Giallorossi Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=WeMFKg4hyAE...feature=related Herregud så jeg ler. Jeg ler så jeg gråter. GUD! Straffsparket er hovedpunktet! Oh, det straffesparket der glemmer jeg ikke Det der var jo bare en latterlig kommentator, alle veit at det er Carlo Zampa som gjelder Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Drillo tilbake som trener for Norge, tilbake til steinalderen? Om vi får se Trond Andersen sentralt, da skyter jeg meg. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg kan ta feil, men jeg tror ikke Drillo kan ta oss til noe mesterskap hvert fall. Har liten tro på at han vil gjøre det bedre enn Hareide, og jeg frykter at spillestilen vår vil mer eller mindre gå tilbake til gamle synder nå. Savner evnen til å satse på en mer ung og lovende trener, isteden for å bare gå tilbake til fortiden. Greit nok at han vel bare er ansatt midlertidig sånn teknisk sett, men det ender nok opp permanent med mindre det går til helvete fra starten. Se fremover, ikke bakover. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=WeMFKg4hyAE...feature=related Herregud så jeg ler. Jeg ler så jeg gråter. GUD! Straffsparket er hovedpunktet! Hvordan i helvete presterte han å gi straffe der? Bra med kommentatoren og da :!: Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg har tro på Drillo akkurat nå. Pdd har vi ikke spillerne til å spille en posession fotball som en annen trener antageligvis hadde tatt med seg, og en gjennombruddshissig fotball er det vi trenger. Dessuten kommer vi antagelig til å v?re vanskelige å score mål mot. Vi kommer til å spille soneforsvar som uten tvil er den beste forsvarsformen med Drillo kan vi kanskje komme til et sluttspill igjen. Jeg gleder meg til å se det. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 På en annen side kan det vansklig bli verre en Hareide. Da Hareide trakk seg, skrev jeg om 2 kandidater her i tråden. Den ene var Sollid, den andre var Drillo. Uten at jeg håpet det skulle bli han. Men ærlig talt, må inrømme at det er litt morrsomt også. Skal bli kjekt å se hva han kan få til. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Dette blir interessant å følge med på framover. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Herlig at Drillo iallfall blir vikar. Regner med om han gjør det bra, noe som vil si at han vinner iallfall EN kamp, så blir fotballforundet be om å signere ny kontrakt med han. Fantastisk! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 over 16000 stemmer på dagbladet om drillo er rette mann... Dead on 50% akkurat nå Ser ut som at det er litt delte meninger om fyren. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Haha. Han kan gjerne forlate med en gang for min del. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Vi har nå til gode å gi mannen en sjangse iallfall. Må dere huske på at under han var vi ranket som nr.3 og nr.4 (?) en stund. Og nei, det var ikke rankinga i Skandinavia, det var i VERDEN! Endret 14. januar 2009 av Iiluminati Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Oh Yeah! Årets døveste kamp det første kvarteret, men etter Julio's eminente skåring har det tatt seg opp! Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Vi har nå til gode å gi mannen en sjangse iallfall. Må dere huske på at under han var vi ranket som nr.3 og nr.4 (?) en stund. 2. plass var vel det høyeste. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Vi har nå til gode å gi mannen en sjangse iallfall. Må dere huske på at under han var vi ranket som nr.3 og nr.4 (?) en stund. 2. plass var vel det høyeste. Ja, jeg vet 2.plass var høyest, men var det under Drillo? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det var faktisk to ganger under Drillo og den andre gangen lå vi der to mnd på rad. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ååh, enda mer fantastisk. Ja! da syntes jeg han fortjener enda litt mer respekt enn det han får hos enkelte. Iallfall i 3 kamper! Om det går bra, så går vi tilbake til 90-tallet i Norge. Sett med fotballøyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå