Latias Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 SWP skulle vel også ha et gult kort. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Roma med nok et Storkjøp Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Ble en heftig slåsskamp da. Roma med nok et Storkjøp Hvem faen er det? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Roma med nok et Storkjøp Han går vel til klubben uten lønn han da? For å bevise at han er en Romanista to his heart eller no? :!: Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hvem faen er det? Hehe, det kan selvsagt tolkes todelt ( ), han er ment som en erstatter for den enså oppmerksomhet-syke Panucci som etterhvert går Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Haha, Roma ligger på femte plass. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Han går vel til klubben uten lønn han da? For å bevise at han er en Romanista to his heart eller no? :!: Klarer ikke se morsomheten i den der gitt, jeg ser den men vender finger'n isteden Helt greit, men jeg hadde ønsket Marco Motta isteden, men kresne Friuli-formenn endret det synet Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Det går bra. Skal takle det. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Ikke noe galt med Alta vel? Jeg var der i sommer og likte meg veldig godt. Annerledes by (hvis det har bystatus?), men veldig rent og pent + hyggelige folk. Kommer gjerne tilbake. Er det mye nordlys på denne tida eller? At lille Alta har et fotball-lag på nestøverste nivå i Norge må vel bare være positivt. Fikk bystatus i 2000 så ja Er vel en god del nordlys på denne tiden, er jo mørkt nesten hele døgnet også. Kjetil: Kjeften Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Stoke slår Man (we are so god damn rich) City 1-0 med 10 mann! Herligt! Premier League er stedet for Stoke <3 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Heia Nevland, 2 mål på 20 minutters spill Lenke til kommentar
genser Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Heia Nevland, 2 mål på 20 minutters spill Enda bedre er det at VG har misforstått stillingen, eller noe slikt http://sport.vg.no/live/match.php?match_id=10000320 80 3 - 0 NEVLAND. Nordmannen kan meget vel bli matchvinner for Fulham! Denne gang får han ballen inne i feltet - vender og skyter ballen utagbart i mål. Innbytteren er blitt tomålsscorer! 80 Fulham er selvsagt interessert i tre poeng på hjemmebane og Clinton Dempsey gjør et forsøk på å sende laget i ledelsen. Men skuddet hans fra 16-meterstreken blir blokkert av Sylvain Distin. * Glen Johnson er på rett plass og blokkerer et skudd fra Andrew Johnson. 71 2 - 0 NEVLAND. Innbytter Erik Nevland utligner for Fulham! Han spilles gjennom - og alene med keeper gjør han ingen feil. Ballen triller inn i målet edit: De fikset på det nå. Men viser at den som dekket kampen for VG i over ti minutter (eller hele kampen til 80. minutt ca?) har trodd det var annen stilling Endret 31. januar 2009 av genser Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 AV har hatt fem skudd som har blitt redda på strek. Figeroua redda nettopp enda en for Wigan. Carew er tilbake (med ny sveis) også Darren Bent blåste liv i langoddsen min også, med to mål på 2 minutter. Er det en tippetråd her? (Ikke prediction league.) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Morsomt for Nevland! Ser ut som Spurs driter seg ut igjen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Morsomt for Nevland! Ser ut som Spurs driter seg ut igjen. Helvetes Davies. Nå må Wigan vinne for at jeg skal ha noen sjangs på tippinga mi. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Nevland Villa hadde faen meg 11 skudd PÅ mål Endret 31. januar 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Nevland er god. Håper han får flere sjanser fra start nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå