Jotun Skrevet fredag kl 15:03 Del Skrevet fredag kl 15:03 Helt enig. Det er vel blotta for kultur 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet fredag kl 15:10 Del Skrevet fredag kl 15:10 Jotun skrev (5 minutter siden): Helt enig. Det er vel blotta for kultur Det er umulig. Så lenge du har mennesker så har du kultur. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet fredag kl 15:50 Del Skrevet fredag kl 15:50 jjkoggan skrev (39 minutter siden): Så lenge du har mennesker så har du kultur. Ikke minst ukultur. 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet fredag kl 15:53 Del Skrevet fredag kl 15:53 skaftetryne32 skrev (2 minutter siden): Ikke minst ukultur. Nettopp. Engelsk hooliganism for eksempel Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet fredag kl 15:56 Del Skrevet fredag kl 15:56 (endret) jjkoggan skrev (3 minutter siden): Engelsk hooliganism for eksempel Mer eller mindre utryddet, og det er jaggu mye bra med ultras også, synd at akkurat den delen av det er utdødd. Endret fredag kl 15:56 av skaftetryne32 1 Lenke til kommentar
RookieNO Skrevet fredag kl 16:16 Del Skrevet fredag kl 16:16 jjkoggan skrev (2 timer siden): Hva ellers er galt med fotballkulturen i usa? Jeg antar du snakker om NFL, ikke MLS fordi MLS fans kopierer europeere. Haha, fotball er jo ikke NFL... Men akkurat NFL supporterkulturen er ok, med tailgate partiets og rivalisering, men MLS kultur er bare trist! MLS burde adoptere Sør-Amerikansk fotballkultur, da snakker vi!! Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet fredag kl 16:53 Del Skrevet fredag kl 16:53 (endret) RookieNO skrev (2 timer siden): Haha, fotball er jo ikke NFL... Men akkurat NFL supporterkulturen er ok, med tailgate partiets og rivalisering, men MLS kultur er bare trist! MLS burde adoptere Sør-Amerikansk fotballkultur, da snakker vi!! Tailgate partier og rivalisering finnes overalt i MLS. Jeg vil ikke ha hooliganism/volden som plager fotballkulturen i Søramerikanske land Typiske MLS supporterkultur i Columbus Endret fredag kl 18:53 av jjkoggan Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet fredag kl 18:56 Del Skrevet fredag kl 18:56 Fint for deg. Og vi vil ikke ha halftime show, cheerleaders etc. Er det vanskelig å forstå? 2 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet fredag kl 18:58 Del Skrevet fredag kl 18:58 RookieNO skrev (2 timer siden): Haha, fotball er jo ikke NFL... Men akkurat NFL supporterkulturen er ok, med tailgate partiets og rivalisering, men MLS kultur er bare trist! MLS burde adoptere Sør-Amerikansk fotballkultur, da snakker vi!! Har noe mye bedre enn tailgate parties, nemlig pubkultur 😉 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet fredag kl 19:07 Del Skrevet fredag kl 19:07 KANE2009 skrev (5 minutter siden): Fint for deg. Og vi vil ikke ha halftime show, cheerleaders etc. Er det vanskelig å forstå? De eksisterer ikke i fotballkultur i USA heller og jeg mener det er bra, er det vanskelig å forstå? Jeg er intersert i hvorfor dere er imot det, ikke bare hvis du er imot det. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet fredag kl 19:45 Del Skrevet fredag kl 19:45 Jo, det gjør det, blant annet i MLS cup såvidt jeg vet. Hvorfor gidder du å lyve når et kjapt google søk på "MLS halftime show" avslører det som løgn? Det har også vært forsøkt cheerleaders, blant annet Dynamo Girls. Ifht. Din andre paragraf: Det har du blitt fortalt ørten ganger nå på forskjellige måter. Ingen her er interessert i en amerikanisering av fotballsporten. Det er ikke en eneste ting amerikansk sport har som jeg (personlig) skulle likt å se i PL for eksempel. Det er min personlige mening og ikke noe jeg hverken gidder eller har tid til å diskutere noe mer med deg. Og ja: Don't change a winning team. Lenke til kommentar
oOF Skrevet fredag kl 21:01 Del Skrevet fredag kl 21:01 Man husker jo det nokså middelmådige pauseshowet til en avdanket Lenny Kravitz på CL-finalen i 2024. Amerikanerne kan få det opplegget for seg selv. 3 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet fredag kl 22:09 Del Skrevet fredag kl 22:09 oOF skrev (1 time siden): Man husker jo det nokså middelmådige pauseshowet til en avdanket Lenny Kravitz på CL-finalen i 2024. Amerikanerne kan få det opplegget for seg selv. Fordi??? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet fredag kl 22:16 Del Skrevet fredag kl 22:16 Fordi det var ræv vel? 4 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet fredag kl 22:23 Del Skrevet fredag kl 22:23 Jotun skrev (4 minutter siden): Fordi det var ræv vel? Veldig opplysende! Mange takk! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet fredag kl 22:27 Del Skrevet fredag kl 22:27 Hva annet vil du eg skal si? Det var dårlig. Derfor kan usa få beholde det opplegget selv. Hvis eg vil se så dårlig idrett at reklamepausene er høydepunktene i sendingene kan eg bare se super Bowl. Trenger ikke se fotball om det er ønsket mitt. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet fredag kl 23:13 Del Skrevet fredag kl 23:13 jjkoggan skrev (1 time siden): Fordi??? For min del driter jeg i slike show. De tilfører ingenting til min opplevelse av en kamp. I tillegg: en medley av gamle hits fra 30 år siden? Irrelevant. 1 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet i går, 07:37 Del Skrevet i går, 07:37 jjkoggan skrev (9 timer siden): Fordi??? Personlig så trenger jeg ikke en fordyrende konsert med en råtten popartist, det er ikke det jeg betaler for, og jeg vil ikke betale for det, nå er det jo sånn at i usa har dere tilpasset sportene sånn at en får presset inn all mulig slags kommersialisme inn i sporten, sånn sett så er fotballen et problem for amerikanske kringkastere, men noen usa ledet fotball reform er jeg heller ikke interessert i, kampen spilles 2 ganger 45 minutter ingen reklamepauser, utenom i pausen, da tar alle en pause, pisser, henter noe snacks, vi trenger ikke noe pauseshow, kort og godt. 3 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet i går, 11:47 Del Skrevet i går, 11:47 skaftetryne32 skrev (4 timer siden): Personlig så trenger jeg ikke en fordyrende konsert med en råtten popartist, det er ikke det jeg betaler for, og jeg vil ikke betale for det, nå er det jo sånn at i usa har dere tilpasset sportene sånn at en får presset inn all mulig slags kommersialisme inn i sporten, sånn sett så er fotballen et problem for amerikanske kringkastere, men noen usa ledet fotball reform er jeg heller ikke interessert i, kampen spilles 2 ganger 45 minutter ingen reklamepauser, utenom i pausen, da tar alle en pause, pisser, henter noe snacks, vi trenger ikke noe pauseshow, kort og godt. Takk for svaret. Det du beskriver er hvordan de aller fleste MLS fotballkamper skjer. Ingen reklamepauser utenom pausen. MLS kultur erganske lik EPL kultur og det blir mye motstand til noe annet. NFL, på andre hånd som har naturlige pauser er en annen sak. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet i går, 11:59 Del Skrevet i går, 11:59 oOF skrev (12 timer siden): For min del driter jeg i slike show. De tilfører ingenting til min opplevelse av en kamp. I tillegg: en medley av gamle hits fra 30 år siden? Irrelevant. Takk for svaret. Er det noe slags underholdning du ville akseptert (musikk du er glad i f eks) eller er det bare at underholdning og fotball går aldri sammen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå