foxxy Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg vil ha Hanstveit til Stabæk fordi han er en venstrebent back, og det er det Stabæk trenger. Hvem mener du er Skandinavias beste lag? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg vil ha Hanstveit til Stabæk fordi han er en venstrebent back, og det er det Stabæk trenger. Hvem mener du er Skandinavias beste lag? FC København!! På sitt beste tar de glatt alle andre lag, at de ikke vant ifjor kom av masse uflaks. De vinner i år, pågrunn av at de har et suverent lag. Men er ikke fan av svenske lag. Ingen jeg ser som supergod der. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Nå skal Stabæk spille mot FC København den 9 februar, der tror jeg at Stabæk har en fair sjanse til å slå de. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Nå skal Stabæk spille mot FC København den 9 februar, der tror jeg at Stabæk har en fair sjanse til å slå de. Ikke sjangs i havet København er midt i sesongen, og er i god form.. Stabæk har hatt flere uker ferie, ser for meg en 3-1 seier til København den kampen... Think before you post Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hvem mener du er Skandinavias beste lag? Vindbjart og Start kjemper hardt HURRA!!! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hvem mener du er Skandinavias beste lag? Vindbjart og Start kjemper hardt HURRA!!! Greit at Nielsen spilte for Start, men det er jo lenge siden Tror han ender opp i Norge jeg Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Han vil til Start, familien vil til sørlandet, så la oss håpe Men Matta er vel like tett i pappen som alltid og gidder ikke hente han. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Han vil til Start, familien vil til sørlandet, så la oss håpe Men Matta er vel like tett i pappen som alltid og gidder ikke hente han. Krever vel litt cash da, og vi vet at Start ikke er Norges rikeste klubb Lenke til kommentar
CCola Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Nå skal Stabæk spille mot FC København den 9 februar, der tror jeg at Stabæk har en fair sjanse til å slå de. Ikke sjangs i havet København er midt i sesongen, og er i god form.. Stabæk har hatt flere uker ferie, ser for meg en 3-1 seier til København den kampen... Think before you post Så det er ingen reell mulighet for at Stabæk slår København? Jeg tror også det er en mulighet, eller uavgjort maybe. På en annen måte kan du jo også si at Stabæk har uthvilte spillere dog, mens København kanskje har litt slitne? Uansett, "think before you post" - lol. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Du hevder altså at et lag som har formen inne har dårligere sjangs mot et lag som har vært i ferie modus i to måneder, og trenet i en måned Oo Lenke til kommentar
CCola Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Har jeg sagt det? Merket meg bare at du sa "Think before you post", og nesten hevdet at Stabæk ikke har sjangs i havet mot København. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Har jeg sagt det? Merket meg bare at du sa "Think before you post", og nesten hevdet at Stabæk ikke har sjangs i havet mot København. De har sjangs, men en viss fotball kjenner vet at et lag som er midt i sesongen sannsynligvis slår et lag som er i oppkjøringa av sesongen Lenke til kommentar
CCola Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Sannsynligvis ja, trenger ikke avfeie brukeren med "think before you post". DET var poenget mitt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Sannsynligvis ja, trenger ikke avfeie brukeren med "think before you post". DET var poenget mitt. Hey! Fuck You Man! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Svarte... Håper dette er en spøk. Endret 14. januar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Du ville heller hatt By Riise som vikar mot Tyskland, Sør-Afrika og Finland? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg ville heller hat Lawrie Sanchez i fast stilling jeg ^^, Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Eg ville foretrukket hvem som helst. Ansette han her som vikar da.... Drillo er ferdig som fotballtrener. Det burde han insett for lenge siden. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=WeMFKg4hyAE...feature=related Herregud så jeg ler. Jeg ler så jeg gråter. GUD! Straffsparket er hovedpunktet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå