wûst Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 1. Liverpool2. Chelski 3. Aston Villa 4. ManUtd Vent og se. Den mest groteske tabellen jeg har sett noensinne. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 1. Liverpool2. Chelski 3. Aston Villa 4. ManUtd Vent og se. Den mest groteske tabellen jeg har sett noensinne. Åååå? Hvorfor det? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Med anti-Liverpool-brillene på var det ikke uventet du ville argumentere sånn. Rart at ikke Aston Villa ligger på topp ettersom de er bedre enn oss i alle ledd. Skal ikke begynne å hovere og ta ting for gitt, men la oss se hvordan forholdet er i mai. Tipper avstanden mellom Liverpool og Aston Villa er enda større da. Erfaring, Erfaring og erfaring kombinert med selvtillit er enormt viktig. Rart at Start nesten vant ligaen et år, og rykket ned neste år. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Nja, erfaring og erfaring. Mange av spillerne til Aston Villa har spilt der i mange år og burde ha fått god erfaring etterhvert. Riktignok har de ikke spilt CL, men det er også mange på Liverpools lag som mangler erfaring i så måte. Å sammenligne med norsk fotball er jo bare latterlig. Det må være bingoligaen deuxe; alle slår alle og absolutt ingenting er forutsigbart! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 *snip* Hyrlen, jeg må bare si at jeg er så totalt uenig i det innlegget som det er mulig og bli. Spesielt når det kommer til Torres & Gerrard greia. De er viktige, men ikke så viktige som de var i fjor. Vi har spilt uten Torres i 17/18 kamper i år og vant gruppa vår i CL og leder PL. Synes det er ganske bra jeg. Corsair: Fordi det kommer ikke til og skje. Enkelt og greit er det. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Med anti-Liverpool-brillene på var det ikke uventet du ville argumentere sånn. Rart at ikke Aston Villa ligger på topp ettersom de er bedre enn oss i alle ledd. Skal ikke begynne å hovere og ta ting for gitt, men la oss se hvordan forholdet er i mai. Tipper avstanden mellom Liverpool og Aston Villa er enda større da. Erfaring, Erfaring og erfaring kombinert med selvtillit er enormt viktig. Rart at Start nesten vant ligaen et år, og rykket ned neste år. Nå må du ikke glemme det viktigste, nemlig at samtlige 11 på banen har så sinnsykt lyst til å vinne. Det kan man desverre ikke si om United i år. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Nå må du ikke glemme det viktigste, nemlig at samtlige 11 på banen har så sinnsykt lyst til å vinne. Det kan man desverre ikke si om United i år. For en gangs skyld dreide ikke diskusjonen seg om Liverpool vs United, men Liverpool vs Aston Villa! Er forøvrig enig med deg i at glød ikke er oppskrytt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 *snip* Hyrlen, jeg må bare si at jeg er så totalt uenig i det innlegget som det er mulig og bli. Spesielt når det kommer til Torres & Gerrard greia. De er viktige, men ikke så viktige som de var i fjor. Vi har spilt uten Torres i 17/18 kamper i år og vant gruppa vår i CL og leder PL. Synes det er ganske bra jeg. Corsair: Fordi det kommer ikke til og skje. Enkelt og greit er det. Nå sier jeg ikke at stallen til Liverpool er så dårlig, bare at Villa har en jevnere stall som nok vil tåle skader uten at det går nevneverdig ut over laget som helhet. Samme gjelder Arsenal, selv om de har en for liten stall igjen. Nja, erfaring og erfaring. Mange av spillerne til Aston Villa har spilt der i mange år og burde ha fått god erfaring etterhvert. Riktignok har de ikke spilt CL, men det er også mange på Liverpools lag som mangler erfaring i så måte. Å sammenligne med norsk fotball er jo bare latterlig. Det må være bingoligaen deuxe; alle slår alle og absolutt ingenting er forutsigbart! Hvilken Villa spiller har erfaring med å kjempe i toppen? Liverpool har en mye bedre stamme av spillere som har vært med både i Europacup og i toppen av ligaen. Å dermed vil kunne stabilisere sine og andre sine prestasjoner. Spiller for spiller er Villa opp imot like god som Liverpool. Vel å sammenligne med Norsk fotball er ikke så teit? Er mange lag i PL som har overprestert en sesong for året etter være i nedrykkstriden. Ta Tottenham f.eks som var tippet blant toppen i år. Eller Hull som har banket de fleste. Jeg ser likheter. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 1. Liverpool 2. Chelski 3. Aston Villa 4. ManUtd Personen som har satt opp denne tabellen har åbenbart gjort det for å provosere sinnatagger. Dersom det er seriøst ment kan vi ikke annet en å sende våre største sympatier til brukerens familie. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 1. Manchester United 2. Chelsea 3. Aston Villa 4. Liverpool Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 1. Liverpool2. Chelski 3. Aston Villa 4. ManUtd Personen som har satt opp denne tabellen har åbenbart gjort det for å provosere sinnatagger. Dersom det er seriøst ment kan vi ikke annet en å sende våre største sympatier til brukerens familie. Gleder meg til mai. Og med fjerdeplass blir nok ikke den største klysa i EPL i England over sommeren. (og kanskje mange fra United-tråden fort blir litt mer aktive i Chelski-tråden?) Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) (og kanskje mange fra United-tråden fort blir litt mer aktive i Chelski-tråden?) Hvorfor det om jeg tør spørre? Endret 29. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Snip. Well, thank you veldigsaklig. fjern gjerne ditt også, så vet ingen noe om dette. Lever et forum liv på kanten Endret 29. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Hva var det vi snakka om nå igjen? Endret 29. desember 2008 av veldigsaklig Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Fikk rødt kort etter tre sekunder! Hoho, det var et veldig tidlig rødt kort! :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Den må ha vært jævlig planlagt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Utvist etter å ha slått medspiller! Fy faen, Fuller var nok full! :!: Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Fy faen, Fuller var nok full! :!: Gratulerer, nå kan du bli skribent for nettavisen Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Fuller er en jævla idiot, så jeg er ikke overrasket. Husker han prøvde å overfalle Carra på Anfield. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Fuller er en jævla idiot, så jeg er ikke overrasket. Husker han prøvde å overfalle Carra på Anfield. Da er man ingen idiot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå