Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan ta feil, men jeg tror ikke Drillo kan ta oss til noe mesterskap hvert fall. Har liten tro på at han vil gjøre det bedre enn Hareide, og jeg frykter at spillestilen vår vil mer eller mindre gå tilbake til gamle synder nå. Savner evnen til å satse på en mer ung og lovende trener, isteden for å bare gå tilbake til fortiden. Greit nok at han vel bare er ansatt midlertidig sånn teknisk sett, men det ender nok opp permanent med mindre det går til helvete fra starten. Se fremover, ikke bakover.

Lenke til kommentar

Jeg har tro på Drillo akkurat nå. Pdd har vi ikke spillerne til å spille en posession fotball som en annen trener antageligvis hadde tatt med seg, og en gjennombruddshissig fotball er det vi trenger. Dessuten kommer vi antagelig til å v?re vanskelige å score mål mot. Vi kommer til å spille soneforsvar som uten tvil er den beste forsvarsformen med Drillo kan vi kanskje komme til et sluttspill igjen. Jeg gleder meg til å se det.

Lenke til kommentar

På en annen side kan det vansklig bli verre en Hareide.

Da Hareide trakk seg, skrev jeg om 2 kandidater her i tråden. Den ene var Sollid, den andre var Drillo. Uten at jeg håpet det skulle bli han.

Men ærlig talt, må inrømme at det er litt morrsomt også. Skal bli kjekt å se hva han kan få til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...