Jefe Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Kunne tenkt meg Bale om vi ikke hadde Insua. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Juanfran skulle hatt to straffer. I stedet fikk han to gule kort for filming. Fy faen så sykt at den dommeren greide det. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Kunne tenkt meg Bale om vi ikke hadde Insua. Sikker på at du tør? Lenke til kommentar
Masche Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Bale? Både Aurelio og Insua er bedre enn han og det er ikke vits i å ha 3 venstrebacker, slik vi har nå, så Dossena må ut. Insua har imponert meg stort de kampene han fikk før han dro til mesterskapet, det kunne vært gøy å sett om han holdt det stabilt gode nivået. Aurelio er en av de beste venstrebackene deffansivt når han ikke er skadet, han har ikke "top speed", men har slepen teknikk og et godt fotball-hode! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Noen som fikk med seg Real kampen? Blåste straffe - gjorde om til gult for filming Ka skjedde egentlig? Endret 18. januar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Noen som fikk med seg Real kampen? Blåste straffe - gjorde om til gult for filming Ka skjedde egentlig? Hva ønsker du svar på egentlig? Står vel rimelig godt forklart Uansett, Osasuna ble vel snytt for til sammen 2 soleklare straffespark, og muligens en som var noe diskutabel. Alt i alt en fortjent seier til Madrid pga spillermessig overtak Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Synest nå virkelig ikke det var godt forklart. Står at det var en merkelig avgjørelse. Må jo ha konferert med sine meddommere eller noe? Men såg noen kampen og kan si noe om det var en korrekt avgjørelse? Sånn. Nøgd no? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Begge to gule kort som var gitt for filming var feil, og begge skulle ha vært straffespark. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Begge to gule kort som var gitt for filming var feil, og begge skulle ha vært straffespark. Enig. Første situasjonen er hårfin (såvidt jeg husker den, har bare sett én gang), men situasjon nummer to er stempling på fot/ankel og helt klar straffe. Kunne godt gitt straffe på den første også, for filming er det så absolutt ikke. Sånn jeg husker det syns jeg det så ut som en ufrivillig hekt, men hvordan vet jeg hva Gago hadde i tankene uansett. Kan liksågodt vært med vilje, og han prøvde jo åpenbart å stoppe han. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Kjøpt og betalt høres det ut som. Noe må jo Real gjøre for å prøve å ta igjen Barca Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ikke sant? Tenkte det samme selv. Begge to var straffer og i alle fall ikke gult kort. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Men såg noen kampen og kan si noe om det var en korrekt avgjørelse?Sånn. Nøgd no? Det kan da ikke være noe vanskeligere enn å bare se videoen som lå i linken å se selv!? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Men såg noen kampen og kan si noe om det var en korrekt avgjørelse?Sånn. Nøgd no? Det kan da ikke være noe vanskeligere enn å bare se videoen som lå i linken å se selv!? Ok Ccola. Det slo deg ikke et millisekund at artikkelen kanskje har blitt oppdatert siden eg stilte spm? Men da har eg sett det og den dommeren der kommer neppe til å dømme noen store kamper i den nærmeste fremtid. Endret 19. januar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Det slo meg ikke siden jeg sjekket den idet du skrev, og så den selv for første gang. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 i know Men siden du "mobbet" meg så måtte eg mobbe litt tilbake. hehe Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) eeeh... Eg er iallfall jente Tc... Så? Or Not. hehe Endret 19. januar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Neida, no problems. Men du kødder sant? Lenke til kommentar
JRL Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Gerrard. nesten for solid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå