Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan sies at jeg underdriver om Gerrard, og Overdriver om Ronaldo.

 

Men, jeg husker kun denne siste her mot Chelsea.

Ingen andre som kommer over meg.

Du tenker sikkert på madrid kampen, og der er vi nok uenige.

 

Mulig Ronaldo har lagt fra seg mye av filminga, men fyren var helt håpløs når det gjalt dette før. finnes jo 10 min lange filmer av dive's han har gjort på youtube.

Endret av Dalglish
Lenke til kommentar

Det er en klar forskjell og det håper jeg du også skjønner.

 

Nei, du ser det ikke nei? Nei, okey. Gerrard = Liverpool/Englands store sønn og helt. Han er en kultfigur der borte og en helt i klubben. I tillegg til dette er han lagets kaptein og på toppen av det hele uttaler han seg (blant annet i sin egen selvbiografi), om hvordan filming ødelegger sporten.

 

Ronaldo er en fisefin fjott som kun er helt i Utd. pga mål. Det er få som liker han og han er ingen Gerrard for Utd. at all. I tillegg går han ikke ut og media og sier at "spillere som Carvalho ødelegger sporten".

Lenke til kommentar

Jeg er også veldig flau over filminga til Gerrard. Men å si han filmer mer enn Ronaldo, er for dumt. Ron er en mye bedre filmer også, som legger seg ned og later som om han skal dø. Gerrard bare protesterer. Eks: Siste kampen deres mot Chelsea, da Ronaldo filmet seg til frispark fra Lampard. Den var patetisk.

Lenke til kommentar
Ronaldo filmer like ofte som Gerrard uttaler seg om hvor mye han hater filming.

Haha, tar det for gitt at det var ironi. Det er jo ingen som faktisk har noen kilder på dette utenom et par youtube videoer og at det visstnok står i boka til Gerrard. Har boka stående her, ikke lest den, men det skal jeg jaggu meg gjøre. Uansett tar jeg avstand fra filminga, latterlig dumt gjort av han som er forbilde for så mange.

Lenke til kommentar
Fakta: Ronaldo har ingen dives så langt i sesongen. Gerrard har vel et par? Håper snart sistnevnte begynner å få pipekonserter som Ronaldo får, han har hvertfall fortjent det.

 

Se filmen hos Youtube

 

Hvis ikke dette er en dive, er jeg dronninga av England. Det verste er at han presterer å få frispark også! Møkkaspiller.

 

EDIT: Link.

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar
Fakta: Ronaldo har ingen dives så langt i sesongen. Gerrard har vel et par? Håper snart sistnevnte begynner å få pipekonserter som Ronaldo får, han har hvertfall fortjent det.

 

Se filmen hos Youtube

 

Hvis ikke dette er en dive, er jeg dronninga av England. Det verste er at han presterer å få frispark også! Møkkaspiller.

 

EDIT: Link.

Det var en maur som stakk han i foten, så calm down man.

 

 

 

Gerrard har filmet mere enn Ronaldo i denne sesongen, om ikke Liverpool supportere ser det er dere virkelig trangsynte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...