foxxy Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Rekdal har kuttet snusen, så ikke rart han løper så det suser;) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det trodde jeg faen meg aldri skulle skje! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hadde jeg vært leder i Aafk, hadde han fått tatt første fly hjem. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Tipper at det ligger igjen noe i den leppa, forrige han hadde var jo sikkert nok for resten av livet! Hadde jeg vært leder i Aafk, hadde han fått tatt første fly hjem. Hadde jeg hatt Dede på laget, ville jeg også tatt første fly hjem! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Rekdal har kuttet snusen, så ikke rart han løper så det suser;) Really? Mange overraskelser i Aafk for tiden. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg har ikke sett Reka på nyhetene i det siste, men forrige gang jeg så han hadde han kuttet den ut:) Jeg tror de koser seg i vinden! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Snusen kuttet han ut tidligere i høst, på TV sa han at han hadde vært uten i to dager, mens han hadde tygd tyggegummi febrilsk. Lurer på om han savner en fersk pris nå.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Den som baker en stor fin pris foran han får en tier av meg. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Men fra snus til alvor. Hva skal vi prate om? Tar ihvertfall en øl til. Hvem er Verdens beste fotballspiller for øyeblikket? Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Rio Ferdinand elns. :S Dette er hva du syns? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Spenstig Tenkte det samme. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ja, forsvarsspillere blir ikke ofte sett på som verdens beste spillere. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Whatever, vet ikke mine arme råd. Hvem synes dere er best? Ja, det er vel spisser som bøtter inn mål og midtbanemenn som har større assist-tall enn kontoen din som ofte regnes som de beste. Endret 5. januar 2009 av Sattern Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Verdens beste spiller så går jeg for Messi. For øyeblikket altså. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Messi er vell best nå, ja! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det er vel kanskje noe i det ja. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 http://www.dagbladet.no/2009/01/05/sport/f...spania/4257408/ Hahaha det var da voldsomt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå