Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Brua er ikke det fortet det engang var. Dessuten er Lampard bl.a ute i denne kampen med suspensjon.

Roma kan tape mot tufte og fk zebra på en dårlig dag, så det er absolutt muligheter her.

Rosenborg greide å få Mourinho sparket da de var der forrige sesong. Håper Cluj kan gjøre det samme med Scolari! :D

Lenke til kommentar
Tja. Tapte ikke Roma mot Cluj på hjemmebane?

Long time ago :p

Roma kan tape mot tufte og fk zebra på en dårlig dag, så det er absolutt muligheter her.

Så absolutt, men nå virker det som om vi virkelig har lyst til å spille, og da er det sjeldent vi taper (Uansett hvem det er mot) ;)

Så dere hadde ikke lyst til å spille på Old Trafford for noen sesonger siden? :D

Lenke til kommentar
@ Gængsterkidden:

Og nei, jeg blir ikke lei av å poste den videoen med det første.

Hehe, den vidden sårer ikke mye, Rom lærer av slike hendelser, men selvsagt kommer dette som et sjokk på dere som ikke vet at dette ikke er så altfor uventet.

"We got FlowerPower, But when the Power n' the Flower is out, we are Fuck'd" :p

Lenke til kommentar
Fy faen, for en omgang av Norges håndballjenter! Knuser Danmark jo! Ja, jeg ser heller håndball enn en kjedelig Liverpool-kamp som ikke betyr veldig mye (uten om gruppeseieren). ;)

Gruppeseieren er i mine øyne veldig mye (i hvertfall en del), og fotball prioriteres foran håndball uansett hvem som spiller.

Du kan jo se på Panathinaikos - Famagusta på SportN hvis du kjeder deg like mye som det høres ut som.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...