Attityd Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Får vi Rekdal eller Andresen vet jeg ikke hva jeg gjør. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Får vi Rekdal eller Andresen vet jeg ikke hva jeg gjør. Pluss på Otto Rehagel (som DB har listet opp), så er jeg enig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Eller Mjelde! Da tror eg at eg blir finsk... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Eller Aabrekk, for den saks skyld Oo Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ble glad da jeg leste forsiden på VG. På tide han gikk! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ola By Rise overtar. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Måtte det for guds skyld bli en utenlandsk trener. Nå ser det ut jo ut som Sollieds dager i Herenveen snart er talte, men er usikker på om jeg vil ha en norsk trener. Solbakken er kanskje den norske treneren jeg aller helt ville hatt. Evt. se etter en assist trener i en europeisk storklubb faktisk Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det skjer ikke at Norge får en utenlandsk trener, enkelt og greit, vi er for "feige" og tørr ikke gjøre slik (store) endringer Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Sollied er den eneste norske jeg vil ha som trener. Ellers håper jeg på en utlending. Til og med Avram Grant hadde vært bedre enn norske trenere. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Tenker Avram Grant gidder å trene Norge jah ... Blir det et håpløst valg nå, så gidder jeg ikke å se landskamper hvor Norge er innvolvert lengre. Forlanger et større navn denne gangen. Sollied og Solbakken er de eneste norske alternativene, men jeg håper som mange andre her, at vi ser utenlands. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hva med Sven Gøran Eriksson? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Endelig for Hareide! Nå er det enten Trond Sollied eller Alan Curbsley (Ja, tidligere Charlton. Skriveleif osv)! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hva med Sven Gøran Eriksson? Håpløst å løse han fra en dyr Mexico jobb Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Tror ikke han er så lysten på å trene to landslag... Tror heller ikke han vraker Mexico til fordel for Norge akkurat. Endret 8. desember 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Hva med Sven Gøran Eriksson? Håpløst å løse han fra en dyr Mexico jobb Han har nettopp gått av så vidt jeg vet. Han er arbeidsledig for øyeblikket med andre ord. Edit: Men han blir nok litt for dyr ja, med tanke på lønn og sånt. Endret 8. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Blir ikke overrasket om en Rekdal, Mjelde eller Nordlie blir trener nå. Om det skjer, følger jeg heller med på U-20 EM for kvinner enn å se Norges fotball-landslag... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nordlie er ihvertfall uaktuell, Kongsvinger brukte 99 prosent av alt det de hadde på han Reka har jeg også min tvil på. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Tror ikke NFF bryr seg om hva Kongsvinger gjorde for å beholde Nordlie. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Tror ikke NFF bryr seg om hva Kongsvinger gjorde for å beholde Nordlie. (?), Er vel mer at Kongsvinger evt. ville krevd en enorm sum for å slippe han, dessuten så ville nok Nordlie aldri forlat en klubb på den måten Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Blanco om drømmeskuddet: - Jeg ble lam. Dette er altså verdt førstesideoppslag på VG Nett. Jaja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå