banansplitt™ Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Ja håper skjikkelig på at Chelsea bedrer målforskjellen enda mer og skaffer seg enda mer selvtillit! Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Håper West Ham vinner 5-0 jeg. men det skjer aldri Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Tidenes klareste straffe der om Owen ikke hadde satt den Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hvordan er det mulig å prioritere Chelsea-kampen foran EM-finalen i håndball? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 enig der! ..bastards, ditcher norge Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hvordan er det mulig å prioritere Chelsea-kampen foran EM-finalen i håndball? Hvor blir det av håndballpub'en (kafeen? ) sier bare jeg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Fuck håndball. Det er jo mesterskap hvert år. EM annenhvert år, VM annenhvert år. Dvs. et mesterskapet i året. Blir ikke seriøst av det. Så har man hatt OL samme året også... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Også Møbelringen-cupen eller hva i huleste den heter. Navnet sier jo sitt. Det eneste som er bra med håndball er at Norge har sjans til å vinne noe i den. Utenom det er det ikke mye å bruke tid på. Endret 14. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Ja håper skjikkelig på at Chelsea bedrer målforskjellen enda mer og skaffer seg enda mer selvtillit! Jeg håper at United vinner ligaen fordi de spiller godt selv, ikke fordi Chelsea spiller dårlig. Men det er nå meg. Vil se en underholdene kamp, i motsettning til i går hvor vi ble servert dritt på et fat. Håper selvsagt at målene blir jevnt fordelt og at WH vinner, men det har jeg liten eller ingen tro på. Kjærring håndball er like intressant som klubb VM. Endret 14. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Kjærring håndball er like intressant som klubb VM. Hadde de spilt i undertøyet så hadde det blitt litt mer interessant. Lesber i undertøy, mmmm... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Slår damefotball i alle fall. Jeg siterer Hoff: Ikke er det kvinner, og ikke er det fotball Andre Hoff gullkorn: "Han hadde spenst som en tepose" "Har du en fotball, så har du alt!" "Når noen pirker deg på ryggen, da faller du ikke forover, da snur du deg og ser hvem det er. " "Slike tekniske finesser vil jeg ha meg frabedt." "Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd." Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Lets see some magic, Zola Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Noen som så 4-2målet til Zlatan idag? Fy faen for en spiller. Banker den opp i nettet fra 16 meter, utagbart for keeper. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Så det. Zlatan er alt annet enn hva vi har på topp for å si det sånn. En som må bør gå på anger management treatment, en hjelpesløs fisk og en saltstøtte. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Så det. Zlatan er alt annet enn hva vi har på topp for å si det sånn. En som må bør gå på anger management treatment, en hjelpesløs fisk og en saltstøtte. Erger meg at United ikke prøvde seg på Zlatan da det gikk til helvete med Juve etter kampfiksingskandalen i Serie A. Zlatan er så evig mye bedre enn alle tre vi har på topp. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 0-1 BELLAMY!!! AHAHAHAHHA Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Å du som syntes Bellamy var ræv istad ? Si noen flere på WH som suger da TC. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Blir 1-3 til West Ham. ^^ Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Carlton Cole er faen meg skamdårlig..... Blir 1-3 til West Ham. ^^ Nah, satser på 1-1, selvom det hadde vært wiiild med WH seier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå