Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Liverpooll kan komme på alt fra 1. til 5. plass. Hvorfor kan de ikke vinne?

fordi eg tror ikke de kommer til å klare det...

trodde eg la vekt på at dette var min mening i innlegget??

Ethvert lag i PL kan vinne ved sesongstart. Liverpool kan vinne, det betyr ikke at det er sannsynlig, eller at eg tror det....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ethvert lag i PL kan vinne ved sesongstart. Liverpool kan vinne, det betyr ikke at det er sannsynlig, eller at eg tror det....

Hehe, vi har nok en sterk stall. Når vi får i gang Torres og Keane blir det mål.

Lenke til kommentar

Hehe, vi har nok en sterk stall. Når vi får i gang Torres og Keane blir det mål.

Et lag kommer ikke bare ann på angrepet da :p For å si det sånn, når vi får gang i Berbatov, Rooney, Tevez og Ronaldo... Da vinner vi lett :p

Lenke til kommentar

Et lag kommer ikke bare ann på angrepet da :p For å si det sånn, når vi får gang i Berbatov, Rooney, Tevez og Ronaldo... Da vinner vi lett :p

Tullete innlegg. Han sa ingenting om at det "bare kommer ann på angrepet". Liverpool har allerede relativt sterk stall, men har problemer der fremme for øyeblikket. Så det blir helt klart herlig å få Torres og Keane i målform.

Lenke til kommentar
første eller andre på united! Chelsea blir enten for sterke, eller så havner de på andre...

Liverpool kan komme på alt fra 2 (hvis alt går bedre enn eg tror) til 5 plass i år! Tviler på at de vinner. Min tro, ingen halshugging nå snella pools ;)

Siden dere har den svakeste stallen av topp 5.

Nja, vi har definitivt for svak stall, ingen tvil om det - men svakest av topp 5...? Har du regnet med Arsenal og Aston Villa i topp 5 da? Synes ikke Arsenal har veldig bred stall lenger akkurat, og Aston Villa har definitivt ikke bred stall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

1./2. United/Chelsea

3. Liverpool

4. Arsenal

5. Aston Villa

Virker svært logisk, holder dog en knapp på United. Villa burde i realiteten ikke ha en sjanse mot Arsenal. De faller av ut mot februar.

Lenke til kommentar
Nja, vi har definitivt for svak stall, ingen tvil om det - men svakest av topp 5...? Har du regnet med Arsenal og Aston Villa i topp 5 da? Synes ikke Arsenal har veldig bred stall lenger akkurat, og Aston Villa har definitivt ikke bred stall.

Villa sine innbyttere er ikke mye dårligere enn de første 11. Liverpool sine derimot er helt på trynet, med unntak av på midtstopperplass er det svakt hele veien. Babel er vel det eneste som innehar kvalitet nok til å holde laget på samme nivå om han blir byttet inn. Ellers er det mange unge og lovende uten skikkelig Premier League erfaring, å noen backer jeg aldri har skjønt hvorfor kostet penger. I tillegg er Villa ikke så avhengig av Young, Agbonlahor og Barry som dere er av Gerrard og Torres. Arsenal har en stall som innehar stor kvalitet, den er kanskje liten. Men den har fortsatt mer kvalitet og erfaring hos sine ungutter enn det Liverpool har hos sine. I tillegg har de en Manager som tror på dem, å kaster dem inn uten å tenke seg om. Noe som bidrar til enorm selvtillit. Benitez vegrer seg fra å matche dem, dermed vil de aldri blomstre.

Det er marginalt at Liverpool har en svakere stall tar man de første 11+ i betraktning. Men ser man på benken blir jeg sjokkert over at Liverpool har ledet ligaen. Å hadde Villa hatt større erfaring med og presse toppen ville de nok vært enda større utfordrere.

Når har Liverpool vært relativt heldige når det kommer til skader, selv om Torres har vært skadet er det ikke mange som har vært ute samtidig. I tillegg til at Chelsea og United har spilt som bestemødre. Så tabellen lyver nok om det skal være et mål for kvalitet på både Arsenal, Liverpool og Villa i år. Av disse tre er nok Arsenal for øyeblikket det svakeste laget generelt.

Lenke til kommentar

Jeg tror Chelsea er den som kommer til å bli vanskeligst å komme seg forbi..

Tror tabellen er slik ved sessongslutt

1. Chelsea

2. United

3. Liverpool

4. Aston Villa

Men håper selvfølgelig at United ligger på toppen når siste kamp er spilt, gjør ikke noe med litt dramatikk på slutten :)

Lenke til kommentar

Villa sine innbyttere er ikke mye dårligere enn de første 11. Liverpool sine derimot er helt på trynet, med unntak av på midtstopperplass er det svakt hele veien. Babel er vel det eneste som innehar kvalitet nok til å holde laget på samme nivå om han blir byttet inn. Ellers er det mange unge og lovende uten skikkelig Premier League erfaring, å noen backer jeg aldri har skjønt hvorfor kostet penger. I tillegg er Villa ikke så avhengig av Young, Agbonlahor og Barry som dere er av Gerrard og Torres. Arsenal har en stall som innehar stor kvalitet, den er kanskje liten. Men den har fortsatt mer kvalitet og erfaring hos sine ungutter enn det Liverpool har hos sine. I tillegg har de en Manager som tror på dem, å kaster dem inn uten å tenke seg om. Noe som bidrar til enorm selvtillit. Benitez vegrer seg fra å matche dem, dermed vil de aldri blomstre.

Det er marginalt at Liverpool har en svakere stall tar man de første 11+ i betraktning. Men ser man på benken blir jeg sjokkert over at Liverpool har ledet ligaen. Å hadde Villa hatt større erfaring med og presse toppen ville de nok vært enda større utfordrere.

Når har Liverpool vært relativt heldige når det kommer til skader, selv om Torres har vært skadet er det ikke mange som har vært ute samtidig. I tillegg til at Chelsea og United har spilt som bestemødre. Så tabellen lyver nok om det skal være et mål for kvalitet på både Arsenal, Liverpool og Villa i år. Av disse tre er nok Arsenal for øyeblikket det svakeste laget generelt.

Reina, Arbeloa, Carragher, Agger, Skrtel, Aurelio, Dossena, Gerrard, Alonso, Mascherano, Lucas, Benayoun, Babel, Riera, Torres, Keane, Kuyt.

Riktignok ikke verdens beste dekning på alle plasser, men av disse hadde det sannsynligvis bare vært Dossena og Lucas som ikke hadde gått rett inn på Aston Villas førsteelver. I tillegg har vi begynt å bruke Insua, N'Gog og El-Zhar i det siste som definitivt er gode spillere. Aston Villa har kanskje et jevn lag og tropp, men de har ingen som skiller seg ut framfor våre spillere.

For Arsenal sin del, så kan vi jo se hvordan det nå vil gå uten Fabregas. Ikke spesielt bra tror jeg.

Lenke til kommentar
Reina, Arbeloa, Carragher, Agger, Skrtel, Aurelio, Dossena, Gerrard, Alonso, Mascherano, Lucas, Benayoun, Babel, Riera, Torres, Keane, Kuyt.

Riktignok ikke verdens beste dekning på alle plasser, men av disse hadde det sannsynligvis bare vært Dossena og Lucas som ikke hadde gått rett inn på Aston Villas førsteelver. I tillegg har vi begynt å bruke Insua, N'Gog og El-Zhar i det siste som definitivt er gode spillere. Aston Villa har kanskje et jevn lag og tropp, men de har ingen som skiller seg ut framfor våre spillere.

For Arsenal sin del, så kan vi jo se hvordan det nå vil gå uten Fabregas. Ikke spesielt bra tror jeg.

Er du seriøs nå?

Reina - Friedel Jevnt, men Fridel er bedre. Nr 3 i Premier League bak Sar og Cech.

Arbeloa - Knight Uten tvil Knight.

Mascherano - Barry/Reo-coker Barry foran alle på Liverpool med unntak av Gerrard. Å Villa spiller ikke med et så defensivt anker.

Benayoun/Babel - Young Her tar nok Ashley førstepremien med god margin.

Carragher/Agger - Laursen/Bouma Ingen er bedre enn Laursen, men her vil nok en få plass foran Bouma.

Aurelio, Kuyt og Dossena gidder jeg ikke sammenligne med noen engang siden deres ærverdige backer ikke er god nok. Å kun Liverpool har nytte av spillertypen Kuyt er.

Lenke til kommentar

Med anti-Liverpool-brillene på var det ikke uventet du ville argumentere sånn. Rart at ikke Aston Villa ligger på topp ettersom de er bedre enn oss i alle ledd. Skal ikke begynne å hovere og ta ting for gitt, men la oss se hvordan forholdet er i mai. Tipper avstanden mellom Liverpool og Aston Villa er enda større da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...