Giallorossi Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hehe, tror han misforsto litt. Jeg flippa ut på TC (Og hadde god grunn, TC forsto det fult ut ), ikke Points. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hva prater du om nå Giallo? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hva prater du om nå Giallo? Se tilbake en side (Mye av det er slettet Tho), jeg flippa på Lil Tc, ikke Points. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Oh Yeah! Menez Show Atm! Brighi misser på omtrent åpent mål Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Raste du Raste... Eid... Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Håper Sunderland klarer 45 minutter til. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Tevez scorer helt på slutten. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Tipper vi ser 0-1 til Sunderland, Grant Leadbitter scorer på langskudd og begynner å grine. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Blir nok en heldig, typisk 1-0 Man Utd-scoring på overtid. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Sunderland forsvarer med nebb og klør, utrolig moro å se på. Håper de holder 10 min til. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Faaaaaaaaaaaaen Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Helvete. Snakker om at vi har flaks på overtid. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Blir nok en heldig, typisk 1-0 Man Utd-scoring på overtid. Hewitt speaks the truth! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Heldig faktisk . Vi har faktisk hatt spill mot 1 mål, med 90% possession i andre omgang. Da er det ikke flaks at vi scorer til slutt... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Selve gållen var flaks. Skifter retning. Kudos til Sunderland for å nesten klare det. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Helvete. Snakker om at vi har flaks på overtid. ' Overtid ja Not.... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Flaks på slutten da, hvis det er bedre. 90 min er ikke langt fra overtid. Endret 6. desember 2008 av Attityd Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Blir nok en heldig, typisk 1-0 Man Utd-scoring på overtid. Dårlig forsøk og det vet du egentlig selv Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Var vel egentlig en fortjent seier til Man Utd dette, men som Liverpool supporter hadde jeg såklart håpet på uavgjort eller enda bedre - tap. Å si at det er flaks å vinne en kamp hvor man har 99.99% "ball possession" (har enda en del svarte hull i norsken etter ett langt opphold i Australia) blir jo bare tåpelig! Rover - L'pool idag var skuffende. 3-1 høres jo ut som en komfortabel seier om du ikke har sett kampen, men spillet idag var (synes jeg) rimelig forferdelig. Men en seier er en seier. Er forsiktig med å håpe og tro på gull til "The Reds" i år, men fy faen, dette hadde vært rått! EDIT: Fiksa en liten leif. EDIT: Må nesten legge til en ting til. Det er jo helt klart at jeg hater Man Utd av hele mitt hjerte, men jeg gidder ikke (og har respekt nok) til å ikke ytre dette i tråder og diverse of hele det vidstrakte nett. Endret 6. desember 2008 av OMartin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå