Jotun Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 FK Zebra (?) er da mange hakk over det norske landslaget. (Hvis det er de greiene eg tror du mener ) Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nope, det er TV2 som har rettighetene til den kampen. Og smarte som de er sender de den på TV2 Sport. Applaus til TV2 for å bringe fotballen til folket. Trodde kanalene måtte sende landskamper på sine ordinære kanaler jeg. Eller kanskje det bare var kvalikk-kamper. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 http://www.tv2sporten.no/fotball/england/article2550092.ece For en idiot HAHAHA! Makan...det er snakk om å være dum du Hehe, da jeg kjøpte bortedrakta i sommer florerte Villa-ryktene godt. Var på nippet å be mannen trykke 10-Villa bakpå, men jeg ventet og endte opp med Keane noen uker eterpå. Ikke at det var så lurt heller Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Optimist altså, Villa til Pool, haha. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Tror ikke Villa passer inn i England jeg... Passer kun inn i Spania og blir det noen overgang på han blir det til Real er jeg redd. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Tror ikke Villa passer inn i England jeg... Passer kun inn i Spania og blir det noen overgang på han blir det til Real er jeg redd. Hvorfor skal ikke han passe? Torres er verdens beste spiss Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Tror ikke Villa passer inn i England jeg... Passer kun inn i Spania og blir det noen overgang på han blir det til Real er jeg redd. Hvorfor skal ikke han passe? Torres er verdens beste spiss *kremt* Zlatan *kremt* Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Zlatan? Neeh Ustabil og spiller på et lavere nivå. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Zlatan? Da kan man si at Alanzinho er verdens beste spiller:/ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Zlatan? Neeh Ustabil og spiller på et lavere nivå. Tror du har sett litt lite av han jeg Hadde f.eks Chelsea kjøpt han hadde jeg vært piss redd fordi han vet hvor målet står og fighter seg til mål hver eneste kamp (eneste jeg hater med han er den enorme selvtilliten og egoismen) Men ja, jeg mener han er bedre enn Torres... Noe som også Berbatov er Zlatan? Da kan man si at Alanzinho er verdens beste spiller:/ Bitter på Alan eller x) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Men ja, jeg mener han er bedre enn Torres... Noe som også Berbatov er Don't say that in front of him Sameboe. He's just a kid.... It will ruin his life Endret 8. februar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg er fornøyd med salget av Alan, Stabæk må komme seg videre:) Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Foxxy: Troa på et Telenor uten seter? Er vel påbudt også å sitte på dem i år. I Menigheden skrudde vi ned og opp setene, emn dette ble for mye stress. Må stå foran dem Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 I Menigheden skrudde vi ned og opp setene, emn dette ble for mye stress. Må stå foran dem Ser dere fortsatt lever på 1900-tallet hvorav kristendomen og dansk-språk herjet? Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vi har fått nei fra Stabæk Fotball til ståfelt til SS, men vi håper fortsatt! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Gleder meg til å se om Alta får signert Brann fansen sin gamle gullunge Nikolai Misje innen de neste dagene på free transfer Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ja da blir det vel fest i nord! Stabæk låner muligens verdens største talent, fra Hamburg:) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Gleder meg til å se om Alta får signert Brann fansen sin gamle gullunge Nikolai Misje innen de neste dagene på free transfer Har ikke tenkt på annet de siste dagene. Skikkelig spent. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ja da blir det vel fest i nord! Stabæk låner muligens verdens største talent, fra Hamburg:) Haha, verdens største faktisk Misje er en spiller vi trenger, må ha en skikkelig venstrekant spiller så Gleder meg til å se om Alta får signert Brann fansen sin gamle gullunge Nikolai Misje innen de neste dagene på free transfer Har ikke tenkt på annet de siste dagene. Skikkelig spent. Haha, jaja, det regner jeg med Brann fan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå