Latias Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Det er en RESERVELAGSKAMP. Tror ikke hele verden sitter og ser på den... Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Glemmer det alltid, men må spørre i år igjen uansett. Når stenger transfervinduet i England? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Stenger 2. februar. Satser på at Stoke ikke henter Austin tilbake innen da. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Brann slo Austria. Noen som har en rapport fra kampen? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hørte at Azar scoret 3? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Bergenske aviser er vel noe av det nærmeste... De dekker jo treningene som om det skulle være cupfinalen. http://fotball.bt.no/ http://www.ba.no/sport/fotball/brann/ Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Bergenske aviser er vel noe av det nærmeste... De dekker jo treningene som om det skulle være cupfinalen. http://fotball.bt.no/ http://www.ba.no/sport/fotball/brann/ Det stemmer. Vi har en viss form for engasjement i byen vår, i motsetning til en rekke andre byer/bygder i Norges land. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Viss form? Eg bor i Bergen Lurve..... Engasjementet til bergenserne ift brann forholder seg til kun når de gjør det bra. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Norsk fotball er vel uansett like spennende som å se maling tørke Husker jeg så Viking-Brann på stadion,ca.3-4 dager etter Champions League finalen i Moskva. Jeg sovnet. Etter det så har jeg ikke gått på stadion(eller fulgt med på norsk fotball generelt),rett og slett fordi det er så lavt nivå at jeg har ingen interesse for det. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Deg om det. Jeg skal ikke legge skjul på at nivået i Norge ikke kan måle seg med f. eks England. Men samtidig blir det for dumt å "heie" på et lag som befinner seg på en balløy milevis unna. Ingenting kan måle seg med en god kamp på Stadion, det er i allefall min mening. Så kan resten av Norge heie på Liverpool, Mænsjester eller RBK om de vil. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Et liv uten norsk fotball er like utenkelig som uten engelsk. Jeg vil like gjerne at Start skal vinne TL som at LFC viller PL. Det har noe med lokal tilknytning, at man går på hver kamp, og det er et fantastisk miljø. Liverpool betyr enormt mye for meg, og jeg elsker å se dem spille, men å se Start knuse RBK 5-2 på stadion, er det ikke mye som overgår. Utenom CL05 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hvorfor blir det for dumt?Etter mitt syn så høres det argumentet helt søkt ut. Jeg velger ikke selv hvilken klubb som er mitt favorittlag.Det bare blir sånn. Akkurat som at du ikke velger hvilken dame du forelsker deg i,det bare blir sånn. Jeg er uansett 100 ganger mer gira og engasjert når jeg ser en kamp med Manchester United på tv eller live,enn jeg noengang kommer til å bli av å se et norsk-lag spille. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 FC Bayern knuste Stuttgart i cupen i går. Vært spennende vist di skulle komme seg i for igjen til Champions League. Di har my kvalitet i laget. highlights vist noen vil se http://www.youtube.com/watch?v=s8NcbwZQRNg...feature=related Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Deg om det. Jeg skal ikke legge skjul på at nivået i Norge ikke kan måle seg med f. eks England. Men samtidig blir det for dumt å "heie" på et lag som befinner seg på en balløy milevis unna. Ingenting kan måle seg med en god kamp på Stadion, det er i allefall min mening. Så kan resten av Norge heie på Liverpool, Mænsjester eller RBK om de vil. Det er da faktisk engasjement i Trondheim og. Selv om det var 12666 som så RBK - Brügge var det nesten stappfullt mot Bodø - Glimt. Så det er dessverre veldig mange som ikke gidder når det er dårlige perioder eller dårlig vær, mens noen er trofaste. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hvorfor blir det for dumt?Etter mitt syn så høres det argumentet helt søkt ut.Jeg velger ikke selv hvilken klubb som er mitt favorittlag.Det bare blir sånn. Akkurat som at du ikke velger hvilken dame du forelsker deg i,det bare blir sånn. Jeg er uansett 100 ganger mer gira og engasjert når jeg ser en kamp med Manchester United på tv eller live,enn jeg noengang kommer til å bli av å se et norsk-lag spille. Joda, det er selvfølgelig opp til hver og en. Jeg elsker engelsk fotball og får med meg så mange kamper som mulig. Samtidig heier jeg så smått på Stoke, da jeg mener det er den mest tradisjonsrike klubben i England. Poenget er at for meg så er det Brann som gjelder. Så får andre folk heie på hva de min, jeg bare sier min mening. Deg om det. Jeg skal ikke legge skjul på at nivået i Norge ikke kan måle seg med f. eks England. Men samtidig blir det for dumt å "heie" på et lag som befinner seg på en balløy milevis unna. Ingenting kan måle seg med en god kamp på Stadion, det er i allefall min mening. Så kan resten av Norge heie på Liverpool, Mænsjester eller RBK om de vil. Det er da faktisk engasjement i Trondheim og. Selv om det var 12666 som så RBK - Brügge var det nesten stappfullt mot Bodø - Glimt. Så det er dessverre veldig mange som ikke gidder når det er dårlige perioder eller dårlig vær, mens noen er trofaste. Tror du misforstår litt. Grunnen til at jeg nevnte RBK er at det er så mange "RBK- entusiaster" som heier på RBK når de er ute i Europa. De mener at RBK kan heve nivået i norsk foball ved å spille i Europa. Sikkert sant nok det, men jeg, som Brannsupporter unner dere ikke en dritt når dere spiller i UEFA cupen/Champions League, slik er det bare. Jeg holder bare ikke på "hele Norges RBK" uansett hva som skjer. Når det kommer til oppmøte på kampene så har vi det samme "problemet" i Bergen også. Folk gråt seg til billetter til de to siste hjemmekampene mot Lyn og Viking, i 2007 da vi tok gullet hjem. Når Brann spiller mot Deportivo La Coruña i UEFA- cupen, så er det 8000 mann som stiller. Det er faen meg svakt. Alikevel vinner vi 2-0 mot alle odds og lager en fantastisk stemning, herlig. Uansett viser det bare at vi har vår andel av gloryhunters og medgangssupportere her også, det er ikke til å komme utenom. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Til alle dere som gjør "narr" av Alta så kan jeg si at jeg var på en treningskamp i dag mellom Alta og Bodø/Glimt. Glimt ledet 2-0 til pause før vi snudde det og vant 3-2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Uansett viser det bare at vi har vår andel av gloryhunters og medgangssupportere her også, det er ikke til å komme utenom. Og ingen av de kan hverken kjøre eller parkere en bil.... Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Til alle dere som gjør "narr" av Alta så kan jeg si at jeg var på en treningskamp i dag mellom Alta og Bodø/Glimt. Glimt ledet 2-0 til pause før vi snudde det og vant 3-2 Ikke noe galt med Alta vel? Jeg var der i sommer og likte meg veldig godt. Annerledes by (hvis det har bystatus?), men veldig rent og pent + hyggelige folk. Kommer gjerne tilbake. Er det mye nordlys på denne tida eller? At lille Alta har et fotball-lag på nestøverste nivå i Norge må vel bare være positivt. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Annerledes by (hvis det har bystatus?) Hahaha :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå