Giallorossi Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg mener han er i verdensklasse! Men det manglernoe, fortsatt! Da er han ikke verdensklasse, en verdensklasse spiller mangler ikke noe, Carew mangler dessverre det en spiss trenger mest, avslutningsegenskaper. Men uansett så er han et reint hælvete å møte pga han er så uforutsigbar med sin styrke og fart Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Da er det ingen verdensklassespillere.... Ingen spiller har ALT! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Da er det ingen verdensklassespillere.... Ingen spiller har ALT! Håper du klarte å se poenget mitt, Carew mangler den viktigste faktoren for å komme opp på en slikt nivå Btw: Joda, Sheasy Got It Endret 4. januar 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Carew er ikke oppskrytt spør du meg. Han gjør det veldig bra på et meget godt lag i en av verdens beste ligaer. Aston Villa kan kjempe seg inn på topp 4 i år og Carew har hjulpet dem masse med det. Men han er ikke verdensklasse. Smart å si at Carew har vært ræv på landslaget ja, for resten av gutta har liksom vært jævla mye bedre. Nytter ikke å gjøre jobben alene. Hele laget suger og jeg tror det kommer til å ta en liten stund før vi ser noen endring på det, komemr litt ann på hvem den nye treneren blir. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Tror ikke det skjer jeg heller, men jeg har alltid syntes Carew har vært voldsomt oppskrytt, så jeg ser ikke bort i fra at det bare er skader som holder han borte fra laget i øyeblikket. Oppskytt? Hadde gutten hatt litt bedre fotballforståeles tidligere i karrieren sin og bedre avslutningsegenskaper så hadde han vært verdensklasse. Hvorfor er du uenig, når du argumenterer som du er enig? En spiss med dårlig fotballforståelse og elendige avslutningsegenskaper kan neppe være noe å skryte av? Vet at Carew kan være sykt god, husker f.eks. godt en kamp mellom Lyon og Real Madrid i Champions League for noen år siden hvor han rett og slett herjet med stjernegalleriet på RM. Hadde han bare spilt på dette nivået litt oftere, men han er så til de grader ustabil at det gjør vondt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Du klarer åpenbart ikke se forskjellen i innlegga mine, jeg mener overhode ikke at Carew er oppskrytt (han er verken oppskrytt eller det motsatte), noe du mener. Endret 4. januar 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Carew er en god spiss på sitt beste. Og han har jo ikke rukket å vise at han kan levere over lang tid i Villa enda til at vi kan si at han er en klassespiss i England. Han er jo en stor og kraftfull spiss som absolutt kan gjøre det bra i England, og jeg har stor tro på at han kan få det til bra i Villa. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Carew er i alle fall ikke oppskrytt! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Carew er iallfall ikke "nedskrytt". Han er altfor ustabil til å være en verdensklassespiss, men på sitt beste er han nok Zlatan alike. ^^ Men om det er en som har vært god på landslaget er det altså Carew. Resten av guttene på laget ser ut som alle båter har forlatt dem, og de har ingenting igjen å kjempe for, mens Carew gir alt i alle dueller, og mer. Pokker så synd han er så ustabil, ellers kunne vi i Norge hatt vår egen Zlatan. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Carew er iallfall ikke "nedskrytt". Han er altfor ustabil til å være en verdensklassespiss, men på sitt beste er han nok Zlatan alike. ^^ Men om det er en som har vært god på landslaget er det altså Carew. Resten av guttene på laget ser ut som alle båter har forlatt dem, og de har ingenting igjen å kjempe for, mens Carew gir alt i alle dueller, og mer. Pokker så synd han er så ustabil, ellers kunne vi i Norge hatt vår egen Zlatan. Nå vil jeg ikke si at Zlatan er så overbevisende på det svenske landslaget Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Han gjør det veldig bra på et meget godt lag i en av verdens beste ligaer. Aston Villa kan kjempe seg inn på topp 4 i år I verdens beste liga Ellers så er jeg enig, Carew er ikke oppskrytt, men han er heller ikke blant de beste spissene i verden. Altså Torres, Zlatan, David Villa osv. Carew er likevel en ekstremt vanskelig spiller å møte pga sin råe styrke og han har god fart i beina også. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Carew har et meget godt toppnivå, men han er alt for ustabil. Det er egentlig det som er svakheten hans vil jeg si. Uansett så er han oppskrytt i norsk media, som de fleste andre av gode norske fotballspillere. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Carew har et meget godt toppnivå, men han er alt for ustabil. Det er egentlig det som er svakheten hans vil jeg si. Uansett så er han oppskrytt i norsk media, som de fleste andre av gode norske fotballspillere. Nei det føler jeg ikke, Carew er muligens den eneste norske fotballspilleren (atm) som har bevist sitt nivå, men selv på toppnivået sitt så mangler gutten avslutningsegenskaper. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Haha, Dede Anderson forsov seg til trening i dag morres. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Haha, Dede Anderson forsov seg til trening i dag morres. Kødder du? Først kommer han to år for sent tilbake fra ferien, og så forsover han seg. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Haha, Dede Anderson forsov seg til trening i dag morres. Hahaha! Han er så dust! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Carew er i alle fall ikke oppskrytt!Har du hørt mediene snakke om noe annet? Og før hver eneste kamp så er det oppslag opp og ned i aviser om hvordan Carew skal stoppes osv. Han er så god som i Aston Villa, hvor han har mye bedre medspillere. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Carew er i alle fall ikke oppskrytt!Har du hørt mediene snakke om noe annet? Og før hver eneste kamp så er det oppslag opp og ned i aviser om hvordan Carew skal stoppes osv. Han er så god som i Aston Villa, hvor han har mye bedre medspillere. Du syns ikke han er vært så mye oppslag? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Haha, Dede Anderson forsov seg til trening i dag morres. Kødder du? Først kommer han to år for sent tilbake fra ferien, og så forsover han seg. Han kom jo fra en helt annen tidssone, men likevel. I tillegg ble han løpt ifra på intervallen til Rekdal i dag og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå