Superparanoid Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg gir blanke i om Unitedfansen kaller oss Looserpol eller andre barnslige kallenavn, men er jo litt merkelig at mange av de samme folka klikker når noen skriver manu. Og City blir ofte til Shitty... Man er vel ikke noe bedre selv da? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Enig med Superparanoid, man kan ikke forvente at folk skriver United, Man Utd eller Manchester United når vi (dere) skriver Loserpool. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Sant, tror dog du ikke finner samme bruker som har gått i denne fella. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg synes, for å være ærlig, Looserpool er noe av det dummeste jeg har hørt. Høres fjortis-flaut ut. Barnslig rett og slett. Ha respekt for klubbnavn. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jepp. Selv om man ikke liker klubben, så kan du skrive ordentlig fordet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Å kalle Liverpool for Looserpool er som å kalle Manchester United for Mannskit United... Patetisk begge deler Endret 8. februar 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 "Scum" er noe jeg automatisk "godtar" da jeg har blitt så vandt til å lese det. Allikevel er det fjortiz. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Å kalle Liverpool for Looserpool er som å kalle Manchester United for Mannskit United... Patetisk begge deler Den har jeg ikke tenkt på. hahhaa Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Enig med de over her. Når Pool- (og Arsenal-)supporterne her inne så godt som aldri kaller oss manu, syns jeg vi kan være like modne og ikke bruke kallenavn som Looserpool, Arse osv... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Enig med de over her. Når Pool- (og Arsenal-)supporterne her inne så godt som aldri kaller oss manu, syns jeg vi kan være like modne og ikke bruke kallenavn som Looserpool, Arse osv... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Hos de Liverpool-supporterne som har under 10 innlegg er det kanskje noen poster med manu, men hos de mer "rutinerte" ser jeg det ekstremt sjelden. Endret 8. februar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Mansjester U er ikke bedre de eller. Edit: Lær deg og skriv klubbnavn rett. du ser selv hvor irriterende det er. Haha, jeg ble faktisk litt varm i toppen når jeg leste "Mænsjesster Ju". Irritasjonen ble gjort om til latter når siste linja kom da Lo(oooo)serpool er rimelig lavt, men ser enkelte er på det nivået stadig vekk. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Helt enig, Loserpool/Arse/ManU og alt det irriterer meg. Pool/United er helt greit. Men jeg har sett mange i TIA-tråden skrive Scum, og jeg har sagt Scousers en del men det er vel ikke ille i forhold til Scum? Endret 8. februar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Å kalle noen en scouser er som å kalle noen en trønder, nordlending, bergenser osv. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Scouser er vel bare en betegnelse på hvor de kommer fra hvis jeg ikke tar helt feil. Altså det samme som f. eks. Mancs/Mancunians, så ser ikke noe galt i det. Scum har jeg lært meg å ignorere, da dette ikke går spesifikt på klubben. Ser blant annet at Arsenal-supporterne kaller Tottenham for scum. Edit: Too late. Endret 8. februar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Scouser er vel bare en betegnelse på hvor de kommer fra hvis jeg ikke tar helt feil. Altså det samme som f. eks. Mancs/Mancunians, så ser ikke noe galt i det. Scum har jeg lært meg å ignorere, da dette ikke går spesifikt på klubben. Ser blant annet at Arsenal-supporterne kaller Tottenham for scum. Edit: Too late. Ja, tenkte meg det. Var ganske sikker men ja, vet ikke jeg. I Anfield-tråden har jeg sett Scum(s) når det handler om oss sikkert 2-3 ganger om dagen, så ja, er vel bare best å ignorere pga. det du sier der om at det ikke går spesifikt på klubben. (Selvom det er veldig ofte om Utd når det skrives så mye i TIA-tråden). Men jeg driter egentlig hva folk skriver rivalklubbene som her, allikevel syns jeg det er unødvendig å være så "low" og kalle Liverpool for Loserpool f.eks. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Eg har en tendens til å forkorte Liverpool til pools. Er det noe som er frekt eller barnslig? Fra min side er det bare latskap igrunn.... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 http://www.tv2sporten.no/fotball/england/article2550092.ece For en idiot HAHAHA! Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 http://www.tv2sporten.no/fotball/england/article2550092.ece For en idiot HAHAHA! Hehe Fekk meg ein latter der ja Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 http://www.tv2sporten.no/fotball/england/article2550092.ece For en idiot HAHAHA! Makan...det er snakk om å være dum du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå