Attityd Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Er Cagliari så dårlige da? *Har mere peil på strikking enn Serie A.* Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Har faktisk planlagt å se Lazio i morra. "Sympatilaget" mitt i Italia. The What Now? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Går ikke Romavervekampanjen så bra, Giallo? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Er Cagliari så dårlige da? De startet dårlig, men er det store formlaget nå. Ligger på 7. plass nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Er sikkert ikke så lett å være eneste Roma-supporter på forumet. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) . Endret 17. november 2018 av Giallorossi Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Går ikke Romavervekampanjen så bra, Giallo? Man får ikke Engelsk-Lovash til å like Italiensk fotball, og spesielt ikke Pool-supportere, dessuten så finnes det (Overaskende) mange på Roma Forumet. Når det er sagt, Sympati og Lazio - Det er noe du virkelig må forklare meg. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Går ikke Romavervekampanjen så bra, Giallo? Man får ikke Engelsk-Lovash til å like Italiensk fotball, og spesielt ikke Pool-supportere, dessuten så finnes det (Overaskende) mange på Roma Forumet. Når det er sagt, Sympati og Lazio - Det er noe du virkelig må forklare meg. Ekstremt overfladisk sympatiforhold. Eneste laget i Italia jeg ikke føler jeg har virkelig mye i mot av en eller annen rar grunn. Vet ikke helt jeg...fine drakter kanskje. Uansett, tar Lazio om jeg må velge i Serie A. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Og? Går ikke Romavervekampanjen så bra, Giallo? Man får ikke Engelsk-Lovash til å like Italiensk fotball, og spesielt ikke Pool-supportere, dessuten så finnes det (Overaskende) mange på Roma Forumet. Når det er sagt, Sympati og Lazio - Det er noe du virkelig må forklare meg. Jeg er mest fan av engelsk fotball jeg og, men likevel funker italiensk for meg og. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg er mest fan av engelsk fotball jeg og, men likevel funker italiensk for meg og. Tehe, nå viderefører Pool den enså typiske "Engelske fotballen" meget bra, og kommentaren var spes. rettet mot Pool-Supportere. Engelsk Fotball - Tonnevis med unødvendig løping og diverse (Ekstrem) taklinger. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Eyh. Jeg følger faktisk med Roma, som er mitt favorittlag i Italia.. Har drakt med Totti på! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hehe, det er vintersportkafeen som gjør det Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Newcastle - Sunderland i HD på Tv nå. Sykt herlig bilde. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg sympatiserer med Sampdoria! Bra for dem at de fikk på plass Pazzini, og at Palombo ser ut til å bli værende (Selv om ca halvparten av toppklubbene i Europa er ute etter ham). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hehe, det er vintersportkafeen som gjør det Ikke fortell alle om den da! Cisse scorte for Sunderland. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Sweet. Har Djibril på fantasy premier league laget mitt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Fin straffe da. Syke sjanser for sundeland der Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Sunderland skal slite uten Cisse. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 ai ai ai ! chopra! for en mulighet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå