ErlendRU Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Syk trekning, fy faen for noen kamper det blir! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Råeste trekning ever. Alle topplagene i England fikk absolutt verdensklassemotstand. Kanskje en liten fordel for Arsenal. Best var det at United fikk det i mine øyne verste laget, Inter Men alt kanskje, jeg har på følelsen at vi ikke får se tre engelske lag i semien i år. Noen som vet oppsettet videre, med kvartfinaler? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Gud så jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Noen som vet oppsettet videre, med kvartfinaler? Det er ikke trukket ennå. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ok. Blir spennende å se hvem vi møter der Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Best var det at United fikk det i mine øyne verste laget, Inter Tull og fjas! Alle vet at det var Inter som fikk det verste laget! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ok. Blir spennende å se hvem vi møter der Og hvem har sagt at dere skal være der? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg har en smiley bak... Dust Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Vet det, og skjønte det. Jeg har også en smiley bak... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Kanskje en liten fordel for Arsenal. Du glemte vel et Smily der? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Herre jemini for en trekning. Hele den uka i februar kommer jeg nok til å ligge på etterskudd. Edit; oi, blingsa litt der. Glem det. Endret 19. desember 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Nå kunne ikke de engelske og spanske lagene møte hverandre da (altså Spania - Spania, England - England), det kan jo ha litt med å gjøre at det ikke ble noen slike kamper. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Herre jemini for en trekning. Hele den uka i februar kommer jeg nok til å ligge på etterskudd. Blant de beste trekningene noensinne, helt utrolig at ingen spanske og engelske lag møter hverandre med fire lag hver i sluttspillet. Strålende. Real - Liverpool, det ække hverdagskost. Me like. Hva er det du har røyket? Real - Liverpool er jo et oppgjør mellom spanske og engelske lag... Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Herre jemini for en trekning. Hele den uka i februar kommer jeg nok til å ligge på etterskudd. Blant de beste trekningene noensinne, helt utrolig at ingen spanske og engelske lag møter hverandre med fire lag hver i sluttspillet. Strålende. Real - Liverpool, det ække hverdagskost. Me like. Hva er det du har røyket? Real - Liverpool er jo et oppgjør mellom spanske og engelske lag... hehe Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Herre jemini for en trekning. Hele den uka i februar kommer jeg nok til å ligge på etterskudd. Blant de beste trekningene noensinne, helt utrolig at ingen spanske og engelske lag møter hverandre med fire lag hver i sluttspillet. Strålende. Real - Liverpool, det ække hverdagskost. Me like. Hva er det du har røyket? Real - Liverpool er jo et oppgjør mellom spanske og engelske lag... Det han mente var engelsk-engelsk og spansk-spansk trekning, som Hewitt forklarer og Onyx fikser. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Onyx har røket jallaen min. thats why Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Kanskje en liten fordel for Arsenal. Du glemte vel et Smily der? Hahaha, dessverre Giallo Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Hva er det du har røyket? Real - Liverpool er jo et oppgjør mellom spanske og engelske lag... Leste artikkelen fra UEFA i ettertid: ''No clubs from the same association could be pitted together, while sides that met in the group stage were also kept apart.'' Dette her visste jeg ikke før nå. Fredagskveld, gut. Alle skal være glade. Endret 19. desember 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Oh my god, you got lost in translation! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Og hvem har sagt at dere skal være der? Jeg Endret 19. desember 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå