Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Scouser er vel bare en betegnelse på hvor de kommer fra hvis jeg ikke tar helt feil. Altså det samme som f. eks. Mancs/Mancunians, så ser ikke noe galt i det. Scum har jeg lært meg å ignorere, da dette ikke går spesifikt på klubben. Ser blant annet at Arsenal-supporterne kaller Tottenham for scum.

 

Edit: Too late.

 

Ja, tenkte meg det. Var ganske sikker men ja, vet ikke jeg. I Anfield-tråden har jeg sett Scum(s) når det handler om oss sikkert 2-3 ganger om dagen, så ja, er vel bare best å ignorere pga. det du sier der om at det ikke går spesifikt på klubben. (Selvom det er veldig ofte om Utd når det skrives så mye i TIA-tråden). Men jeg driter egentlig hva folk skriver rivalklubbene som her, allikevel syns jeg det er unødvendig å være så "low" og kalle Liverpool for Loserpool f.eks.

 

Vil ikke akkurat si scum er veldig flittig brukt i TIA-tråden, mulig jeg ikke legger merke til det, men 2-3 ganger om dagen? På Kopforum/Dagbladet/VGD/etc er det annerledes, men de forumene er jo tragiske.

 

Spiller uansett ikke store rollen.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Har på følelsen at det blir 1-0 til ManUtd (er det rett skrevet eller? eller skal jeg lynsjes?) i dag. Eller 0-0. Men har satt penger på at det blir uavgjort til pause og en borteseier etterpå.

 

edit: I dag var jeg flink. Villereal gjorde også jobben sin. Nå er det opp til Barca å vinne med to mål eller mer.

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar
Noen som vet hvilken kanal Tyskland- Norge går på?

Bortekamper pleier å gå på TV3

Den går på TV2 sport bare. Dumt at den ikke går på moderkanalen...

 

Heia Tyskland, måtte det bli en pinlig stor seier. Så kan vi kvitte oss med Drillo og få en ordentlig trener. Han er vel bare midlertitid ansatt, men det er helt sikkert muligheter for en fast ansettelse om han vinner en vennskapskamp eller to. Orker ikke nok et år med ræva resultater i kamper som betyr noe. Resultatene snur helt sikkert under en talentløs rynkebag som har fått sparken av Irak (!) og med siste trenerjobb i FK Zebra. Hadde nesten vært bedre å beholde Hareide...

 

Inn med noe utenlandsk blod. Vi nordmenn liker å tro at fant opp fotball, men sannheten er at vi ikke kan en dritt.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Jeg jobber når det er kamp og har ikke TV2 Sport, så jeg er sjeleglad. Hadde den gått på TV3/TV2/Viasat så hadde jeg erga meg grønn på jobb.

 

I motsetning til Game håper jeg vi knuser Tyskland og at Drillo virkelig slår igjennom på nytt. Tar inn Myggen og Solskjær på landslaget igjen og lager en komigreie ut av det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...