Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

"Pappa Fernando Blanco er trolig en stolt mann dersom han har fått med seg datterens kjempetreff i dag"

"Jippi, dama mi traff krysset på en håndballtrening!" :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Vi har en egen skrytetråd for personlige prestasjoner :p

Forøvrig så ble jeg intervjuet av lokalavisa etter drømmetreff i kamp.

Ønsker forøvrig all lykke til Hareide, noe jeg ikke hadde gjort om han ikke hadde trukket seg før jul.

Lenke til kommentar

Om det er en bra ting at Hareide har trekt seg, vet vi ikke før vi ser hans etterfølger. Personlig synes jeg verken Sollied eller Solbakken er spesielt gode kandidater, men har samtidig vanskelig for å se bedre norske alternativer. Stabæk-treneren er vel den jeg håper mest på. Han kjenner til norsk fotball og har klart å få et helt gjennomsnittlig norsk tippeligalag til å bli norges klart beste. Virker ellers som en fin fyr, som har autoritet samtidig som han stort sett klarer å beherske seg.

Lenke til kommentar
"Pappa Fernando Blanco er trolig en stolt mann dersom han har fått med seg datterens kjempetreff i dag"

"Jippi, dama mi traff krysset på en håndballtrening!" :ermm:

Det blir en sånn tørr "care" over den ja. Faen mye agurknytt for tiden. Mulig fotografen legger inn aksjer eller noe`?

WTB canal+. Har råd da, men ser alle kampene ute, så det er egentlig totalt waste for meg. I tillegg er nesten aldri TV`en på utenom.

0-2 Er vell reltativt oppskriftsmessig for tottenhottene dette tc.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...