123321123321 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Vet du hvor mye han skal ha i lønn / hvor mye lønnen hans er på nå? Lurer på om Norge har råd til han ... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Kan ikke Olav Thon eller John Fredriksen bare punge ut for Guus Hiddink eller noe? Argh, skulle ønske jeg var miliardær. Da hadde jeg fått Mourinho som landslagssjef. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=544966 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 WTF! Han er dummere enn Märtha Louise. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Om du er rusa tror jeg ikke hjelpen er med å snakke med hester. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Utifra den siste siden så trodde jeg først at dette var Manchester United-tråden. Anbefaler alle her inne å være en smule mer saklige i fremtiden som kommer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Dette er fotballpub'en. Man skal snakke om fotball. Gjør jo vel ingenting om man snakker om Man Utd eller Chelsea... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Men dere snakket ikke nesten noe om Chelski, så da blir LarsP deppa og reagerer som han gjør.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Var vel ikke så mye om United heller da. Okay, kan vel snakke om Chelsea da. Håper det blir en kamp mellom Barca og Chelsea i neste runde av CL. Det blir spennende! Endret 10. desember 2008 av Latias Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Fordi da blir vi kvitt dem tidlig? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Nja, har egentlig lyst på en spennende kamp med et engelsk lag. Men blir greit å bli kvitt en av dem også da. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg refererer til den nedlatende tonen enkelte her inne har til f.eks Liverpool. I denne tråden bør man la følelser for sitt og andres lag ligge igjen utenfor. Man har egne tråden for sånn. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Om du er rusa tror jeg ikke hjelpen er med å snakke med hester. Klart det hjelper! For begynner du å snakke med hester så har du større problemer enn alkoholen! Kanskje det er veien ut fra alkoholisme! Skaffe seg et større problem! LarsP: Hva er det du vil da? At vi skal gå i Liverpool tråden og være nedlatende mot Liverpool bare fordi This Is Anfield handler om Liverpool? Tror de hadde blitt litt sure da.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg refererer til den nedlatende tonen enkelte her inne har til f.eks Liverpool. I denne tråden bør man la følelser for sitt og andres lag ligge igjen utenfor. Man har egne tråden for sånn. Er det farlig å si at Liverpool har stygge bortedrakter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Såklart, vi elsker jo alle Liverpool. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Såklart, vi elsker jo alle Liverpool. Jeg så ikke de draktene, tror jeg er glad for det. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Må jo ha advarsel når du legger noe sånt i spoiler Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Den der minner meg om den drakta Bayern Munchen hadde i CL-finalen 99. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 LarsP: Hva er det du vil da? At vi skal gå i Liverpool tråden og være nedlatende mot Liverpool bare fordi This Is Anfield handler om Liverpool? Det hadde vært forfriskende om "dere" kunne holdt dere for gode til å oppføre dere som småbarn. Det er mulig å ha saklige diskusjoner om fotball også. Jeg skjønner ikke helt hva som feiler fotballsupportere på internett. Jeg opplever aldri slike tilstander som regjerer her inne når jeg ser på fotballkamp med vennene mine. Det kan jo hende at alder, samt det faktumet at mine nærmeste venner har favorittlag som ikke nødvendigvis har vunnet en hel drøss med trofèer, har noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå