Liddell Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Han bor i Alta og jakter ikke Det er leit. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Er det ingen ulv å jakte i Alta? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Er vel noe ulv, eller hva Jefe og Sameboe? Håper ikke det er det dog. Drittdyr. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ikke noe særlig med Ulv. Ekstremt sjelden i hvertfall. Synes Ulven er et pent dyr jeg da Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Er ikke dette fotballpub'en.. OnT: Lucas er best /discuss Endret 29. januar 2009 av veldigsaklig Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Wolves spiller da fortsatt i League One? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Wolves spiller da fortsatt i League One? De leder faktisk Championship så nei... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Såpass ja. Et lag som kaller seg noe med ulv burde ikke spillei PL! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Såpass ja. Et lag som kaller seg noe med ulv burde ikke spillei PL! De kommer nok opp til neste sesong. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ikke noe særlig med Ulv. Ekstremt sjelden i hvertfall. Synes Ulven er et pent dyr jeg da Helt Enig! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Håper ikke det er det dog. Drittdyr. Der mistet jeg all respekt for deg Hva har ulven gjort deg? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Såpass ja. Et lag som kaller seg noe med ulv burde ikke spillei PL! Er vel heller slik at de burde hatt en fast plass i Premier League. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Håper ikke det er det dog. Drittdyr. Der mistet jeg all respekt for deg Hva har ulven gjort deg? Den har gjort alt for mye mot alle jegere og sauebønder i dette landet. Men skal vi holde oss on topic, selv om bruno ikke har respekt for meg? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Håper ikke det er det dog. Drittdyr. Der mistet jeg all respekt for deg Hva har ulven gjort deg? Den har gjort alt for mye mot alle jegere og sauebønder i dette landet. Ikke mer enn mennesket har gjort med den... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Den har gjort alt for mye mot alle jegere og sauebønder i dette landet. Lol, den diskusjonen der har folk (her) tatt før, og bøndene hadde lite de skulle sagt. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Den har gjort alt for mye mot alle jegere og sauebønder i dette landet. Lol, den diskusjonen der har folk (her) tatt før, og bøndene hadde lite de skulle sagt. Godt jeg er jeger da Men vi kan seriøst ikke diskutere ulven i fotballpuben. Jeg har ikke lyst på flere utestengelser. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 På grunn av gjentatte utskeielser og "offtopic" tillater jeg å minne om trådens førstepost som inneholdt følgende: Dette forumet trenger en skravletråd! Og, den skal dere få her og nå . Intensjonen er enkel, i denne tråden snakkes det om alle kamper som går, hvordan det går og ikke går med ulike lag, mål som scores osv - altså ALL generell fotballprat som ikke passer inn i ditt eget lags egen tråd! Ber om at vi kommer tilbake til hva diskusjonen opprinnelig gjelder og begrenser offtopic til et absolutt minimum. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hva sa jeg - Ulv er ut Noen som skal se Liverpool - United reservelag? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Japp, i hvertfall ha den på Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Den diskuteres visst i trådene til klubbene. Mislykka forsøk på å bruke pubben til noe bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå