Latias Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Om bare dette hadde skjedd i PL og! City ligger vel på 16. plass i PL. :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Om bare dette hadde skjedd i PL og! City ligger vel på 16. plass i PL. :!: De burde ligget på 16. plass i TC. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Nesten ingenting som er så morsomt som at City ligger så langt nede. Synd at Tottenham har reddet seg opp fra det verste. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) barcelona spiller uten messi, interessant å se hvordan det går Endret 3. januar 2009 av JRL Lenke til kommentar
JRL Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 enda en spesiell offside avgjørelse i barca sin favør. Var det ikke en ganske lik situasjon sist barca spilte? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Alves er grusom å sjå på i denne kampen. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Absolutt ikkje. Det er som å sjå Eboue på sitt verste (når det gjeld filming og slikt). Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ikke bra. Alltid likt Daniel Alves. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 4 mål, 13 gule kort, et rødt kort. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 En helt vanlig kamp i Spania med andre ord. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Latterlig! Dette vil aldri skje: 1. Han har vært i Tyrkia 2. Å gå fra Premier League til Tyrkia er som å gå fra Tippeligaen til Islandsk elitè serie. 3. Carew er påståelig, og vil neppe dra (samt at fansen vil begynne å bli grinete vis han selges) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Kommer ann på, når Carew kjenner lukten av kebab kan det hende han er villig til å gå ned i lønn Jeg håper ikke at han går til Tyrkia, liker han best i engelsk eller spansk fotball... Endret 4. januar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kommer ann på, når Carew kjenner lukten av kebab kan det hende han er villig til å gå ned i lønn Jeg håper ikke at han går til Tyrkia, liker han best i engelsk eller spansk fotball... Åhh... Kebab! Skjønner Carew hvis han går! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Latterlig! Dette vil aldri skje: 1. Han har vært i Tyrkia 2. Å gå fra Premier League til Tyrkia er som å gå fra Tippeligaen til Islandsk elitè serie. 3. Carew er påståelig, og vil neppe dra (samt at fansen vil begynne å bli grinete vis han selges) Nå er det vel strengt tatt ikke rare forskjellen på Tippeligaen og Islandsk elite serie er det? Ikke at jeg føler så mye med på sistnevnte, men den norske kan vel sies å være relativt skrøpelig. Bare en liten innvending på sammenligningene dine. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Tror nok at det ligger et hakk nedenfor Norsk Tippeliga. Men vi så jo at Landslaget greide 2-2;) Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Tror ikke det skjer jeg heller, men jeg har alltid syntes Carew har vært voldsomt oppskrytt, så jeg ser ikke bort i fra at det bare er skader som holder han borte fra laget i øyeblikket. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Tror ikke det skjer jeg heller, men jeg har alltid syntes Carew har vært voldsomt oppskrytt, så jeg ser ikke bort i fra at det bare er skader som holder han borte fra laget i øyeblikket. Oppskytt? Hadde gutten hatt litt bedre fotballforståeles tidligere i karrieren sin og bedre avslutningsegenskaper så hadde han vært verdensklasse. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Tror ikke det skjer jeg heller, men jeg har alltid syntes Carew har vært voldsomt oppskrytt, så jeg ser ikke bort i fra at det bare er skader som holder han borte fra laget i øyeblikket. Oppskytt? Hadde gutten hatt litt bedre fotballforståeles tidligere i karrieren sin og bedre avslutningsegenskaper så hadde han vært verdensklasse. Jeg mener han er i verdensklasse! Men det manglernoe, fortsatt! Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Heia Arsenal!!! besta laget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå