Liddell Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Noen som har tidspunkt og kanal på Tyskland-Norge og England-Spania? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Noen som har tidspunkt og kanal på Tyskland-Norge og England-Spania? Den går også på TV 2 Sumo Det med Scolari er rein idioti! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) TV2 sport også? EDIT: Kl? Endret 9. februar 2009 av Kjetil Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Scolari får sparken i januar. Han holdt lenger enn jeg hadde trodd. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Scolari får sparken i januar. Han holdt lenger enn jeg hadde trodd. Hele 9 dager! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Scolari får sparken i januar. Han holdt lenger enn jeg hadde trodd. Hele 9 dager! Ja. Jeg bruker vanligvis ikke å bomme med så mye. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 TV2 sport også? EDIT: Kl? TV Sport og Sumo. Går samtidig som Norge-Tyskland, men du kan sjå den etterpå. Link: http://www.tv2sporten.no/fotball/landslag/article2546339.ece Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Kl.slett og kanal på Spaniakampen? TV2 Sport? EDIT: Fikk svar ja Endret 9. februar 2009 av Kjetil Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Makan til sutterkopp Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Haha, må vel være på tide etter en knapp måned Hvordan har han gjort det i de kampene han har spilt egentlig? Endret 9. februar 2009 av Walnuts Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Haha, må vel være på tide etter en knapp måned Hvordan har han gjort det i de kampene han har spilt egentlig? Han har visst sugd Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Synes ikke noe særlig om Huntelaar egentlig. Ja han scorte jævlig mye mål i Nederland, men det gjorde faen meg Kuyt også. Det at man scorer mye mål i den ligaen er ikke nødvendigvis et prov på høy kvalitet. Dessuten viser det seg jo at han er en stor sutrekopp også, hjelper ikke på akkurat. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kuyt er jo drit god! Kommer fra en ikke pool supporter... Men jeg har sansen for Kuyt! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Haha, må vel være på tide etter en knapp måned Hvordan har han gjort det i de kampene han har spilt egentlig? Har ikke gjort det så bra nei. Synes kanskje at han skulle ha startet noen flere kamper. Men synes det er litt tidlig å begynne å sutre. Ok, så får han ikke være med i Champions League, men han har jo en fremtid foran seg om han har tålmodighet til det. Van Nistelroy og Raul er ikke akkurat unge spillere lengre, så der blir det vel nok av plass snart. Endret 9. februar 2009 av Armageddon Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kuyt er jo drit god! Kommer fra en ikke pool supporter... Men jeg har sansen for Kuyt! Kommer fra samme man som mener at Stabæk har på vei verdens største fotball talent, sorry, men greier ikke ta deg serriøst etter det Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kuyt er ihvertfall viktig for den spillestilen Liverpool kjører atm. Det så vi når han kom inn mot Portsmouth. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kuyt er jo drit god! Kommer fra en ikke pool supporter... Men jeg har sansen for Kuyt! Han scorer ikke på langt nær like mye som i Nederland og er blitt flytta ut på kanten. Synes det viser litt om nivået i Nederland egentlig. Han fikk jo sjangsen som spiss i Liverpool også, funka ikke særlig bra. Ja nå kommer det sikkert flust med vittige kommentarer om Liverpool og spissene våres. Og han er ikke DRIT god. Jeg liker han litt jeg også, men han er kanskje den spilleren som kan skape størst frustrasjon hos meg. Han spiller enten bra eller jævlig dårlig. Men det var uansett ikke poenget. Prøvde bare å illustrere at det nok er en viss nivåforskjell på Nederland og Primera/PL/whatever. Så jeg tror Huntelaar flopper hvor enn han går om det går ann å bruke det uttrykket, han er jo tross alt "stjerne" og rimelig hausa opp. Blir litt som Quaresma, selv om jeg tror han kommer til å gjøre det ganske bra i Chelsea. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Liker han ikke i det hele tatt. Fyren jobber som faen, det skal han ha, men offensivt er han stort sett ikke spesielt god. Men han glimter jo til, og ofte i store kamper (spesielt CL), men den siste perioden har han ikke fått til stort.. Benayoun bør være førstevalget...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå