Liddell Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Sist jeg sjekket er ikke norsk fotball så jævla tøff heller. Har såklart noen råtasser, men alikevell... Jo, man blir voldtatt Jepp, av Vidar Riseth Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Han er et svin! Alan virker rar:s Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har noen hørt Riseth snakke? Den lyse stemmen jo! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Riseth er Endret 26. januar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Riseth er Hahahaha :!: Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Riseth er Så jævla bra det der var! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hja, skikkelig vittig. For en klovn. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Haha, dette er litt off-topic, og sikkert en gammel slager! Men det er sport, og den fortjener et gjensyn! Utrolig bra Se filmen hos Youtube Ugg ugg, får aldri til youtube linkene. Uansett sjekk ut: Endret 26. januar 2009 av CCola Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Haha, dette er litt off-topic, og sikkert en gammel slager! Men det er sport, og den fortjener et gjensyn! Utrolig bra Ugg ugg, får aldri til youtube linkene. Uansett sjekk ut: Den skal her! On-T: Den videoen med Riseth var morsom! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Konge med han brannspilleren som bare står fint og hører på. Går ut av kamera innimellom. Sikkert for å ikke le av riseth live. Han virker jo fullstendig tilbakestående eller no. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Tror han bare syns Riseth er litt rar? Noe som jeg er enig i:) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ser ut som han prøver å holde seg og ikke le. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Riseth er KONGE! Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Riseth er konge ja, i alle fall når han satte "Brann-TV" på plass her lengre oppe. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Litt Ot. Ingen ting slår denne: http://www.youtube.com/watch?v=t8Lxpj5YjEk...feature=related hahhaha Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Endelig Drillo som landslagssjef! Etter det første uttaket sitter jeg i en gledesrus. Er det én mann som kan løfte dette landslaget så er det Drillo! For en fantastisk mann. Troppen: Rune Almenning Jarstein - Rosenborg Jon Knudsen - Stabæk Martin Andresen - Vålerenga Trond Erik Bertelsen - Viking Daniel Braaten - Toulouse Christian Grindheim - Heerenveen Mounir Hamoud - Bodø/Glimt Brede Hangeland - Fulham Thorstein Helstad - Le Mans Daniel Fredheim Holm - Vålerenga Erik Huseklepp - Brann Tom Høgli - Tromsø Morten Gamst Pedersen - Blackburn Tore Reginiussen - Tromsø Bjørn Helge Riise - Lillestrøm Per Ciljan Skjelbred - Rosenborg Børre Steenslid - Viking Fredrik Strømstad - Le Mans Kjetil Wæhler - Aalborg Tor Hogne Aarøy - Aalesund Hva syns dere om troppen? Jeg har absolutt ingen tro på seier mot Tyskland, men om vi spiller en halvgod kamp så skal jeg være fornøyd. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Endelig Drillo som landslagssjef! Etter det første uttaket sitter jeg i en gledesrus. Er det én mann som kan løfte dette landslaget så er det Drillo! For en fantastisk mann. Du mener slå hele filosofien tilbake til bronsealderen igjen? Jeg ser heller av vi prøver å spille fotball enn at vi faller i langball fella med kjipe backer og træge spisser. Men jeg dømmer ikke før jeg har sett første kamp, selv Drillo har uttalt at fotballen har endret seg, å taktikkene er anderledes. Så håper at dette ikke blir like nitrist. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Det sä vel greit ut til Aarøy dukket opp på lista, MEN HVOR ER JOHN ARNE RIISE? Endret 27. januar 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå