Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kjenner mange som sier ManU, men man blir oppfattet som en "uvitende" person. Kan ikke klikke på alle som sier det.

Fair enough, men synes du de som bruker Looserpool virker veldig mer oppegående? Eller hva med Jailard, Divard og alle de morsomme kallenavnene de voksne folka i United-tråden har på Gerrard. Jeg sier United, og fortsetter med det, men synes ikke det virker veldig voksent med alle de flotte navnene. My 2 cents..

 

Mulig jeg misforsto det du mente men..

Lenke til kommentar
Jeg kjenner mange som sier ManU, men man blir oppfattet som en "uvitende" person. Kan ikke klikke på alle som sier det.

Fair enough, men synes du de som bruker Looserpool virker veldig mer oppegående? Eller hva med Jailard, Divard og alle de morsomme kallenavnene de voksne folka i United-tråden har på Gerrard. Jeg sier United, og fortsetter med det, men synes ikke det virker veldig voksent med alle de flotte navnene. My 2 cents..

 

Mulig jeg misforsto det du mente men..

Det du nevner her sier man ofte med overlegg. United-supportere som sier "Manu" er uvitende. Gidder blande meg borti hva som er verst.

Lenke til kommentar

Joda, men er vel gjerne sånn at hvis jeg hadde gått inn i United-tråden nå og skrevet ett eller annet "tilfeldigvis" med ManU i seg, hadde jeg jo blitt kjeftet huden full og flamet oppetter veggen for å ta i litt. :)

 

Kan ikke si jeg skjønner hva poenget mitt er egentlig.. :p Skylder på lang og slitsom dag..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...