo Brasil på Ullevaal. Grunnen til det er at Tyskland ikke tok oss alvorlig nok og undervurderte oss."

 

 

Godt å høre at han selv er på bakkenivå hvertfall.

Å ha trenere som ikke tar av er viktig, han er drit flink å analysere lag, noe han greide perfekt når det gjelder Tyskland

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...