Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bale? Både Aurelio og Insua er bedre enn han og det er ikke vits i å ha 3 venstrebacker, slik vi har nå, så Dossena må ut.

Insua har imponert meg stort de kampene han fikk før han dro til mesterskapet, det kunne vært gøy å sett om han holdt det stabilt gode nivået.

Aurelio er en av de beste venstrebackene deffansivt når han ikke er skadet, han har ikke "top speed", men har slepen teknikk og et godt fotball-hode!

Lenke til kommentar
Begge to gule kort som var gitt for filming var feil, og begge skulle ha vært straffespark.

Enig. Første situasjonen er hårfin (såvidt jeg husker den, har bare sett én gang), men situasjon nummer to er stempling på fot/ankel og helt klar straffe. Kunne godt gitt straffe på den første også, for filming er det så absolutt ikke. Sånn jeg husker det syns jeg det så ut som en ufrivillig hekt, men hvordan vet jeg hva Gago hadde i tankene uansett. :) Kan liksågodt vært med vilje, og han prøvde jo åpenbart å stoppe han.

Lenke til kommentar
Men såg noen kampen og kan si noe om det var en korrekt avgjørelse?

Sånn. Nøgd no?

Det kan da ikke være noe vanskeligere enn å bare se videoen som lå i linken å se selv!?

Ok Ccola.

Det slo deg ikke et millisekund at artikkelen kanskje har blitt oppdatert siden eg stilte spm?

Men da har eg sett det og den dommeren der kommer neppe til å dømme noen store kamper i den nærmeste fremtid.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...