Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et spørsmål til United-skaren: Hvilket resultat vil dere helst ha i Chelsea - Liverpool-kampen? Hva veier tyngst, liksom: At Chelsea taper på hjemmebane, at "erkefienden" Liverpool taper eller at begge lag mister litt poeng hver?

 

Håper Liverpool vinner helt klart. Om vi blir med i gullkampen i år så tror jeg Chelsea blir verst å slå, og jeg vil heller at Liverpool vinner ligaen enn Chelsea og Arsenal

OH NO YOU DIDNT!?!?!?

 

Seriøst Limbeck, den der var drøy. City og Liverpool = Fucking shait.

 

Det eneste laget jeg kunne overlevd at hadde vunnet utenom oss er faktisk Arsenal, rett å slett fordi de spiller ålright fotball. De har ikke kvalme folk som Henry i laget lengre og det hjelper på.

 

Btw: Roman Abramovich har tapt nesten hele formuen sin. Eneste positivet med den økonomiske krisa :D

Omg, den limbsy, den kommer til å bli huska :p

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Enkelte Chelsea-supportere vil for øvrig hevde at hjemmerekorden har mye av skylden for forrige sesongs andreplass i Premier League: Det var hjemme - og ikke på bortebane - at gullet røk. Spillernes mentalitet på Stamford Bridge var nemlig i altfor stor grad preget av frykt for å tape. De prøvde ikke alltid å punktere kampen, kanskje, men lot frykten for baklengsmål og eventuelle tap hemme den offensive delen av spillet. Litt "better safe than sorry"-tankegang, altså, som etter all sannsynlighet var en del av Mourinho-arven.

 

Hvorvidt dette stemmer eller ikke, kan selvfølgelig diskuteres, men det er samtidig noe i det. Chelsea tok, såvidt jeg husker, flest poeng på bortebane av alle PL-lagene i fjor - langt flere enn United. Hadde fjorårets sesong sett annerledes ut hvis samme "ingenting-å-tape"-mentalitet var rådende hjemme også? Eller er rekorden bare en bonus for spillernes psyke? Synspunkt?

Lenke til kommentar

Kanskje vi heller skal ta opp disse dustete Ronaldo-kommentarene her, og ikke forsøple Scum-tråden med det.

 

- Jeg har ingen konkurrenter!

 

Helt utrolige utsagn fra en gutt som aldri slutter å provosere. Dette er jo bare latterlig.

 

Er så klar for PL og helg. Nå skal jeg se noen Liverpool intervjuer fra Atletico-kampen og City - Liverpool i 40 minutter opptak. Før det blir FIFA spilling ;)

 

Haha, så ikke du 40 min opptak fra den kampen en annen dag også? :p

Lenke til kommentar
Enkelte Chelsea-supportere vil for øvrig hevde at hjemmerekorden har mye av skylden for forrige sesongs andreplass i Premier League: Det var hjemme - og ikke på bortebane - at gullet røk. Spillernes mentalitet på Stamford Bridge var nemlig i altfor stor grad preget av frykt for å tape. De prøvde ikke alltid å punktere kampen, kanskje, men lot frykten for baklengsmål og eventuelle tap hemme den offensive delen av spillet. Litt "better safe than sorry"-tankegang, altså, som etter all sannsynlighet var en del av Mourinho-arven.

 

Hvorvidt dette stemmer eller ikke, kan selvfølgelig diskuteres, men det er samtidig noe i det. Chelsea tok, såvidt jeg husker, flest poeng på bortebane av alle PL-lagene i fjor - langt flere enn United. Hadde fjorårets sesong sett annerledes ut hvis samme "ingenting-å-tape"-mentalitet var rådende hjemme også? Eller er rekorden bare en bonus for spillernes psyke? Synspunkt?

 

Ja, Chelsea skulle nok vunnet et par kamper til på hjemmebane, minst. De har en fantastisk statistikk hjemme på Stamford Bridge, men 12 seire er ikke nok om en har planer om å vinne ligaen. Da nytter det ikke å ha samme antall hjemmeseire som Liverpool i fjorårets sesong. Chelsea hadde vunnet ligaen suverent i fjor om de bare hadde vunnet flere kamper hjemme. Skal ikke se bort ifra at fjorårets sesong hadde sett annerledes ut hvis de hadde hatt samme "ingenting å tape"-mentalitet hjemme på brua som på bortebane.

Lenke til kommentar
Er så klar for PL og helg. Nå skal jeg se noen Liverpool intervjuer fra Atletico-kampen og City - Liverpool i 40 minutter opptak. Før det blir FIFA spilling ;)

Good 4 you :p

 

Ja, det er det :)

 

Kanskje vi heller skal ta opp disse dustete Ronaldo-kommentarene her, og ikke forsøple Scum-tråden med det.

 

- Jeg har ingen konkurrenter!

 

Helt utrolige utsagn fra en gutt som aldri slutter å provosere. Dette er jo bare latterlig.

 

Er så klar for PL og helg. Nå skal jeg se noen Liverpool intervjuer fra Atletico-kampen og City - Liverpool i 40 minutter opptak. Før det blir FIFA spilling ;)

 

Haha, så ikke du 40 min opptak fra den kampen en annen dag også? :p

 

Det kan godt hende :p Sett opptaket en gang før i hvertfall, minst. Er ekstrem Liverpool supporter så det er ikke så rart :p

Lenke til kommentar

Giallo: Alta er jo en fin plass da. Skulle egentlig opp og gå på skolen til faren til Jefecito, men nå ser det ut som det blir Hardanger FHS heller.

 

RR: Jeg mener Torres var på høyde i fjor, men det er ikke ufortjent fotballmessig om Ronaldo vinner. Hater han så intenst utenfor banen, så unnner han ingenting! :)

Lenke til kommentar
Et spørsmål til United-skaren: Hvilket resultat vil dere helst ha i Chelsea - Liverpool-kampen? Hva veier tyngst, liksom: At Chelsea taper på hjemmebane, at "erkefienden" Liverpool taper eller at begge lag mister litt poeng hver?

 

og jeg vil heller at Liverpool vinner ligaen enn Chelsea og Arsenal

 

 

Og du skal liksom ha vært United-supporter fra 80-tallet og fremover? I en periode da Liverpool dominerte klubbfotballen i Europa med bl.a. 4 serievinnercup-titler (Dagens CL), så kommer du med noe slikt piss? Gud bevare meg vel.

 

Hva jeg håper på i Chelsea - Liverpool? Chelsea-seier, evt. uavgjort.

Lenke til kommentar
RR: Jeg mener Torres var på høyde i fjor, men det er ikke ufortjent fotballmessig om Ronaldo vinner. Hater han så intenst utenfor banen, så unnner han ingenting! :)

 

Torres var god i fjor, men ingen spillere fra Premier League kan komme over Ronaldo i kåringen av Ballon d'Or. Man må lete i La Liga for å finne noen som kanskje kan vinne istedenfor Ronaldo.

Lenke til kommentar

Æsj, gruer meg før Liverpoolkampen egentlig jeg. Chelsea virker såpass sterke at jeg velger å være ganske pessimistisk. Men faktisk tror jeg det kan være positivt at Torres er ute, blir litt som i Unitedkampen da. Veldig mye fokus på det og han hadde sikekrt vært usynlig uansett. Scorte dog det første målet sitt i fjor mot Chelsea da så.. Men, blir uansett en bra fotballhelg! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...