Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uavgjort eller at Chelsea vinner. Hater Pool som pesten, grusomt fotballag selv om Chelsea også er det.

Synes det er bedre at Liverpool vinner.

Liverpool blir vi uansett kvitt senere i sesongen, mens det blir vanskeligere å bli kvitt Chelsea.

 

Ikke vær for sikker på at Liverpool forsvinner senere i sesongen, selv om statistikken taler for det. En gang må det jo snu og vi vil klare å være med i tittelkampen helt til de siste serierundene. :)

Lenke til kommentar
Uavgjort eller at Chelsea vinner. Hater Pool som pesten, grusomt fotballag selv om Chelsea også er det.

Synes det er bedre at Liverpool vinner.

Liverpool blir vi uansett kvitt senere i sesongen, mens det blir vanskeligere å bli kvitt Chelsea.

 

Ikke vær for sikker på at Liverpool forsvinner senere i sesongen, selv om statistikken taler for det. En gang må det jo snu og vi vil klare å være med i tittelkampen helt til de siste serierundene. :)

Med det dere har vist sålangt? Nei, med litt marginer i mot, istede for gullhår i ræva, kunne dere ha vært på nedre halvdel av tabellen også. Liverpool har flaksa i innledninga, det er udiskutabelt. Jeg vedder 10.000 på at Liverpool ikke vinner ligaen og dersom noen faktisk tørr å ta betten, er det bare å fakse papirene så skal jeg skrive under på det. Greit herlig med 10k på kontoen :)

 

Ronaldo er en dritt, flau over å ha han på laget. Driter langpanne i hvor god han er, han må vekk til sommeren. Sats på Nani og kjøp en kvalitetsving mm for penga vi får for suggen. D. Silva hadde gitt meg ereksjon

 

Edit @ Danielzu: Tror du brøt 3-ords regelen der. hehe

Endret av Gamebatov
Lenke til kommentar
Et spørsmål til United-skaren: Hvilket resultat vil dere helst ha i Chelsea - Liverpool-kampen? Hva veier tyngst, liksom: At Chelsea taper på hjemmebane, at "erkefienden" Liverpool taper eller at begge lag mister litt poeng hver?

 

og jeg vil heller at Liverpool vinner ligaen enn Chelsea og Arsenal

 

 

Og du skal liksom ha vært United-supporter fra 80-tallet og fremover? I en periode da Liverpool dominerte klubbfotballen i Europa med bl.a. 4 serievinnercup-titler (Dagens CL), så kommer du med noe slikt piss? Gud bevare meg vel.

 

Hva jeg håper på i Chelsea - Liverpool? Chelsea-seier, evt. uavgjort.

 

Sier meg enig der. Chelsea-seier, evt. uavgjort :)

 

Og ja, Limber, den var litt rar!

Lenke til kommentar
Hehe, er kanskje ikke så mye annet å gjøre i Alta på denne tiden. Begynn med jakt, du har jo drømmeforhold der oppe! ;)

Jupp, man har ikke et menneske innenfor en 100 mils omkrets :p (a.k.a viggo) :p

 

Steeemmer. Bor vel en ca 20 000 i Alta, ikke så veldig mye, men det er greit :p

 

 

Nå begynner mørketiden og ja, det er et helvete.

 

 

 

Edit: Ahhh, derfor jeg liker deg TC, du er ikke så jævla anti Liverpool som mange kan være :p

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Joda selvfølgelig. Jeg liker verken United, Chelsea eller Arsenal og sånn skal det også være. Rivalisering er bra. Men du klarer i hvertfall å se eventuelle saker eller diskusjoner fra et annet synspunkt enn ditt eget, og det er bra. Det er egentlig de fleste her inne noenlunde flinke til, men noen mer enn andre.

Lenke til kommentar

Fant ut att jeg måtte skrive her også. Selv om jeg ikke er av de som skriver så mye så er jeg jo alltid her inne. Genial tråd for tidsfordriv må jeg si. I kampen mellom de 2 hata lagene så håper jeg på uavgjort. Unner ingen av de seier. (så grei er jeg) Men skal det bli en vinner så håper jeg nesten på Pool. Det er mest for att russerne skal tape poeng og ødelegge rekorden dems på hjemmebane. Som jeg sa før start på sesongen så tror jeg på Chelsea gull i år desverre. Og er ganske sikker på att Pool detter av, men veit jo aldri.Hull kan jo også få gull da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...