Latias Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Blanco om drømmeskuddet: - Jeg ble lam. Dette er altså verdt førstesideoppslag på VG Nett. Jaja.. HAHA! :dribble: :dribble: Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Til og med CNN har fått med seg Hareide`s resignering, dette er stort Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 IIIIIIIIII føøøøøle, at NOK er NOK Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 "Pappa Fernando Blanco er trolig en stolt mann dersom han har fått med seg datterens kjempetreff i dag" "Jippi, dama mi traff krysset på en håndballtrening!" Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Til og med CNN har fått med seg Hareide`s resignering, dette er stort BBC og Sky også! Endret 8. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 "Pappa Fernando Blanco er trolig en stolt mann dersom han har fått med seg datterens kjempetreff i dag" "Jippi, dama mi traff krysset på en håndballtrening!" Ja, et skudd i krysset fra 7-8 meter. Har aldri sett maken. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det er en sensasjon dere. Få hun inn på landslaget for gutta! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 VG skrev ikke noe om da jeg traff krysset på trening... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Eller da jeg gjorde det med venstre (som er feil bein) fra 20 meter i en kamp. Og jeg klarer ikke skyte med venstre vanligvis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Vi har en egen skrytetråd for personlige prestasjoner Forøvrig så ble jeg intervjuet av lokalavisa etter drømmetreff i kamp. Ønsker forøvrig all lykke til Hareide, noe jeg ikke hadde gjort om han ikke hadde trukket seg før jul. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Om det er en bra ting at Hareide har trekt seg, vet vi ikke før vi ser hans etterfølger. Personlig synes jeg verken Sollied eller Solbakken er spesielt gode kandidater, men har samtidig vanskelig for å se bedre norske alternativer. Stabæk-treneren er vel den jeg håper mest på. Han kjenner til norsk fotball og har klart å få et helt gjennomsnittlig norsk tippeligalag til å bli norges klart beste. Virker ellers som en fin fyr, som har autoritet samtidig som han stort sett klarer å beherske seg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Der tok Tottenham ledelsen, kjipt for Zola dette... Og der burde Hammers hatt straffe. Endret 8. desember 2008 av tc47 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) "Pappa Fernando Blanco er trolig en stolt mann dersom han har fått med seg datterens kjempetreff i dag" "Jippi, dama mi traff krysset på en håndballtrening!" Det blir en sånn tørr "care" over den ja. Faen mye agurknytt for tiden. Mulig fotografen legger inn aksjer eller noe`? WTB canal+. Har råd da, men ser alle kampene ute, så det er egentlig totalt waste for meg. I tillegg er nesten aldri TV`en på utenom. 0-2 Er vell reltativt oppskriftsmessig for tottenhottene dette tc. Endret 8. desember 2008 av guttorm Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 West Ham bommer på en absolutt sitter når det var 0-1 i 89. min, også går Spurs og scorer 0-2 i 90. min. Faen, nå er Spurs on a high før de møter oss (Utd) neste helg. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Tell me about it, we got rednapped Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Noen som så klippet av Redknapp på Golden Goal for litt siden? Tottenham skal vi klare å få et greit resultat mot hvis spissene våre kan v?re litt effektive. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvem faen bryr seg om håndball uansett? De som ikke var gode nok til å spille fotball? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvem faen bryr seg om håndball uansett? De som ikke var gode nok til å spille fotball? Stemmer det. Håndball er vel en av de idrettene som engasjerer meg minst, rett etter leirdueskyting og dart. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Når jeg har sendt laget som jeg har tatt ut til en kamp på FM 09, så henger spillet seg opp. Er det en bug, eller hva er galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå