Jefe Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ønsker meg han til Liverpool. Veldig god og ung. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Endelig gikk Hareide. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hareide har trekt seg, det er bare et år forsent ca. Jeg ser 2 alternativ om landslagstreneren absoulutt skal være Norsk: 1. Trond Sollid 2. Drillo Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Var på tide at han trakk seg . Den tabellen sier alt. sisteplass er ikke godt nok kjære Hareide Edit: Jeg tror ikke vi trenger en ny drillotid . Drillo har spilt sin rolle som landslagstrener Trond Sollid er mer som et godt alternativ nå Endret 8. desember 2008 av Raude Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg tror ikke vi trenger en ny drillotid . Drillo har spilt sin rolle som landslagstrener Egenlig enig i det, men gud for noen resultater han kan vise til. Det er FÅ trenere i denne verden som kan komme opp med det samme. Ser man på resultatene han har hatt med andre lag, så er det straks mer grunn til å bli skeptisk. Vil presisere at jeg ønsker ikke Drillo, men det er slunkent med gode alternativ. Sollid ftw, men klare de å overtale ham, neppe. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Å fysj.... Tenk hvis drillo hadde blitt landslagstrener.... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ja fusj om. Vi var vell nr2 på Fifarankingen 2 ganger under ham, gud forby Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Å fysj.... Tenk hvis drillo hadde blitt landslagstrener.... Enig - Glad for at Hareide har trekt seg. Alt for mange kamper uten seier dette ass.. Du som nevner fifa rankingen: Hvis han hadde blitt ansatt og du ville hatt så store forhåpninger, tror jeg nok du ville blitt skuffa! Vi hadde mye mere gode spillere på den tid. Må jeg nevne noen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det viktigste var nok at han kom med en spillestil som mange av de andre lagene ikke overhodet var klar for å takle... Har jo sett i ettertid at mot nåtidens fotball så har ikke Drillo's filosofi en sjangs i havet! Han har jo kjørt hvert eneste lag han har vært innom siden landslaget på ræv... Så nei takk! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Har allerede sagt at jeg ikke ønsker ham. Vell, Hareide har jo gjort det svært bra med klubblag, Drillo stikk motsatt. Jeg tror ikke vi hadde blitt nr 2 der nå nei, med Drillo. Uansett, jeg skal ikke stikke under en stol at jeg likte å slå Brasil 2 ganger, banke Nederland 3-0 osv. Enig at spillerene var av en annen kaliber tech. Vi kan godt stoppe drillo diskusjonen der. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Har allerede sagt at jeg ikke ønsker ham. Vell, Hareide har jo gjort det svært bra med klubblag, Drillo stikk motsatt. Jeg tror ikke vi hadde blitt nr 2 der nå nei, med Drillo. Uansett, jeg skal ikke stikke under en stol at jeg likte å slå Brasil 2 ganger, banke Nederland 3-0 osv. Enig at spillerene var av en annen kaliber tech. Vi kan godt stoppe drillo diskusjonen der. Ja, er helt enig med deg i det du sier nå Vi kan for all del stoppe her Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ikke bare Hareide som må ut. En rekke spillere som har hatt klippekort i flere år må ut, sats nytt og ungt! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 http://www.dagbladet.no/2008/12/08/sport/f...slaget/3974066/ Riise vil ringe Hareide da! Så tror dette går bra for Åge eg! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Faen meg på tide at han gikk. Flere som bør vurderes her. 1. Jan Jönnson 2. Trond Sollied 3. Steinar Nilsen 4. Ståle Solbakken 5. Tom Nordlie 6. eller en nederlender, Dick Advocaat f.eks. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 off... ikke nordlie... Da må me hvertfall ansette han rett før et VM eller noe... Så vinne me det og laget faller fullstendig i grus neste år... Kanskje han er mannen akkurat nå forresten... Så får han oss til VM, åsså kan me fyke han før vm.... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Faen meg på tide at han gikk. Flere som bør vurderes her. 1. Jan Jönnson 2. Trond Sollied 3. Steinar Nilsen 4. Ståle Solbakken 5. Tom Nordlie 6. eller en nederlender, Dick Advocaat f.eks. 1. Vil nok fortsette i Stabæk. 2. God kandidat. 3. Blir for dumt om han skulle forlatt Brann allerede. 4. Vil vel ikke trene landslaget pga. for få kamper. 5. Skrevet under ny kontrakt med Kongsvinger. 6. Hvorfor akkurat en nederlender? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Trond Sollied Ståle Solbakken Tom Nordlie Henning Berg Nils Arne Eggen Per Mathias Høgmo Mons Ivar Mjelde Martin Andresen Kjetil Rekdal Egil Drillo Olsen Jan Jönsson Sven Göran Eriksson Arne Scheie Harald Aabrekk Otto Rehhagel En annen nordmann (se mitt forslag i kommentarfeltet) En annen utlending (se mitt forslag i kommentarfeltet) Kandidatene til Dagbladet, flirte da jeg så Arne Scheie xD 6. Hvorfor akkurat en nederlender? Fordi de er flink på landslagsfotball Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 For en usaklig vote Dagbladet hadde. Scheie? Eggen? Hva faen? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Verste er at Keiko leder vote`n :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå