Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jjkoggan skrev (2 timer siden):

Hva ellers er galt med fotballkulturen i usa?  Jeg antar du snakker om NFL, ikke MLS fordi MLS fans kopierer europeere.  

Haha, fotball er jo ikke NFL... Men akkurat NFL supporterkulturen er ok, med tailgate partiets og rivalisering, men MLS kultur er bare trist! MLS burde adoptere Sør-Amerikansk fotballkultur, da snakker vi!!

Lenke til kommentar
RookieNO skrev (2 timer siden):

Haha, fotball er jo ikke NFL... Men akkurat NFL supporterkulturen er ok, med tailgate partiets og rivalisering, men MLS kultur er bare trist! MLS burde adoptere Sør-Amerikansk fotballkultur, da snakker vi!!

Tailgate partier og rivalisering finnes overalt i MLS. 
Jeg vil ikke ha hooliganism/volden som plager fotballkulturen i Søramerikanske land

image.thumb.jpeg.55afaa5ba8b1480deac7ee2bf8c0933b.jpeg

Typiske MLS supporterkultur i Columbus 

Endret av jjkoggan
Lenke til kommentar
RookieNO skrev (2 timer siden):

Har noe mye bedre enn tailgate parties, nemlig pubkultur 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
KANE2009 skrev (5 minutter siden):

Fint for deg. Og vi vil ikke ha halftime show, cheerleaders etc. Er det vanskelig å forstå?

De eksisterer ikke i fotballkultur i USA heller og jeg mener det er bra,  er det vanskelig å forstå?

Jeg er intersert i hvorfor dere er imot det, ikke bare hvis du er imot det.

Lenke til kommentar

Jo, det gjør det, blant annet i MLS cup såvidt jeg vet. Hvorfor gidder du å lyve når et kjapt google søk på "MLS halftime show" avslører det som løgn? Det har også vært forsøkt cheerleaders, blant annet Dynamo Girls.

Ifht. Din andre paragraf: Det har du blitt fortalt ørten ganger nå på forskjellige måter. Ingen her er interessert i en amerikanisering av fotballsporten. Det er ikke en eneste ting amerikansk sport har som jeg (personlig) skulle likt å se i PL for eksempel. Det er min personlige mening og ikke noe jeg hverken gidder eller har tid til å diskutere noe mer med deg. Og ja: Don't change a winning team.

Lenke til kommentar

Hva annet vil du eg skal si? Det var dårlig. Derfor kan usa få beholde det opplegget selv.

Hvis eg vil se så dårlig idrett at reklamepausene er høydepunktene i sendingene kan eg bare se super Bowl. Trenger ikke se fotball om det er ønsket mitt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
jjkoggan skrev (9 timer siden):

Fordi???

Personlig så trenger jeg ikke en fordyrende konsert med en råtten popartist, det er ikke det jeg betaler for, og jeg vil ikke betale for det, nå er det jo sånn at i usa har dere tilpasset sportene sånn at en får presset inn all mulig slags kommersialisme inn i sporten, sånn sett så er fotballen et problem for amerikanske kringkastere, men noen usa ledet fotball reform er jeg heller ikke interessert i, kampen spilles 2 ganger 45 minutter ingen reklamepauser, utenom i pausen, da tar alle en pause, pisser, henter noe snacks, vi trenger ikke noe pauseshow, kort og godt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (4 timer siden):

Personlig så trenger jeg ikke en fordyrende konsert med en råtten popartist, det er ikke det jeg betaler for, og jeg vil ikke betale for det, nå er det jo sånn at i usa har dere tilpasset sportene sånn at en får presset inn all mulig slags kommersialisme inn i sporten, sånn sett så er fotballen et problem for amerikanske kringkastere, men noen usa ledet fotball reform er jeg heller ikke interessert i, kampen spilles 2 ganger 45 minutter ingen reklamepauser, utenom i pausen, da tar alle en pause, pisser, henter noe snacks, vi trenger ikke noe pauseshow, kort og godt. 

Takk for svaret. Det du beskriver er hvordan de aller fleste MLS fotballkamper skjer. Ingen reklamepauser utenom pausen. MLS kultur erganske lik EPL kultur og det blir mye motstand til noe annet.  
NFL, på andre hånd som har naturlige pauser er en annen sak.

Lenke til kommentar
oOF skrev (12 timer siden):

For min del driter jeg i slike show. De tilfører ingenting til min opplevelse av en kamp. I tillegg: en medley av gamle hits fra 30 år siden? Irrelevant.

Takk for svaret. Er det noe slags underholdning du ville akseptert (musikk du er glad i f eks) eller er det bare at underholdning og fotball går aldri sammen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...