foxxy Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Haha... Tenkte det, men må bare si det til han Sattern, så han forstår hvem som er BESTE LAGET! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg forstår at Stabæk er best i TL, men at du sier at Gunnarsson er bedre enn Zlatan må jeg da virkelig få stille meg kritisk til. Det er jo rent sludder og vås det. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Foxxy overdriver litt, jeg vil si de er omtrent like gode. Zlatan er best på hodet, men Gunnarsson gruser Zlatans teknikk. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hadde jeg vært Mourinho, hadde jeg byttet ut appelsintriksern, med en som kan gjøre magiske ting ut av en drue! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Nei, hold an da, dere kan da ikke tro at Gunnarsson stiller opp mot Zlatan. Hvis så er det vel umulig å diskutere med slike som dere, stabæk-fan du og Bruno? Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Foxxy overdriver litt, jeg vil si de er omtrent like gode. Zlatan er best på hodet, men Gunnarsson gruser Zlatans teknikk. Du mener at Zlatan er bedre Veigar på hodet? Er du helt dum i hodet? Veigar sine 2 hodestøt mot enga, det magiske hodestøtet mot AaFK... Skjønner ikke hva du mener:S:S:S Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Hadde jeg vært Mourinho, hadde jeg byttet ut appelsintriksern, med en som kan gjøre magiske ting ut av en drue! Utrolig godt poeng egentlig. Ville jo sikkert fått 500 mill. for Zlatan og kjøpt Gunnarsson for 20 mill, og en allikevel en like god om ikke bedre. Endret 7. januar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det er en grunn til at du får 500 for Zlatan og 20 for Gunnarsson. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det syns jeg er merkeligt. Men sånn er fotballverdenen, folk er rare. Hvem kjøper C. Ronaldo for 800mrd, når du får tyttebærkongen Alanzinho til rundt 30? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Fordi de vil ha mest kvalitet. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Vet ikke hvordan det er med Foxxy, men det jeg skrev bare ment som morro. Skjønte at du kom til å bite på Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Bra overskrift på linken din. Og jeg likte det "ups" bildet de hadde i artikkelen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Søndag kl. 17:00. Årets kamp! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Søndag kl. 17:00. Årets kamp! Enkel seier Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ja, vi burde vinne minst 3-0... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Er Evra fortsatt suspendert? Har dere andre utilgjengelige spillere? Terry er vel suspendert for Chelski i alle fall. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Evra er tilbake til den kampen! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Er Evra fortsatt suspendert? Har dere andre utilgjengelige spillere? Terry er vel suspendert for Chelski i alle fall. Evra er ikke suspendert (fem kamper holder da i massevis? :roll). Terry skal spille på søndag. Han har også sonet alle tre kampene. Brown er ute for oss, Ferdinand blir nok klar. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 En spøk kan være grei til å begynne med, men stopp mens leken er god. 34 innlegg er slettet, et lass med off-topic og tull. Som en del sier, la oss diskutere på skikkelig vis, tull gjerne litt, men ikke dra det så langt som nå... finn balansen . Om folk lurer på noe, ta kontakt på pm. (PS, er ikke alltid vi får sletta ting før de rapporteres, så ikke klag over at vi "ikke sletter noe som helst av xxx" før etter du har rapportert ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå