Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med anti-Liverpool-brillene på var det ikke uventet du ville argumentere sånn. Rart at ikke Aston Villa ligger på topp ettersom de er bedre enn oss i alle ledd. Skal ikke begynne å hovere og ta ting for gitt, men la oss se hvordan forholdet er i mai. Tipper avstanden mellom Liverpool og Aston Villa er enda større da.

Erfaring, Erfaring og erfaring kombinert med selvtillit er enormt viktig. Rart at Start nesten vant ligaen et år, og rykket ned neste år.

Lenke til kommentar

Nja, erfaring og erfaring. Mange av spillerne til Aston Villa har spilt der i mange år og burde ha fått god erfaring etterhvert. Riktignok har de ikke spilt CL, men det er også mange på Liverpools lag som mangler erfaring i så måte. Å sammenligne med norsk fotball er jo bare latterlig. Det må være bingoligaen deuxe; alle slår alle og absolutt ingenting er forutsigbart!

Lenke til kommentar
*snip*

Hyrlen, jeg må bare si at jeg er så totalt uenig i det innlegget som det er mulig og bli. Spesielt når det kommer til Torres & Gerrard greia. De er viktige, men ikke så viktige som de var i fjor. Vi har spilt uten Torres i 17/18 kamper i år og vant gruppa vår i CL og leder PL. Synes det er ganske bra jeg.

Corsair: Fordi det kommer ikke til og skje. Enkelt og greit er det.

Lenke til kommentar
Med anti-Liverpool-brillene på var det ikke uventet du ville argumentere sånn. Rart at ikke Aston Villa ligger på topp ettersom de er bedre enn oss i alle ledd. Skal ikke begynne å hovere og ta ting for gitt, men la oss se hvordan forholdet er i mai. Tipper avstanden mellom Liverpool og Aston Villa er enda større da.

Erfaring, Erfaring og erfaring kombinert med selvtillit er enormt viktig. Rart at Start nesten vant ligaen et år, og rykket ned neste år.

Nå må du ikke glemme det viktigste, nemlig at samtlige 11 på banen har så sinnsykt lyst til å vinne. Det kan man desverre ikke si om United i år.

Lenke til kommentar
*snip*

Hyrlen, jeg må bare si at jeg er så totalt uenig i det innlegget som det er mulig og bli. Spesielt når det kommer til Torres & Gerrard greia. De er viktige, men ikke så viktige som de var i fjor. Vi har spilt uten Torres i 17/18 kamper i år og vant gruppa vår i CL og leder PL. Synes det er ganske bra jeg.

Corsair: Fordi det kommer ikke til og skje. Enkelt og greit er det.

Nå sier jeg ikke at stallen til Liverpool er så dårlig, bare at Villa har en jevnere stall som nok vil tåle skader uten at det går nevneverdig ut over laget som helhet. Samme gjelder Arsenal, selv om de har en for liten stall igjen.

Nja, erfaring og erfaring. Mange av spillerne til Aston Villa har spilt der i mange år og burde ha fått god erfaring etterhvert. Riktignok har de ikke spilt CL, men det er også mange på Liverpools lag som mangler erfaring i så måte. Å sammenligne med norsk fotball er jo bare latterlig. Det må være bingoligaen deuxe; alle slår alle og absolutt ingenting er forutsigbart!

Hvilken Villa spiller har erfaring med å kjempe i toppen? Liverpool har en mye bedre stamme av spillere som har vært med både i Europacup og i toppen av ligaen. Å dermed vil kunne stabilisere sine og andre sine prestasjoner. Spiller for spiller er Villa opp imot like god som Liverpool.

Vel å sammenligne med Norsk fotball er ikke så teit? Er mange lag i PL som har overprestert en sesong for året etter være i nedrykkstriden. Ta Tottenham f.eks som var tippet blant toppen i år. Eller Hull som har banket de fleste. Jeg ser likheter.

Lenke til kommentar
1. Liverpool

2. Chelski

3. Aston Villa

4. ManUtd

Personen som har satt opp denne tabellen har åbenbart gjort det for å provosere sinnatagger. Dersom det er seriøst ment kan vi ikke annet en å sende våre største sympatier til brukerens familie.

Gleder meg til mai. Og med fjerdeplass blir nok ikke den største klysa i EPL i England over sommeren. (og kanskje mange fra United-tråden fort blir litt mer aktive i Chelski-tråden?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...