Giallorossi Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Hva synes dere om Olewasegun Abiodoun sin nye klubb da Skeid av alle klubber Jeg bryr meg sjeldent om Norsk fotball, men utrolig fett at han dro til Skeid. Skeid (Og Lyn) er kanskje de eneste klubbene i Norge jeg har respekt for (På bakgrunn av ungdomssatsningen) Edit: Selvsagt fikk ikke jeg med meg Roma-Cagliari (Pga familieselskap ), og selvsagt så må det være en bra kamp jeg gikk glipp av, Her! Endret 15. desember 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Angående Italia, norske Ola Kamara påvei til Reggina Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Angående Italia, norske Ola Kamara påvei til Reggina Hehe, "Påvei" er en liten overdrivelse, prøvespill er det mange som er på, det er bare norske medier som hauser opp dette. Blir vel på lik linje som da Moa var "linka" til United. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Angående Italia, norske Ola Kamara påvei til Reggina Hehe, "Påvei" er en liten overdrivelse, prøvespill er det mange som er på, det er bare norske medier som hauser opp dette. Blir vel på lik linje som da Moa var "linka" til United. Større sjanse for at Kamara drar til et drittlag i Serie A enn at Moa drar til verdens beste lag da Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Større sjanse for at Kamara drar til et drittlag i Serie A enn at Moa drar til verdens beste lag da Tja, forskjellene er noe ala det samme synes jeg, en spiller som aldri spiller (I Norge) drar til et av de dårligere Italienske lagene, en spiller som har tatt tippeligaen med storm drar til et av Verdens beste lag. "Hoppet" er kanskje like stort for vær spiller Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=555392 Giallo: Var det strippeshow under kampen? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Yeah, Vuci dro av buksa, se på det klippet jeg linket til Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Yeah, Vuci dro av buksa, se på det klippet jeg linket til Totti har funnet formen ser jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Han tok av seg shortsen, men ikke drakten Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Han tok av seg drakten også, men så fant han ut at han hadde enda en drakt under. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Han tok av seg drakten også, men så fant han ut at han hadde enda en drakt under. Haha. Jeg lo da jeg så han gjorde det. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Link? 4-2-målet. En til fra en annen kamp. Skulle likt å se Ibra i PL. Leke seg med liksom-mandige Terry eller Ferdinand f.eks. Forza Ibra. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det målet til Zlatan er så drøyt. For en teknikk og kraft Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Pøh, Ibra er verdensklasse, men bare når han vil, og det er dessverre kun i enkelt tilfeller. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ibra er den avgjørende spilleren for Inter. Fyren kan spille mye av kampen uten å gjøre noe s?rlig for å så bestemme seg for å avgjøre kampen. Han er etter min mening verdens beste spiss og jeg tror og håper han vinner gullballen neste år. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Håper Ibra aldri vinner noe. Ufyselig fyr. Rå på sitt beste, latterlig resten av tiden (altså 90% av tiden). Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Håper Ibra aldri vinner noe. Ufyselig fyr. Rå på sitt beste, latterlig resten av tiden (altså 90% av tiden). Enig. Han er så kvalm at jeg liker´n. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ibra er en sykt god fotballspiller, men han er litt ufyselig ja. Lenke til kommentar
MadsRuud Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hehe ja. På en måte blir det litt rart at Abiodun gikk til Skeid, men på en annen side er det kanskje ikke så dumt. Og med tanke på Skeids nye salg av Mostafa Abdellaoue og Dawda Leigh er det kanskje trengsel for en spiss. Han får spilletid på nest øverste nivå, og kan få en ny giv! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Mostafa er bror til Moa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå