Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, vel. Det er mange filmere der ute, men en av de verste er Eboue. Det er flaut å se på. Eboue har ellers hatt en god sesongåpning for Gunners - mye bedre spill enn i fjorårssesongen. Dersom han kutter ut filmingen, så begynner jeg faktisk å like fyren.

Lenke til kommentar
Hva syns folk om filming-anklagene til José fra Italia? Drogba er uten tvil "kongen" av filming, mens Ronaldo har skjerpet seg. Men hva gjør Torres og van Persie på den lista? Noen påstår jo at Torres faller lett, noe jeg ikke er enig i. Van Persie har hatt et par dives han, men Adebayor, for eksempel er verre. Og så har vi jo Eboue, selv om han har skjerpet seg MYE denne sesongen.

 

Helt grei liste. Har sett alle de han nevner dive, ja, også Torres. Han faller ganske lett.

Lenke til kommentar

Haha, Fostervold som ble truffet av Guds hånd ifølge Johan Golden :p

 

EDIT: Innleggene mine blir færre og færre i denne tråden. Nede i 8 nå, så Aye: DU har nok flere enn meg likevel :p

 

EDIT 2: Du hadde visst bare 4 nå.

 

Alastor: Kan du ikke opprette en fotball-OT-pub da? :p Så spares du for MASSE jobb?

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar
Et spørsmål til United-skaren: Hvilket resultat vil dere helst ha i Chelsea - Liverpool-kampen? Hva veier tyngst, liksom: At Chelsea taper på hjemmebane, at "erkefienden" Liverpool taper eller at begge lag mister litt poeng hver?

Håper Chelsea taper og det bør taes som et kompliment, da jeg anser Chelsea for å være den største utfordreren om gullet. Liverpool har gjort det overraskende bra i år (resultatmessig sådan) men er ikke en gullkandidat i mine øyne. It's a long way to next may. Uavgjort eller borteseier hadde passet oss best, men innerst inne er jeg bare glad for at det blir poengtap på et av lagene.

 

Når det er sagt, har tilnærmet 0 tro på Liverpool. At Chelsea taper på brua i år, er jeg sikker på, men jeg tror det kommer mot et større bøsselag.

Lenke til kommentar
Et spørsmål til United-skaren: Hvilket resultat vil dere helst ha i Chelsea - Liverpool-kampen? Hva veier tyngst, liksom: At Chelsea taper på hjemmebane, at "erkefienden" Liverpool taper eller at begge lag mister litt poeng hver?

 

Håper Liverpool vinner helt klart. Om vi blir med i gullkampen i år så tror jeg Chelsea blir verst å slå, og jeg vil heller at Liverpool vinner ligaen enn Chelsea og Arsenal

Lenke til kommentar
Et spørsmål til United-skaren: Hvilket resultat vil dere helst ha i Chelsea - Liverpool-kampen? Hva veier tyngst, liksom: At Chelsea taper på hjemmebane, at "erkefienden" Liverpool taper eller at begge lag mister litt poeng hver?

 

Håper Liverpool vinner helt klart. Om vi blir med i gullkampen i år så tror jeg Chelsea blir verst å slå, og jeg vil heller at Liverpool vinner ligaen enn Chelsea og Arsenal

OH NO YOU DIDNT!?!?!?

 

Seriøst Limbeck, den der var drøy. City og Liverpool = Fucking shait.

 

Det eneste laget jeg kunne overlevd at hadde vunnet utenom oss er faktisk Arsenal, rett å slett fordi de spiller ålright fotball. De har ikke kvalme folk som Henry i laget lengre og det hjelper på.

 

Btw: Roman Abramovich har tapt nesten hele formuen sin. Eneste positivet med den økonomiske krisa :D

Lenke til kommentar

Jeg er klar over at den er veldig drøy, men det er en del ting jeg ikke kan komme unna.

 

1. Jeg synes det er for mange utlendinger i fotballen i dag og Arsenal har så lite satsing på briter at det er kvalmt.

 

2. Chelsea står som et fyrtårn for pengedoping. De har en økonomisk drift som er helt latterlig og blir holdt i live pga kontoene til Roman.

 

Liverpool har satsing på briter og har også noen lokale spillere i laget. De sliter en del med det samme som oss med at noen har tatt opp et stort lån og bruker av klubbens inntekt til å betale lånet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...