Giallorossi Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Roma leverer en knallsterk kamp i dag, et av sesongs beste (IHvertfall andre omgangen). Alt stemte egentlig i dag, vi fikk et tidlig mål og kunne av den grunn slappe litt mer av. Uten 70 prosent av laget så klarer vi alikevell å slå et relativt sterkt lag som Sampdoria! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 2-0, to av Julio. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Grattis. Hva er stillingen mellom Southend og Chelsea nå? 0-0 enda? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Deilig. Håper Southend vinner på straffer. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 2129: GOAL Southend 1-2 Chelsea Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Faen i helvete. GOGO Southend! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Litt surt ja, men det var altfor mye å forvente av stakkars Southend Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Vi veit jo alle at Southend har gjort det før, så hadde jo ikke vært utenkelig så. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Vi veit jo alle at Southend har gjort det før, så hadde jo ikke vært utenkelig så. Syntes kommentatoren under kampen sa at Southend aldri hadde slått et PL-lag. Så de har vel ikke det. (Om ikke Mr.Kommentator da ikke er spinnvill og tar feil*) Var forresten godt å se alle (unntatt Cech) samle seg etter det siste målet for å feire, og også positivt å se at Kalou klarte å spille bra fotball. Edit*: Ja, der ser man. tc47, enig i at gutten har potensiale men av det jeg har fått med meg er han ganske ustabil. Har kanskje noe med at han ikke har erfaring nok til å unngå å bli satt helt ut av kamper av gode backer eller noe slik, vet ikke men noen dager er han rett og slett horribel. Endret 15. januar 2009 av kvitrafn Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Kalou har alltid spilt bra når jeg har sett han nesten, skjønner ikke hvorfor han ikke fikk spille mot Utd. Btw, Southend slo Utd 1-0 i ligacupen for et par år siden. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Southend har da slått selveste Manchester United i ligacupen for et par sesonger siden dem. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Noen her som har litt peiling på Olympique Marseille? Skal ha en fem minutters framføring om laget på fransk. Problemet er at jeg finner så mye info at jeg har problemer med å vite hva jeg skal ta med. Er det noen som ville gjort meg den tjeneste og skrive opp et par stikkord for hva jeg burde ha med? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Ben Arfa er god!! De slo ut Brann i CL kvalikk og Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Noen her som har litt peiling på Olympique Marseille?Skal ha en fem minutters framføring om laget på fransk. Problemet er at jeg finner så mye info at jeg har problemer med å vite hva jeg skal ta med. Er det noen som ville gjort meg den tjeneste og skrive opp et par stikkord for hva jeg burde ha med? Ta deg en titt her. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Shit, noen som så Roy Makaay's skåring mot Heerenveen i går? Vanvittig prestasjon. Endret 17. januar 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Shit, noen som så Roy Makaay's skåring mot Heerenveen i går? Vanvittig prestasjon. Ja, var ganske så fin den. Denne er bedre: Se filmen hos Youtube Endret 17. januar 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå