Armageddon Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) 2-1 til Portsmouth over Pool. Ingen hjelp fra dommeren i dag da altså.. edit: 2-2 litt for kjapp der. edit 2: 2-3!! Går det an? Neste gang venter jeg til kampen er ferdig før jeg kommenterer den. Endret 7. februar 2009 av Armageddon Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 For et møkkalag både Pompey og Looserpool er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Du kunne ikke holde kjeft? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) For et møkkalag både Pompey og Looserpool er. Mansjester U er ikke bedre de eller. Edit: Lær deg og skriv klubbnavn rett. du ser selv hvor irriterende det er. Endret 7. februar 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Er ikke Looserpool riktig da? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hvis dere skal være så barnslige, kan vi godt begynne med ManU? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Nei, da blir vi ute av oss. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Liverpool og Manchester United. Sånn, alle fornøyde Lenke til kommentar
CCola Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Nei, da blir vi ute av oss. Det verste av alt, er jo at det er sant. Dere blir gale om vi sier ManU. Et navn som (utenom historisk) er helt ok å kalle Manchester United. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hvorfor ikke bare MU, når vi absolutt må forkorte? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg sier heller United for å si det. Poenget mitt var at (for "uvitende") er ikke ManU er dårlig forkortelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg kjenner mange som sier ManU, men man blir oppfattet som en "uvitende" person. Kan ikke klikke på alle som sier det. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg kjenner mange som sier ManU, men man blir oppfattet som en "uvitende" person. Kan ikke klikke på alle som sier det. Fair enough, men synes du de som bruker Looserpool virker veldig mer oppegående? Eller hva med Jailard, Divard og alle de morsomme kallenavnene de voksne folka i United-tråden har på Gerrard. Jeg sier United, og fortsetter med det, men synes ikke det virker veldig voksent med alle de flotte navnene. My 2 cents.. Mulig jeg misforsto det du mente men.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg kjenner mange som sier ManU, men man blir oppfattet som en "uvitende" person. Kan ikke klikke på alle som sier det. Fair enough, men synes du de som bruker Looserpool virker veldig mer oppegående? Eller hva med Jailard, Divard og alle de morsomme kallenavnene de voksne folka i United-tråden har på Gerrard. Jeg sier United, og fortsetter med det, men synes ikke det virker veldig voksent med alle de flotte navnene. My 2 cents.. Mulig jeg misforsto det du mente men.. Det du nevner her sier man ofte med overlegg. United-supportere som sier "Manu" er uvitende. Gidder blande meg borti hva som er verst. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Joda, men er vel gjerne sånn at hvis jeg hadde gått inn i United-tråden nå og skrevet ett eller annet "tilfeldigvis" med ManU i seg, hadde jeg jo blitt kjeftet huden full og flamet oppetter veggen for å ta i litt. Kan ikke si jeg skjønner hva poenget mitt er egentlig.. Skylder på lang og slitsom dag.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ikke av meg hvertfall. Jeg carer kun når United-supportere sier det, om jeg har ork til det. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Tevez kjører rånerbil? =D Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Få med dere kampen Sevilla - Racing a gutta! 0-0 til pause. Utrolig bra stemning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå