Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mansjester U er ikke bedre de eller.

 

 

Edit:

 

Lær deg og skriv klubbnavn rett. du ser selv hvor irriterende det er. :)

Haha, jeg ble faktisk litt varm i toppen når jeg leste "Mænsjesster Ju". Irritasjonen ble gjort om til latter når siste linja kom da :) Lo(oooo)serpool er rimelig lavt, men ser enkelte er på det nivået stadig vekk.

Lenke til kommentar

Scouser er vel bare en betegnelse på hvor de kommer fra hvis jeg ikke tar helt feil. Altså det samme som f. eks. Mancs/Mancunians, så ser ikke noe galt i det. Scum har jeg lært meg å ignorere, da dette ikke går spesifikt på klubben. Ser blant annet at Arsenal-supporterne kaller Tottenham for scum.

 

Edit: Too late.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Scouser er vel bare en betegnelse på hvor de kommer fra hvis jeg ikke tar helt feil. Altså det samme som f. eks. Mancs/Mancunians, så ser ikke noe galt i det. Scum har jeg lært meg å ignorere, da dette ikke går spesifikt på klubben. Ser blant annet at Arsenal-supporterne kaller Tottenham for scum.

 

Edit: Too late.

 

Ja, tenkte meg det. Var ganske sikker men ja, vet ikke jeg. I Anfield-tråden har jeg sett Scum(s) når det handler om oss sikkert 2-3 ganger om dagen, så ja, er vel bare best å ignorere pga. det du sier der om at det ikke går spesifikt på klubben. (Selvom det er veldig ofte om Utd når det skrives så mye i TIA-tråden). Men jeg driter egentlig hva folk skriver rivalklubbene som her, allikevel syns jeg det er unødvendig å være så "low" og kalle Liverpool for Loserpool f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...