Latias Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Carew tilbake med mål.. Carew ruler! Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Det er veldig imponerende av Carew Være skadet så lenge og så score i comebacket. Håper han begynner å score mer for landslaget også Endret 5. februar 2009 av kapers12 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Han holdte nesten på å score på lørdag. Skuddet ble reddet på streken. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Han holdte nesten på å score på lørdag. Skuddet ble reddet på streken. ? Jeg er lei av at Villa har hatt så mye flaks i det siste med straffer, røde kort osv. Og score vinnermålet med hånden osv. mot Sunderland tror jeg det var. Nok var nok. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Villa skal slå pools. Så driter om de har flaks. Eneste laget de ikke skal ha flaks mot er oss. Endret 5. februar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Han holdte nesten på å score på lørdag. Skuddet ble reddet på streken. ? Villa spilte mot Wigan på lørdag. Villa fikk et indirekte frispark, fordi Wigan-keeperen tok et tilbakespill i hendene. Frisparket ble tatt til Carew, som skjøt på mål. Skuddet ble reddet på streken av en Wigan-spiller. Forstår du mer nå? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 han lurte nok mer på hvorfor du var misfornøyd med det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 han lurte nok mer på hvorfor du var misfornøyd med det. Kanskje jeg vil at Villa skal ende høyere opp enn Pool/Arsenal på tabellen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ja eg skjønte det eg. Bare kom med min teori om hvorfor tc skrev det han skrev. Var ikke så vanskelig å forstå det heller synest eg... Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg er lei av at Villa har hatt så mye flaks i det siste med straffer, røde kort osv. Og score vinnermålet med hånden osv. mot Sunderland tror jeg det var. Nok var nok. Helt enig. Begynner å irritere meg grenseløst over all den flaksen Villa har hatt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Se hva som skjedde sekunder før Evertons scoring mot Liverpool i går: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 hehe... Det der må ha vært artig for pools supporterne. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Han rundlurer nesten hele liverpoolforsvaret jo XD Endret 5. februar 2009 av kapers12 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hahaha. Plutselig er Pool under :!: Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Se hva som skjedde sekunder før Evertons scoring mot Liverpool i går: Se filmen hos Youtube Haha.. Så faktisk kampen på ITV.. Ble først temmelig oppgitt fordi kampen plutselig forsvant. Så Leder Everton plutselig.. Fy faen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Se hva som skjedde sekunder før Evertons scoring mot Liverpool i går: Se filmen hos Youtube Haha.. Så faktisk kampen på ITV.. Ble først temmelig oppgitt fordi kampen plutselig forsvant. Så Leder Everton plutselig.. Fy faen. Haha, gøy det da Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det var forferdelig irriterende skal jeg si deg :b Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg tenkte det faktisk når reklamen gikk der. "Helvete nå scorer de helt sikkert". Og jadda. Bra av itv, da slapp jeg å ødelegge noe der jeg satt hvertfall. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg tenkte det faktisk når reklamen gikk der. "Helvete nå scorer de helt sikkert". Og jadda. Bra av itv, da slapp jeg å ødelegge noe der jeg satt hvertfall. hehe, tenkete akkurat det samme. var nesten seterotype situasjon. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Se hva som skjedde sekunder før Evertons scoring mot Liverpool i går: Se filmen hos Youtube Haha.. Så faktisk kampen på ITV.. Ble først temmelig oppgitt fordi kampen plutselig forsvant. Så Leder Everton plutselig.. Fy faen. Jeg så den og der. Fæl opplevelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå