banansplitt™ Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Kom igjen da. Jeg kan friste med videoer av Ronaldinho på trening som jeg har filma selv. Det må jo være noe for Italieneren vår hvertfall? Endret 5. desember 2008 av Points Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) haha, slapp av a kjekken. Tc callaway har for once lagt seg til en anstendig tid og det når han har fri i mårra... ... Endret 5. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Fyfaen så bra Skal lage en tråd etterpå (etter litt søvn) mtp United - Pool kampen. Eneste kravet jeg kommer på er at man må ha fyllt 18, da det går ann å ha det morro på byen i etterkant. Evt drukne sorgene hvis det utrolige skulle skje. Muligens også ta en kamp som ikke er så lenge til også, som feks hjemme mot Chelsea i Januar. Endret 5. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg stemmer for Scotsman. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Raste: Send meg PM med navnet ditt så får jeg se åssen du ser ut Du er Pool supporter, så får tenke på det. Jeg tenner ikke på Pool supportere dessverre. Men du gjør det kanske med United supportere? Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Raste tenner ikke på Pool supportere fordi han tenner allerede på Arsenal supportere som meg !!! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Fotballpuben, prat om fotball, ishockey og ... muskler. Endret 5. desember 2008 av vanquish Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Raste: Send meg PM med navnet ditt så får jeg se åssen du ser ut Du er Pool supporter, så får tenke på det. Jeg tenner ikke på Pool supportere dessverre. Men du gjør det kanske med United supportere? Liverpool for det meste. Arsenal noen ganger og veldig sjeldent United Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Raste tenner ikke på Pool supportere fordi han tenner allerede på Arsenal supportere som meg !!! Har da aldri sett deg, så det kan jeg dessverre ikke kommentere. Points og Night er to veldig kjekke menn. Det skal sies Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=549033 Skjønner ikke hvorfor Messi ikke kunne vinne gullballen? Ronaldo har vært den klart beste spilleren dette året, så Hleb tar veldig feil... Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ronaldo har definitivt vært best, men Messi har hele tiden vært en god utfordrer. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Tok visst feil jeg. Faen sånn RBK sløøøøøser Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=549033 Skjønner ikke hvorfor Messi ikke kunne vinne gullballen? Ronaldo har vært den klart beste spilleren dette året, så Hleb tar veldig feil... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=12556568 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 http://elfyourself.jibjab.com/view/cUtEBHbeO8oYw2e7 - Points Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 http://elfyourself.jibjab.com/view/cUtEBHbeO8oYw2e7 - Points Hahahahahah wtf. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg vurderer å komme Ikke for å møte dere, men å se hvem dere er... Det blir kanskje spionasje på meg? Siden du ikke er Liverpool supporter, er det jo greit. Selv dere gooeners finner der vel befriende å synge dritt om Pool ?!? I do. Føler meg helt nyfødt etter å ha sunget klassikere som: Steeeeeve Gerrard, Gerrard, He kisses the badge on his chest, Then hands in a transfer request, Steve Gerrard, Gerrard...! Sign on, sign on, with hope in your heart, cause you'll never get a job, you'll never get a job, sign on, sign on, with hope in your heart.... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Seriøst. De siste 7 siden har vært kun crap. Skjerpings! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Enig, få opp noen ordentelige fotball diskusjoner her. Ontopic: Oppsettet til neste års Adecco har kommet. Noen innvendinger? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Seriøst. De siste 7 siden har vært kun crap. Skjerpings! Helt enig! Fotball-puben er jo til de grader en OT-tråd i disse dager, selv uten meg! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Stenges for opprydding... Edit: Og nå, LES MINE LEPPER! Slettet ørtenhundre og tre poster, den som heretter går ot, vil få seg en julegave man sent glemmer.. Endret 5. desember 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå