Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi veit jo alle at Southend har gjort det før, så hadde jo ikke vært utenkelig så. :)

Syntes kommentatoren under kampen sa at Southend aldri hadde slått et PL-lag. Så de har vel ikke det. (Om ikke Mr.Kommentator da ikke er spinnvill og tar feil*)

Var forresten godt å se alle (unntatt Cech) samle seg etter det siste målet for å feire, og også positivt å se at Kalou klarte å spille bra fotball.

Edit*: Ja, der ser man. tc47, enig i at gutten har potensiale men av det jeg har fått med meg er han ganske ustabil. Har kanskje noe med at han ikke har erfaring nok til å unngå å bli satt helt ut av kamper av gode backer eller noe slik, vet ikke men noen dager er han rett og slett horribel.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar

Noen her som har litt peiling på Olympique Marseille?

Skal ha en fem minutters framføring om laget på fransk. Problemet er at jeg finner så mye info at jeg har problemer med å vite hva jeg skal ta med. Er det noen som ville gjort meg den tjeneste og skrive opp et par stikkord for hva jeg burde ha med?

Lenke til kommentar
Noen her som har litt peiling på Olympique Marseille?

Skal ha en fem minutters framføring om laget på fransk. Problemet er at jeg finner så mye info at jeg har problemer med å vite hva jeg skal ta med. Er det noen som ville gjort meg den tjeneste og skrive opp et par stikkord for hva jeg burde ha med?

Ta deg en titt her. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...