Giallorossi Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 I dag samles vi vel alle for å heie på Cluj, som med seier eller poeng (om Bordeaux slår Roma) sørger for at Chelsea ryker ut av CL. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Nå tror jeg ikke at Mr.Roma skal være aalt for høy i hatten Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 I dag samles vi vel alle for å heie på Cluj, som med seier eller poeng (om Bordeaux slår Roma) sørger for at Chelsea ryker ut av CL. :!: Det hadde vært enda mer epic! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tja. Tapte ikke Roma mot Cluj på hjemmebane? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 1-2-3-4-5 kamper på rad uten tap og det er 8 kamper siden vi tapte (Som forøvrig var mot Juve). Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Brua er ikke det fortet det engang var. Dessuten er Lampard bl.a ute i denne kampen med suspensjon. Roma kan tape mot tufte og fk zebra på en dårlig dag, så det er absolutt muligheter her. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tja. Tapte ikke Roma mot Cluj på hjemmebane? Long time ago Roma kan tape mot tufte og fk zebra på en dårlig dag, så det er absolutt muligheter her. Så absolutt, men nå virker det som om vi virkelig har lyst til å spille, og da er det sjeldent vi taper (Uansett hvem det er mot) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Vi får satse på Bordeaux og Cluj i dag Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Brua er ikke det fortet det engang var. Dessuten er Lampard bl.a ute i denne kampen med suspensjon. Roma kan tape mot tufte og fk zebra på en dårlig dag, så det er absolutt muligheter her. Rosenborg greide å få Mourinho sparket da de var der forrige sesong. Håper Cluj kan gjøre det samme med Scolari! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 @ Gængsterkidden: Og nei, jeg blir ikke lei av å poste den videoen med det første. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tja. Tapte ikke Roma mot Cluj på hjemmebane? Long time ago Roma kan tape mot tufte og fk zebra på en dårlig dag, så det er absolutt muligheter her. Så absolutt, men nå virker det som om vi virkelig har lyst til å spille, og da er det sjeldent vi taper (Uansett hvem det er mot) Så dere hadde ikke lyst til å spille på Old Trafford for noen sesonger siden? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 @ Gængsterkidden: Og nei, jeg blir ikke lei av å poste den videoen med det første. Hehe, den vidden sårer ikke mye, Rom lærer av slike hendelser, men selvsagt kommer dette som et sjokk på dere som ikke vet at dette ikke er så altfor uventet. "We got FlowerPower, But when the Power n' the Flower is out, we are Fuck'd" Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Så dere hadde ikke lyst til å spille på Old Trafford for noen sesonger siden? Dette har ikke noe med United å gjøre, har sett verre og mer sårende resultater (dessverre). United kom kun som et stort sjokk for hele Europa da de "plutselig" hadde fått opp øya på Roma pga deres spill Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Fy faen, for en omgang av Norges håndballjenter! Knuser Danmark jo! Ja, jeg ser heller håndball enn en kjedelig Liverpool-kamp som ikke betyr veldig mye (uten om gruppeseieren). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 JAAA, KONA MI Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Kona di??? Hoho, Koné scorer for Cluj! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Fy faen, for en omgang av Norges håndballjenter! Knuser Danmark jo! Ja, jeg ser heller håndball enn en kjedelig Liverpool-kamp som ikke betyr veldig mye (uten om gruppeseieren). Gruppeseieren er i mine øyne veldig mye (i hvertfall en del), og fotball prioriteres foran håndball uansett hvem som spiller. Du kan jo se på Panathinaikos - Famagusta på SportN hvis du kjeder deg like mye som det høres ut som. Endret 9. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Fuck håndball. Fuck Liverpool sine CL-kamper. Her er det hjemmeeksamen i ex.phil som gjelder! Sitter her og koser meg med John Stuart Mill og Jeremy Bentham sine teorier om utilitarismen. Helt klart snadder. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvem sa at håndball er kjedelig? Spesielt damelandslaget som er syyyyyyyke for tiden. Roma scorer! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Oh Yeah! Uten at jeg så målet (Mentalt tragisk råtten Stream!) så har roma lagt på til 1-0, Brigih! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå