Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2021 Del Skrevet 28. oktober 2021 Barcelona med nok et tap i går(mot rayo vallecano?!?) Og snipp snapp snute så ble Koeman ute. Newcastle neste? Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. november 2021 Del Skrevet 14. november 2021 Oioioioiioi! Aleksandar Mitrovic scorer et ultraviktig mål for Serbia på overtid!!!! Bare minutter igjen å spille. Dødsspennende! Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 Sveits gjorde jobben i går, og både Tyrkia og Nederland leverer i dag. Lover godt dette! Lenke til kommentar
blured Skrevet 19. november 2021 Del Skrevet 19. november 2021 Fransk (visstnok kredibel) journalist (https://twitter.com/romain_molina) som gikk amok med påstander på Twitter i går. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. november 2021 Del Skrevet 19. november 2021 Det var da voldsomt... Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 25. november 2021 Del Skrevet 25. november 2021 https://www.nrk.no/sport/nrk-ville-snakke-med-fotballstjernene-om-qatar-kritikk-_-da-ble-det-darlig-stemning-1.15744954 Jeg mistet respekten for Beckham, Schmeicel og Etoo'o etter dette. En ting er at det er greit at fotballspillere ikke har noe med hvor fotballmesterskapene blir lagt, og jeg har ingenting i mot spillerne som skal delta i dette mesterskapet. Det som jeg derimot er motstander av, er pensjonerte spillere som aktivt inngår avtaler som de fullt og holdent vet er en ambasadørrolle for sportsvasking. Du kan være ekspertkommentator og dekke arrangementet. Men dette er noe helt annet. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. november 2021 Del Skrevet 28. november 2021 Uffa Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 29. november 2021 Del Skrevet 29. november 2021 Messi vinner gullballen! er jo helt latterlig da, mange som har vært bedre enn han dette året. Men blir jo klippekort med det navnet. Er jo folk som stemmer på han uansett. 3 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 29. november 2021 Del Skrevet 29. november 2021 Jupp. Burde ikke vunnet i 2019 heller forøvrig, men klippekort som du sier. Synes hele greia har blitt en farse. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. november 2021 Del Skrevet 29. november 2021 Pinlig å gi Messi gullballen i 2021. Bare å konkludere med at den utdelingen er ubrukelig. 2 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 30. november 2021 Del Skrevet 30. november 2021 Fotballl er ein sport eg har hatt glede av i mange år, men når eg ikkje lenger forstår det di driver med, da er det på tide å gå videre. Kossen det er muligt å ikkje gi Lewandowski denne prisen skjønner eg ikkje, men kanskje det er eg som ikkje skjønner sporten lenger. Eg velger derfor å trekke meg. Mange gode minner med fotball, men nå er det påtide og se andre steder. Takk for meg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. november 2021 Del Skrevet 30. november 2021 😂😂😂😂😂😂😂 Gratulerer! Ikke en kjeft som bryr seg, men gratulerer med dagens innlegg 👍👍👍👍 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. november 2021 Del Skrevet 30. november 2021 Kriteriene. 2 og spesielt 3 er veldig vage punkter. Så mange stemmer nok på hvem de mener er den beste, ikke den som har hatt det beste året. Lenke til kommentar
Villans20 Skrevet 30. november 2021 Del Skrevet 30. november 2021 Lewandowski er bare en målscorer. Flere kriterier enn mål som avgjør en Ballon D'Or. 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 (endret) Sitat Thomas Müller: "What happened at the Ballon d'Or's ceremony was disappointing. Similar to Ribery in 2013. But this gives us more motivation to win this season's UCL and prove to the world what the German football is capable of. And we will prove that starting by our next match against Barcelona." https://www.linkedin.com/posts/esmuellert_motivation-ballondor-lewandowski-activity-6871530282026053633-AAhc/ Er bare for passende at Thomas Muller bruker LinkedIn som sitt sosiale medium. Endret 1. desember 2021 av blured 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 Ønsker å gratulere John Arne Riise med å ha overtatt Avaldsnes i Toppserien! Lykke til! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 Har ikke mye troa på han gitt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå