Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FORBANNA MAS ALTSÅ?? KLARER DERE F*EN MEG INGENTING? KAN DERE DRITE LANGT I Å SNAKKE OM HVEM SOM SPAMMER MEST OG MINST, DET ER NOE HELVETES SYKLUBBOPPLEGG!!!

 

Om vi skal ha denne tråden er jeg avhengig av at dere TAR POENGET og snakker om FOTBALL. Noen hittil har klart det.

 

Andre igjen presterer å IKKE klare det i det hele tatt. Må vi permbanne folk før poenget tas eller?

 

Send meg PM om dere har noe å si. Ikke post mer kødd her.

 

(40 innlegg er forresten slettet, og tråden har fått et "litt mer maskulint navn" :))

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Og, for å kickstarte det litt igjen, har folk LEST dette intervjuet? :p

 

http://www.guardian.co.uk/football/2008/oc...d.premierleague

 

Joe Kinnear's pressekonferanse, helt latterlig hvor langt ute han her er.

JK Which one is Simon Bird?

 

SB Me.

 

JK You're a cunt.

 

 

For en pangstart på et intervju! Jeg lo godt når jeg leste det.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Hva syns folk om filming-anklagene til José fra Italia? Drogba er uten tvil "kongen" av filming, mens Ronaldo har skjerpet seg. Men hva gjør Torres og van Persie på den lista? Noen påstår jo at Torres faller lett, noe jeg ikke er enig i. Van Persie har hatt et par dives han, men Adebayor, for eksempel er verre. Og så har vi jo Eboue, selv om han har skjerpet seg MYE denne sesongen.

Lenke til kommentar
Hva syns folk om filming-anklagene til José fra Italia? Drogba er uten tvil "kongen" av filming, mens Ronaldo har skjerpet seg. Men hva gjør Torres og van Persie på den lista? Noen påstår jo at Torres faller lett, noe jeg ikke er enig i. Van Persie har hatt et par dives han, men Adebayor, for eksempel er verre. Og så har vi jo Eboue, selv om han har skjerpet seg MYE denne sesongen.

 

Drogba er den verste av de alle. Ronaldo 'diver' enda, men sliter vell mer med ryktet sitt, han blir svært ofte tatt hardt. Men han sine stygge øyeblikk.

 

Torres har jeg aldri sett divet, han overspiller gjerne, og faller "lett". Men han hiver seg ikke uten kontakt.

Lenke til kommentar
Hva syns folk om filming-anklagene til José fra Italia? Drogba er uten tvil "kongen" av filming, mens Ronaldo har skjerpet seg. Men hva gjør Torres og van Persie på den lista? Noen påstår jo at Torres faller lett, noe jeg ikke er enig i. Van Persie har hatt et par dives han, men Adebayor, for eksempel er verre. Og så har vi jo Eboue, selv om han har skjerpet seg MYE denne sesongen.

 

Drogba er den verste av de alle. Ronaldo 'diver' enda, men sliter vell mer med ryktet sitt, han blir svært ofte tatt hardt. Men han sine stygge øyeblikk.

 

Torres har jeg aldri sett divet, han overspiller gjerne, og faller "lett". Men han hiver seg ikke uten kontakt.

 

Jeg er nesten alltid enig med deg :wow:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...