JRL Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 real madrid spilte bra forsvar/kontring fotball. barca sleit med å få første mål, men di fikk nr. 2 veldig fort når RM er tvunget ut av egen bane halvdel. barca er herlig i år Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Real har mye skader, det skal man ikke glemme. Barca vinner ikke CL, men LPD tar de i år. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Merkelig at dere jubler, dette betyr jo at Chelsea tar PL. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Enkelte er ikke like overtroiske som deg Points... Skulle tatt seg ut om den slår til i år igjen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Merkelig at dere jubler, dette betyr jo at Chelsea tar PL. skulle akkurat til å si det :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Enkelte er ikke like overtroiske som deg Points... Skulle tatt seg ut om den slår til i år igjen. Noe som det faktisk er stor sjanse for at skjer. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Vi vinner ikke ligaen i år, så det slår til igjen. Barca er 12p forran Real etter 15kamper og sistnevnte har fortsatt et helt lag ute. Vi spiller ikke halvparten så god fotball som i fjor, med untak av noen få glimt. SKal en jævla rå vår til før jeg får troa på ligagull nå. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Barca imponerer. De er virkelig i form. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Primeraen er allerede avgjort, ingen kan ta tronen fra Barcelona. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Var vell ikke akkurat overaskende at de tok seieren i denne kampen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Nope, men at de bommer på straffe i 70+ min og fortsatt grinder ut 2-0, det er champions-aktig. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Er ikke det uheldig for oss? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Enkelte er ikke like overtroiske som deg Points... Skulle tatt seg ut om den slår til i år igjen. Noe som det faktisk er stor sjanse for at skjer. Det tror jeg ikke, denne sesongen tror jeg ikke Chelsea tar PL. Har følelsen på meg at vi kommer sterkere tilbake og vi begynner å spille som vi gjorde i fjorårets sesong. Jeg tror vi vinner PL, LC og VM. CL og FA cupen får komme av seg selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Men så kan du ikke nekte på at Chelsea har et litt bedre utgangspunkt, også med tanke på at Ronaldo kanskje får karantene. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Håper det blir mye mål i Chelsea - West Ham kampen. Trenger en klassiker av en PL match for å bedre humøret mitt litt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Da satser du på feil kamp. West Ham har en Bellamy i spiss som treffer mål 1/25 ganger nå for tiden. Da blir det å satse på Anelka/Lampard/Drogba osv, men spørs om man vil det. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Muligheter for at Diego Tristan starter er ryktene jeg har fått med meg. Bellamy er i det minste bedre enn C. Cole... Håper heller at Chelsea vinner 6-0 enn at det blir en kjedelig 1-0 kamp. Serr. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg vet hva du mener men hadde ikke gjort meg noe med et 0-0 resultat for å være helt ærlig. Ser det ikke for meg, og tror du får det du vil med en 3/4-0 resultat til Chelsea. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå