Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, må vel være på tide etter en knapp måned :p

 

Hvordan har han gjort det i de kampene han har spilt egentlig?

 

Har ikke gjort det så bra nei. Synes kanskje at han skulle ha startet noen flere kamper. Men synes det er litt tidlig å begynne å sutre. Ok, så får han ikke være med i Champions League, men han har jo en fremtid foran seg om han har tålmodighet til det. Van Nistelroy og Raul er ikke akkurat unge spillere lengre, så der blir det vel nok av plass snart.

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar
Kuyt er jo drit god!

 

Kommer fra en ikke pool supporter... Men jeg har sansen for Kuyt!

Han scorer ikke på langt nær like mye som i Nederland og er blitt flytta ut på kanten. Synes det viser litt om nivået i Nederland egentlig. Han fikk jo sjangsen som spiss i Liverpool også, funka ikke særlig bra. Ja nå kommer det sikkert flust med vittige kommentarer om Liverpool og spissene våres. :)

 

Og han er ikke DRIT god. Jeg liker han litt jeg også, men han er kanskje den spilleren som kan skape størst frustrasjon hos meg. Han spiller enten bra eller jævlig dårlig. Men det var uansett ikke poenget. Prøvde bare å illustrere at det nok er en viss nivåforskjell på Nederland og Primera/PL/whatever. :) Så jeg tror Huntelaar flopper hvor enn han går om det går ann å bruke det uttrykket, han er jo tross alt "stjerne" og rimelig hausa opp. Blir litt som Quaresma, selv om jeg tror han kommer til å gjøre det ganske bra i Chelsea.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...