OlaTK Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Begynner å synes litt synd på Tottenham nå. Når tror folket at motgangen tar slutt? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Sier som jeg sa tidligere i tråden, Pirlo er verdens beste midtbanespiller. Hadde vært kult om noen av dere kunne skrevet et kåseri på tusen ord om hvordan det er å være norsk og sendt det til meg. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Skolearbeid iroman? Det har vi aldri hørt om lol. Kall meg Roman btw, har i-en der bare fordi Roman (RoMaN faktisk) var opptatt. CSKA vant i dag, sweet. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Begynner å synes litt synd på Tottenham nå. Når tror folket at motgangen tar slutt? Ting kan snu fort, men det er seriøst ille nå. Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Begynner å synes litt synd på Tottenham nå. Når tror folket at motgangen tar slutt? Som Tottenham-supporter vil jeg si mot Bolton, men har en følelse av at det kommer til å ta en stund Det blir og er en tøff sessong for Tottenham.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Godt å høre at han er tilbake, for det var litt av en takling. Så gjenstår det å se hvor fort han er tilbake på toppnivå. <-- Om at Eduardo er på vei tilbake, men innlegget til Roman ble slettet. Endret 23. oktober 2008 av OlaTK Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) FORBANNA MAS ALTSÅ?? KLARER DERE F*EN MEG INGENTING? KAN DERE DRITE LANGT I Å SNAKKE OM HVEM SOM SPAMMER MEST OG MINST, DET ER NOE HELVETES SYKLUBBOPPLEGG!!! Om vi skal ha denne tråden er jeg avhengig av at dere TAR POENGET og snakker om FOTBALL. Noen hittil har klart det. Andre igjen presterer å IKKE klare det i det hele tatt. Må vi permbanne folk før poenget tas eller? Send meg PM om dere har noe å si. Ikke post mer kødd her. (40 innlegg er forresten slettet, og tråden har fått et "litt mer maskulint navn" ) Endret 23. oktober 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Tråden har fått et "litt mer maskulint navn" ) Tehe, mandig Men likte ikke helt den skaden på Aqui, og ihvertfall ikke på 3 uker Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Og, for å kickstarte det litt igjen, har folk LEST dette intervjuet? http://www.guardian.co.uk/football/2008/oc...d.premierleague Joe Kinnear's pressekonferanse, helt latterlig hvor langt ute han her er. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Og, for å kickstarte det litt igjen, har folk LEST dette intervjuet? http://www.guardian.co.uk/football/2008/oc...d.premierleague Joe Kinnear's pressekonferanse, helt latterlig hvor langt ute han her er. JK Which one is Simon Bird? SB Me. JK You're a cunt. For en pangstart på et intervju! Jeg lo godt når jeg leste det. Endret 23. oktober 2008 av Hegland Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Fyren er jo sprøyte gal! JK No, no, no. I didn't want to do it. I had some other things to do. SB What? More important things? JK What are you? My personal secretary? Fuck off. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hahaha, tenker meg intervju-fyren fikk seg et lite sjokk da han fikk uttalelsene (eller en latterkram) Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hahaha, for et intervju. "You are trying to fucking undermine my position already." - morro. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (Y) på det nye navnet. Må si jeg ser frem mot fotballen fremover! Det er nok de 3 neste ukene som viser hvem som står igjen på topp. Mange toppkamper. Chelsea - Liverpool blir "livsviktig". Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hva syns folk om filming-anklagene til José fra Italia? Drogba er uten tvil "kongen" av filming, mens Ronaldo har skjerpet seg. Men hva gjør Torres og van Persie på den lista? Noen påstår jo at Torres faller lett, noe jeg ikke er enig i. Van Persie har hatt et par dives han, men Adebayor, for eksempel er verre. Og så har vi jo Eboue, selv om han har skjerpet seg MYE denne sesongen. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hva syns folk om filming-anklagene til José fra Italia? Drogba er uten tvil "kongen" av filming, mens Ronaldo har skjerpet seg. Men hva gjør Torres og van Persie på den lista? Noen påstår jo at Torres faller lett, noe jeg ikke er enig i. Van Persie har hatt et par dives han, men Adebayor, for eksempel er verre. Og så har vi jo Eboue, selv om han har skjerpet seg MYE denne sesongen. Drogba er den verste av de alle. Ronaldo 'diver' enda, men sliter vell mer med ryktet sitt, han blir svært ofte tatt hardt. Men han sine stygge øyeblikk. Torres har jeg aldri sett divet, han overspiller gjerne, og faller "lett". Men han hiver seg ikke uten kontakt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hva syns folk om filming-anklagene til José fra Italia? Drogba er uten tvil "kongen" av filming, mens Ronaldo har skjerpet seg. Men hva gjør Torres og van Persie på den lista? Noen påstår jo at Torres faller lett, noe jeg ikke er enig i. Van Persie har hatt et par dives han, men Adebayor, for eksempel er verre. Og så har vi jo Eboue, selv om han har skjerpet seg MYE denne sesongen. Drogba er den verste av de alle. Ronaldo 'diver' enda, men sliter vell mer med ryktet sitt, han blir svært ofte tatt hardt. Men han sine stygge øyeblikk. Torres har jeg aldri sett divet, han overspiller gjerne, og faller "lett". Men han hiver seg ikke uten kontakt. Jeg er nesten alltid enig med deg Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Haha. Positivt det da Når det gjelder RvP så har jeg egentlig ingen mening. Han blir jo skadet i hver takling, så forundrer meg ikke om han hopper til hver gang han ser etpar skruknotter på vei inn mot skinnleggen. Endret 23. oktober 2008 av Winydancer Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Drogba er den verste av de alle. Qft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå