DJ_Dark Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Slår damefotball i alle fall. Jeg siterer Hoff: Ikke er det kvinner, og ikke er det fotball Andre Hoff gullkorn: "Han hadde spenst som en tepose" "Har du en fotball, så har du alt!" "Når noen pirker deg på ryggen, da faller du ikke forover, da snur du deg og ser hvem det er. " "Slike tekniske finesser vil jeg ha meg frabedt." "Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd." De der er så classic! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Cashley Cole litt heldig der med gult kort faktisk. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Har ingenting å si, Chelsea tar jo denne lett. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) I'll do what you say. Flere Hoff-sitater: "Det beste du kan gi en god venn er en god pasning." "En fotballtabell er det ærligste som finnes." "Det var et utrolig skudd, bare så synd det går midt på keeper." "Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!" "Jeg ble kalt inn til formannen, som sa: - Du er en ryddig kar, Ivar, du er ikke alkoholiker og du har ikke voldtatt kona mi. Du har derimot ikke oppnådd resultater, så jeg er redd vi må skilles nå. Jeg svarte: Jeg vet selv jeg er ryddig, og jeg har et edruelig forhold til alkohol. Når det gjelder din kone ... henne har jeg sett. Så det blir ikke aktuelt." (Da han ble sparket i Brann.) "Straffespark er nesten like enkelt som å ta avspark." "Ja, dere lå lenge likt, men så kom starten." Endret 14. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 IKKE DU!! JINXE JINXE JINXE Fjern det øyeblikkelig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 OOOOO nære der på corner og. Points, Chelsea spiler faktisk rævdårlig da, så kan hende det blir uavgjort. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Cole får jo frispark mot seg for å faen meg HOPPE. Også har han gult fra før av så det blir farlig nå siden han klager hele tiden (som er jo riktiggjort). Fuckin Mike Riley. EDIT: beklager dobbel. fy faen, gult til Bellamy etter EN liten takling. Mike Riley er faen meg korrupt. Endret 14. desember 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Kjøpt å betalt, kjøpt å betalt nanannaanana kjøpt å betalt. MR kommer til å gi Chelsea straffe og WH rødt kort. Endret 14. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 MR Men ja, kan se det for meg. Fy faen tenk en WH.-seier i dag Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Woohoo!! Norge vant EM No, wait... Heavy med gule kort da. 5 gule kort før pause skjer ikke ofte. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Woohoo!! Norge vant EM No, wait... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 EM vinnere Får kanskje titte litt innpå West Ham - Chelsea nå. Taper Chelsea ler jeg hardt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 EM vinnere Får kanskje titte litt innpå West Ham - Chelsea nå. Taper Chelsea ler jeg hardt. Begynn allerede! De taper Kødda. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Nei, det gjør de ikke. Anelka 1-1 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 EM vinnere Får kanskje titte litt innpå West Ham - Chelsea nå. Taper Chelsea ler jeg hardt. Begynn allerede! De taper Kødda. Hehe, fin timing. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Drogba kommer vel borti en West Ham-spiller og mister fotfestet i 16 meteren på overtid. Lampard scorer på straffen. Edit: Nå mangler de bare seiersmålet. Endret 14. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Epic fail fra meg. Men måten keeperen gikk ut på var helt på tryne da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Oi, fy faen, kunne lett blit 1-2 West Ham igjen der. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Bra det var anelka som skulle putte den i mål da, har han tross alt på fantasy greiene laget mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå